Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
pylot>Ja se vcera svez na kamosovym fazeru rv03 myslim a taky bych to nechtel ani jako darek. Nemelo to zadny reakce, zvuk nic moc a bylo to takovy cely meky a opatrny. Proste je to nezazivny. Pak sme to skouseli tahat z 50kmh. Kdyz sme otocili plynem na trojku tak sem mu v prvnich par vterinach ujel asi o 10 metru, na dvojku sem mu taky frnknul a to uz tomel teprva vytoceny a teprv kdyz on jel z jednicky a ja ze dvojky tak me dal ale stejne mi jenom poodjel a pak sem se ho zas drzel az nekam do 160 nez zacal zase ujizdet. Proste sou to lemry liny ctyrvalcovy. Jsem zvedavej jestli u litru to bude stejny a taky mi prijdou radovy ctyrvalce takovy nijaky. Veckovej motor by me docela zajimal. Kdo mipujci VFRko?
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?
No jo ale srovnáváš 650 a 600, když bude čtyřvál také 650 tak bude vše jinak
Jel jsem na Aprilce RST1000 i Suze SV1000 a pocitově mi přišla Aprilka daleko uhlazenější, jenže pocit je jen pocit, nic objektivního