globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 08:39 | Nahoru | #1
hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:08 | Nahoru | #2

Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....



Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist