Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Jinak zadny V2 proste nejede
Pravda pravda
V2 nejede, V2 LETÍ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
pylot>Ja se vcera svez na kamosovym fazeru rv03 myslim a taky bych to nechtel ani jako darek. Nemelo to zadny reakce, zvuk nic moc a bylo to takovy cely meky a opatrny. Proste je to nezazivny. Pak sme to skouseli tahat z 50kmh. Kdyz sme otocili plynem na trojku tak sem mu v prvnich par vterinach ujel asi o 10 metru, na dvojku sem mu taky frnknul a to uz tomel teprva vytoceny a teprv kdyz on jel z jednicky a ja ze dvojky tak me dal ale stejne mi jenom poodjel a pak sem se ho zas drzel az nekam do 160 nez zacal zase ujizdet. Proste sou to lemry liny ctyrvalcovy. Jsem zvedavej jestli u litru to bude stejny a taky mi prijdou radovy ctyrvalce takovy nijaky. Veckovej motor by me docela zajimal. Kdo mipujci VFRko?
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?
No jo ale srovnáváš 650 a 600, když bude čtyřvál také 650 tak bude vše jinak
Jel jsem na Aprilce RST1000 i Suze SV1000 a pocitově mi přišla Aprilka daleko uhlazenější, jenže pocit je jen pocit, nic objektivního
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val
Zlatým písmem vytesat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Váňa>Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val
Zlatým písmem vytesat
áno, do mramoru, dva krát dva krát metr
...a ten mu pak přivázat za nohu a shodit do orlíka
FiZzeR>Váňa>Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val
Zlatým písmem vytesat
áno, do mramoru, dva krát dva krát metr
...a ten mu pak přivázat za nohu a shodit do orlíka
Takze jedine GSX-R1000
edit: to srovnani dvouvalu a ctyrvalu se trivalcem by me taky zajimalo.
Naposledy editováno 21.05.2009 23:02:50
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)
tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.
čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)
tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu
To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>
To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2
Né každej je fanda do tramvají (= furt na jedničku )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....
Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil
Dorzi>Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.
čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)
tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu
Prijed pujcim na vymenu 4V do V