globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 14:50 | Nahoru | #1
mariano> Já na 690-ku právě koukam jako na případnou 2. moto s tim,že volbu pneu a nastavení podvozku bych přizpůsobil právě k cestě po ose,nebo odvozu dodávkou.Mam 194/130,takže těch 25kg rozdílu k EXC by mi zas takovej problém nedělalo a závodní off/enduro ambice nemám.Známej tady z LTM jí má total potuněnou snad i včetně vačky a na gumách spíš směr silnice a i s rozetou do síly mu to jede ke 170km/h,tak mam domluvíno,že si jí na jaře na den pučim(na zimu bych to stejně neřešil a nejsou money) a uvidíme.
Třeba to dopadne tak,že bude Granpasso a k němu Beta RR450,nebo novej Streetfighter 848 a do Rum. budu jezdit jenom s partama po ose na pučenym Transalpu a do hard terénu budu jezdit zase na kole,abych konečně zhubnul těch 20kg co sem přibral,když sem přestal kouřit...

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 13:08 | Nahoru | #2

zmulin píše: mariano> Já na 690-ku právě koukam jako na případnou 2. moto s tim,že volbu pneu a nastavení podvozku bych přizpůsobil právě k cestě po ose,nebo odvozu dodávkou.Mam 194/130,takže těch 25kg rozdílu k EXC by mi zas takovej problém nedělalo a závodní off/enduro ambice nemám.Známej tady z LTM jí má total potuněnou snad i včetně vačky a na gumách spíš směr silnice a i s rozetou do síly mu to jede ke 170km/h,tak mam domluvíno,že si jí na jaře na den pučim(na zimu bych to stejně neřešil a nejsou money) a uvidíme.



standardní převod 15/45 je tak na rychlý šotoliny a na silnici z motorky opravdu 170 vykouzlíš, ale...musíš mít skoro silniční gumy, bez halterů, nafuněný na 2 atm, přecvakaný podvozek, atd. a při pomalé jízdě mezi stromy ti to i na jedničku chcípne (rychlost použitelná cca od 15-20 výš).
jezdil jsem 14/48 - což vidím jako základ na terénní (včetně cestovně terénního) ježdění. výhledově jsem uvažoval o 13/48.
cestovní rychlost po silnici na chlupatých gumách končila (částečně díky haltrům) mezi 80 a 90 (jako na lehkém enduru). ale stejných 80-90 jsi mohl jet v lese, po oranici apod. a bylo to...jestli ne pohodlnější, pak rozhodně zábavnější. s převodem 14/48 jsem se dostal na vytočený motor lehce přes 150 na nějaké rumunské šotolině (jak jsem se posléze dočetl z navigace)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 41 Včera v 07:18 ZdendaZB
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist