globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:32 | Nahoru | #1
DMC.motobiker> Ty si mi taky soumen. Oni ty rejze na kile urcite premerujou o kilo vid. Ono mozna bude taky rozdil jestli jedes na nahaci kde sdis navrchu na motorce nebo na choperoj kde sedis tak trosku vic v motorce. Rek bych ze to bude proste a jednoduse aerodynamikou.

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:45 | Nahoru | #2
pylot> No právě že na Suzuki VX800 se sedí ještě víc navrchu než třeba na Monsteru, kde se máš alespoň trochu kam schovat (a ještě když mám na tom štítek), a stejně to na mě fouká víc než na všech rejžích co jsem jezdil, jinak tady nehodlám dělat žádný flame, to co říkám s tím přeměřováním tacho u Japonců je pravda, porovnával jsem to s Viragem, Savagí, s dvěma VX800 a dalšími a na všech těchto Japoncích bylo při mojich cca. 110 Km/h už víc jak 130 Km/h, přičemž nejlépe dopadla asi Savage, a nejhůř VX800, který přeměřuje jako blázen, jinak je jasný že Tachometrová rychlost nikdy a na ničem není skutečná, ale ty rozdíly tam opravdu jsou a kolikrát jsou hodně velké, to je prostě fakt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist