Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)
tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>Bubrak: lepší jet 160 na dvouválu s nějakým pocitem z jízdy než 200 na 4v a připadat si jak v nějakém elektromobilu.
čerpám z nepřeberného množství zkušeností a najetých km (20km na cbf6s)
tak kuwa chlopi už mi někdo pučte pořádný 4V at mě vyvedete z omylu
To uz se totiz na V2 blizis maximalce,tak se to dost klepe to ja teprve radim za 2