Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>hluska> jo to ja ti věřím, to ale na našich cestách moc dvojku neřadíš ne? jako je pravda že by to mohlo jet rychleji, chtělo by to spojit dobré vlastnosti z dvouválu a čtyřválu, tak mě zajímalo jestli ten V4 nebude kompromis, ale spíš se bojím že to nebude mít to pravé ani od jednoho....
Ale radim, jenom kdyz to trochu podrzim tak je to proste mazec Kompromis.... to slovo nemam moc rad... Podle mne by zalezelo jak by byl ten V4 naladenej. Prece jenom to VFR neni naladeny na uplny maximum. Myslim ze potencial ma o dost vetsi. Jak uz jsem psal, docela se tesim na ten test novy Aprilky. Je to vlastne prvni vylozene sportovni V4. Osobne bych se tomu zase uplne nebranil