globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:42 | Nahoru | #31
FiZzeR> myslis tu moji karburatorovou babicku z roku 99 ktera nema ani katalizator? Tezko.

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 15:54 | Nahoru | #32

motokuba>hluska> Tak to pak VFR 750R a je po starostech



750 je sportovnejsi nez byla moje 800, Na svoji dobu celkem zihadlo

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 15:58 | Nahoru | #33
Jinak zadny V2 proste nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:06 | Nahoru | #34

hluska>Jinak zadny V2 proste nejede



Pravda pravda

V2 nejede, V2 LETÍ

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:17 | Nahoru | #35

FiZzeR>hluska>Jinak zadny V2 proste nejede

Pravda pravda

V2 nejede, V2 LETÍ



No spis plachtí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:22 | Nahoru | #36

pylot>Ja se vcera svez na kamosovym fazeru rv03 myslim a taky bych to nechtel ani jako darek. Nemelo to zadny reakce, zvuk nic moc a bylo to takovy cely meky a opatrny. Proste je to nezazivny. Pak sme to skouseli tahat z 50kmh. Kdyz sme otocili plynem na trojku tak sem mu v prvnich par vterinach ujel asi o 10 metru, na dvojku sem mu taky frnknul a to uz tomel teprva vytoceny a teprv kdyz on jel z jednicky a ja ze dvojky tak me dal ale stejne mi jenom poodjel a pak sem se ho zas drzel az nekam do 160 nez zacal zase ujizdet. Proste sou to lemry liny ctyrvalcovy. Jsem zvedavej jestli u litru to bude stejny a taky mi prijdou radovy ctyrvalce takovy nijaky. Veckovej motor by me docela zajimal. Kdo mipujci VFRko?
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?



No jo ale srovnáváš 650 a 600, když bude čtyřvál také 650 tak bude vše jinak

Jel jsem na Aprilce RST1000 i Suze SV1000 a pocitově mi přišla Aprilka daleko uhlazenější, jenže pocit je jen pocit, nic objektivního

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:25 | Nahoru | #37
Váňa> nj, jenže Futura je podle mě čistokrevnej cesťák (ačkoliv má de facto stejnej motor co se dává do RSV, tak je jinak naladěnej), kdežto u SVčka nějakej ten pokus o sportovní ambice je

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:29 | Nahoru | #38
FiZzeR> Souhlas, ani nic jiného netvrdím

4V do V

21.5.2009 v 16:32 | Nahoru | #39
Kuci, esli mate takovydle potreby, tak jezdete na trakari. Taky to nejede (pro nektere zde zazitek), drnca to (pro nektere zde zazitek) a proti V2 motocyklu je to o dost levnejsi, takze pouze vydelate, resp. usetrite.

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 16:33 | Nahoru | #40
Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:36 | Nahoru | #41

Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val



Zlatým písmem vytesat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:38 | Nahoru | #42

Váňa>Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val

Zlatým písmem vytesat



áno, do mramoru, dva krát dva krát metr

...a ten mu pak přivázat za nohu a shodit do orlíka

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 16:54 | Nahoru | #43

FiZzeR>Váňa>Bubrak ZX10R>Jo a VFR, to nespojuje vyhody, ze by to dole i nahore jelo, ale naopak nevyhody. Dole to nejede jako 4val a nahore to nejede jako 2val

Zlatým písmem vytesat

áno, do mramoru, dva krát dva krát metr

...a ten mu pak přivázat za nohu a shodit do orlíka



Takze jedine GSX-R1000

4V do V

21.5.2009 v 19:34 | Nahoru | #44
Tak ješte porovnejte tyhle motory s řadovým 3. válcem výrábí se jich víc než V4 ...dík

4V do V

21.5.2009 v 22:35 | Nahoru | #45
FiZzeR:
myslim že SV euro 3 nemá, v tp nic takovýho není a nevím teda,kde jinde by to mohlo být.Navíc mám model z USA a ani nevim,jestli mám katalyzátor,h

4V do V

21.5.2009 v 23:02 | Nahoru | #46
Vyroba SV 1000 byla zrusena prave kvuli euro normam. Museli by moc investovat a prodava se spis 650 tak se na to vybodli. Tusim ze 650 od ty doby co ma dve svice na valec (07 tusim) uz by mohla E3 splnovat ale jistej si nejsem.

edit: to srovnani dvouvalu a ctyrvalu se trivalcem by me taky zajimalo.

Naposledy editováno 21.05.2009 23:02:50

4V do V

21.5.2009 v 23:18 | Nahoru | #47
trivalec je neco jako VFR, spojuje nevyhody obou

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 07:03 | Nahoru | #48
Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.

čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)

tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu

4V do V

22.5.2009 v 07:09 | Nahoru | #49
nebo vlastně i pořádný dvouvál at mam co porovnavat

4V do V

22.5.2009 v 08:05 | Nahoru | #50
no já kdysi když jsem jezdil na SV650, tak jsem si půjčil na pár hm horneta 600. Čekal jsem, jak z toho budu vykulenej, ale měl jsem podobný pocity jako Dorzi. Bylo to jako jízda na čaji, žádnej tvrdej motor, žádnaj pořádnej zátah, jen rychlost na tachometru šla výš rychleji, než na sv (ne o moc), ale požitek z jízdy nic moc. To byla moje první jízda na 4 válci. Potom jsem si koupil 4válec a zvyknul jsem si. Teď když jsem nedávno sednul na fzs600 fazer a projel jsem se, měl jsem úplně jiný dojmy, ten motor jel fakt pěkně, dobře tahal, byl příjemnej a pohodlnej a je mi jasný, že se s ním dá jet krásně cestovně i střelbu. Motory jsou o zvyku a o zkušenostech (je třeba na tom nějakej kilometr najet a nedat na krátké svezení)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 08:28 | Nahoru | #51

Dorzi>Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.

čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)

tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu



To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 08:39 | Nahoru | #52
hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 08:54 | Nahoru | #53
Dorzi> A víš co je ještě divný, že jak si psal o tom že na 4Válu na tebe ani nefoukalo, tak to také znám, a nechápu, třeba na Viragu můžu jet klidně 170, držet se jednou rukou, a pohoda, nebo na Suzuki VX800 jsem jel skoro 200, a v podstatě zívačka, a to se tam sedí výš a člověk vůbec není chráněnej (mimochodem oba jsou to V2 ale taky voničem), zato na Monsteru už to při 150 docela dost fouká, a nedá se tak jet moc dlouho, buďto musím zalehnout, připlácnou se na nádrž a jde to nebo musím ubrat, jinak se to nedá, což nechápu, a to mi neříkejte že Japonec má lepší Aerodynamiku nebo co, podle mě nemá, takže jediný co mě napadá je že Japonec ukazuje mnohem víc než Ducati, jinak fakt nevím... :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 09:08 | Nahoru | #54

hluska>

To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2



Né každej je fanda do tramvají (= furt na jedničku )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:08 | Nahoru | #55

Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....



Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:09 | Nahoru | #56
DMC.motobiker> tak to nemuzu porovnat, to cbf je S-ko takze pro dedečky co nechcou at na ne fouka, takže sem byl docela chráněny. Ale je to jediné rozumné vysvětlení. Musí to být super pocit ve stopadesati na monstru předjíždě rejžáka který má na tachometru 200 km/h a čumí na tebe jak si to fičíš

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:15 | Nahoru | #57

FiZzeR>hluska>

To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2

Né každej je fanda do tramvají (= furt na jedničku )



Spis tam ta moznost tu rychlost podrzet je, kdezto u V2 ne

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:18 | Nahoru | #58

Dorzi>Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.

čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)

tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu


Prijed pujcim na vymenu 4V do V

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 10:30 | Nahoru | #59
Dorzi> Jo taky jsem to už zažil , ale většinou mám opačný problém, tzn. že vyrazíme někam dál z Chopperáka a VX800káma, a jak najedem na dálnici, tak oni jako vedoucí mašiny tlupy nasadí 130 (jejich 130), a já mám na tacho něco kolem 100 - 110ti, přestože voni jedou 130 - 140, což je fakt docela zabijárna, když si vezmeš že dálnice jsou na Monsteru 600 nudný i když jedu na plnej kotel, a takhle mi to utrpení ještě prodlužujou tím že jedem kilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:32 | Nahoru | #60
DMC.motobiker> Ty si mi taky soumen. Oni ty rejze na kile urcite premerujou o kilo vid. Ono mozna bude taky rozdil jestli jedes na nahaci kde sdis navrchu na motorce nebo na choperoj kde sedis tak trosku vic v motorce. Rek bych ze to bude proste a jednoduse aerodynamikou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist