globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 10:30 | Nahoru | #1
Dorzi> Jo taky jsem to už zažil , ale většinou mám opačný problém, tzn. že vyrazíme někam dál z Chopperáka a VX800káma, a jak najedem na dálnici, tak oni jako vedoucí mašiny tlupy nasadí 130 (jejich 130), a já mám na tacho něco kolem 100 - 110ti, přestože voni jedou 130 - 140, což je fakt docela zabijárna, když si vezmeš že dálnice jsou na Monsteru 600 nudný i když jedu na plnej kotel, a takhle mi to utrpení ještě prodlužujou tím že jedem kilo...

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:40 | Nahoru | #2
DMC.motobiker>

ještě,prosím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist