Naposledy editováno 08.06.2009 08:30:17
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster 900
Teď si nejsem přesně jist, ale karburátorové modely by měly být od roku 93-99 a zbylé od 00 výše měly už vstřikování. Mechanicky jsou tyto motocykly bezproblémové, horší je to s elektrikou, ta občas zlobí...obvzlášť regulátor dobíjení. V roce 97 monstery dostaly nový typ alternátoru a relulátoru dobíjení a v roce 98 došlo k další změně regulátoru dobíjení. Ještě se lisí M900 ve verzích u starších karburátorových modelů. Obyčejný model měl ocelovou kyvnou vidlici a nenastavitelné přední vidlice a šířka zadního ráfku byla 4,5" a 160 pneu, zatímco modely s písmenem S měly plně stavitelné přední vidlice, hliníkovou kyvku a ráfek 5,5" s 170 pneu.
Tyto motocykly jsou konstrukčně jednoduché a všechny běžné servisní úkony zvládne snad i šikovnější holka, co se nebojí chytit klíč do ruky a zašpinit se olejem. (těmi úkony myslím i seřízení ventilů a výměnu řemenů)- výměnu oleje nepovažuji za servisní úkon
Pokud nejsi Duc fanda a moc o těch motocyklech nevíš, raději si vem někoho při koupi, kdo tomu rozumí. Jen neber s sebou nějakého rozumbradu. Co se týče kilometrů, je to různé. Nebál bych se Monstera s 60tisíci km, ale že má nějaký najeto třeba za 9let necelých 20tisíc tomu se nediv. Třeba můj to zrovna tak má Reálné kilometry u monsterů stáří 8-9 let bude okolo 40-50tisíc, ale to závisí hlavně od majitele/ů předchozích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |