globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 08:54 | Nahoru | #1
Dorzi> A víš co je ještě divný, že jak si psal o tom že na 4Válu na tebe ani nefoukalo, tak to také znám, a nechápu, třeba na Viragu můžu jet klidně 170, držet se jednou rukou, a pohoda, nebo na Suzuki VX800 jsem jel skoro 200, a v podstatě zívačka, a to se tam sedí výš a člověk vůbec není chráněnej (mimochodem oba jsou to V2 ale taky voničem), zato na Monsteru už to při 150 docela dost fouká, a nedá se tak jet moc dlouho, buďto musím zalehnout, připlácnou se na nádrž a jde to nebo musím ubrat, jinak se to nedá, což nechápu, a to mi neříkejte že Japonec má lepší Aerodynamiku nebo co, podle mě nemá, takže jediný co mě napadá je že Japonec ukazuje mnohem víc než Ducati, jinak fakt nevím... :\

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:09 | Nahoru | #2
DMC.motobiker> tak to nemuzu porovnat, to cbf je S-ko takze pro dedečky co nechcou at na ne fouka, takže sem byl docela chráněny. Ale je to jediné rozumné vysvětlení. Musí to být super pocit ve stopadesati na monstru předjíždě rejžáka který má na tachometru 200 km/h a čumí na tebe jak si to fičíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 10:32 | Nahoru | #3
DMC.motobiker> Ty si mi taky soumen. Oni ty rejze na kile urcite premerujou o kilo vid. Ono mozna bude taky rozdil jestli jedes na nahaci kde sdis navrchu na motorce nebo na choperoj kde sedis tak trosku vic v motorce. Rek bych ze to bude proste a jednoduse aerodynamikou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist