bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

KTM 690 Enduro

10.3.2009 v 20:36 | Nahoru | #211
No tak bude se reklamovat maska - samovolně vypádává parkovací žárovka.

Musím si postěžovat na uchycení masky.

Jinak to vypadá že mi v KTM lhali - motorka nemá imobilizer !!!
Takže sundat zámek je sranda

Chladič zavařen
[URL= - pár poznámek
písek byl úplně všude, ložiska kol, ložisko řízení.
ale překvapivě nebyl v přepákování (je fakt vyladěné)

Jinak pochvala za vzduchoví filtr. Papírák je do pouště prostě ideal. Preventivně sem vyměnil olej. Akrapovič je s lapačem jisker krásně tichej

Naposledy editováno 10.03.2009 20:40:59

KTM 690 Enduro

10.3.2009 v 22:38 | Nahoru | #212
Fůha, to že by to mělo mít imobilizer slyším prvně. To by podle mě musel být v klíči nějaký chip.

S tou maskou je jaký problém (já budu dělat úplně jiný kokpit, tak se mě to asi netýká, ale je třeba vědět vše.

Co se týče "ojetí moto" na písku, kolik tě pak stál servis a vyčištění ? Museli se ty ložiska měnit ?

KTM 690 Enduro

11.3.2009 v 13:23 | Nahoru | #213
Ochranu chladiče jsem vyřešil také stahovačkama a hned nechtěně otestoval - funguje to.

Nedalo mi při zjištění přibližné ceny nového reflektoru a udělal jsem si takový košík aby potvora nekousala.
[URL=

KTM 690 Enduro

11.3.2009 v 13:33 | Nahoru | #214
ještě k těm pádům a nešťastným konstrukčním řešením ...
Při nechtěném vystoupení je motka bez následků - což mě dost potěšilo (AVD musel mít vždy doladěnou nějakou kosmetiku) - jediné co se ohlo byl klíček v zapalování lehké zdeformování hliníkového víčka spínací skríňky (což šlo doma šroubovákem zase vrátit do původního stavu).

KTM 690 Enduro

11.3.2009 v 13:35 | Nahoru | #215
úprava stahovačkama má jednu nevýhodu a to tu že řeší jen pád na levý bok. Při pádu na pravý se plast opře o víčko chladiče a to je podle mě také slabší místo této motorky. Stahovačky jsou opravdu jen dočasná rychloúprava

KTM 690 Enduro

11.3.2009 v 14:02 | Nahoru | #216
HonzaM: to máš recht, ale víčko chladiče je daleko festovnější než ty nálisy se závitem, a taky předpokládám že notoričtí odkládači mají už nainstalované nějaké rámy (viz třeba ten můj custom pár stran zpetně je i na ochranu chladičů, totéž dělá i TT). Úplně nezničitelnou moto prostě vyrobit nelze, ty nálisy jsou ale podle mě dost nedotažené (aspoň to mělo být vařené).

KTM 690 Enduro

15.3.2009 v 18:05 | Nahoru | #217
náhodou...

nemáte někdo "náhradní" vršek budíku (plexi s plastíkem, na který je nalepené)?
ačkoli je to jednoduše demontovatelné, ktm prodává celý budík

zkoušel jsem průchodnost stromem

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.3.2009 v 22:00 | Nahoru | #218
Tak mám hotovo ale sem nejdou dávat normálně fotky, tak mrkněte sem....stojí to snad za to.

KTM 690 SKS ( speciál kozí stezka, chachacha )

Naposledy editováno 17.03.2009 17:44:43

KTM 690 Enduro

15.3.2009 v 22:49 | Nahoru | #219
2robert: moooc hezký, závidím že máš hotovo, já ještě budu roubovat minimálně 2 měsíce.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

16.3.2009 v 09:45 | Nahoru | #220
2robert: kdo ti dělal ten tlumič řízení. Já asi pudu do Scotta, ale je to obj z ameriky. Tak kdyby to měl nějaký CZ prodejce...

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.3.2009 v 11:38 | Nahoru | #221
HonzaM> čus Jane, dovozce v CZ je!!! Viděl jsem teď někde reklamu v časáku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

16.3.2009 v 11:44 | Nahoru | #222
robert.adv> dobrá práce...

můžu se zeptat proč dříky zadních madlel jsou nad plotnou od TT? To je tam nějaký mezikus aby pořádně madla i plotna držela?

(reakce na) KTM 690 Enduro

17.3.2009 v 17:20 | Nahoru | #223
wimpi> Ne to má Touratech nedotažený. Je to origo podle Touratechu ( jako plotna ) a buď to odřežu nebo tam udělám šikmo řízlý kroužky. Plotna proto že tam není nikde odkládací plocha ( pod sedlo jsem dal tak akorát rezervní řadičku ) a na tu ploténku dám vak s nářadím a lékárničkou.

(reakce na) KTM 690 Enduro

17.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #224
HonzaM> Tlumič řízení je origo KTM a stál asi 7-8.000 / SCOTT je cca za 13.000, tak tady jsem trochu slevil ( ale pozor držák / nutné zvýšení řidítek ) tě vyjde na stejně nebo ještě o kousek víc........teda pokud nemáš doma frézu, vrtačku a kus duralu + eloxování.
Jízda v bahně a písku s tim je dobrá / lepší oproti originálu. Chování řidítek se při normální jízdě zklidnilo a v bahnu nebo písku to jede krásně - vede to motorku jak po kolejích. Jde to regulovat na 7 stupňů a pokud se s tim nechci přetahovat tak dám st. 1 a skoro o tom nevím. Po první jízdě vás budou trochu bolet svaly na rukou ( cca jako po bowlingu ) protože nejste zvyklý, ale je to dobře protože po čase je trochu posílíte a motorka s váma na rigolech nebude dělat co chce ona ale bude se dít to co chcete vy.

Foto z testovací jízdy zde Testovací jízda KTM

Naposledy editováno 17.03.2009 17:37:25

KTM 690 Enduro

17.3.2009 v 18:46 | Nahoru | #225
mám SCOTTA na EXC a nemohu bez toho být ...

pro zájemce - nejlevněji to tedy asi bude přímo od výrobce

edit písmenko

Naposledy editováno 17.03.2009 18:46:55

KTM 690 Enduro

20.3.2009 v 21:29 | Nahoru | #226
jsem s tím ve středu něžně bacil v písku u malacek...

spodní úchyt bočního plastu drží na chladiči na kovové sponce se závitem, která má ostré rohy = propíchnul jsem chladič
zavařeno, rohy obroušeny, objednány chrániče z tt

Naposledy editováno 20.03.2009 21:29:59

KTM 690 Enduro

21.3.2009 v 10:45 | Nahoru | #227
Ten chladic to je ale fakt tragedie!

KTM 690 Enduro

5.4.2009 v 16:55 | Nahoru | #228
tak jsem pádem na levou stranu rozjebl takové fífo s regulátorem vzduchu (pod levým plastem přidělané na rámu za chladičem)

snad chladič a tuhle prkotinu odladí padáky

jinak už je to (po palubce) druhá součástka, kterou rozbitím jednoho plastu (normálně přišroubovatelného) musím koupit celou...asi jsem si měl koupit exc

KTM 690 Enduro

5.4.2009 v 19:29 | Nahoru | #229
Já mám padáky a odložil jsem něžně vícekrát na obě strany a v poho. Asi to bude nutnost. Od něčeho co nazývají "Enduro" bych to ale asi očekával v základu.

Jinak po delší době musím pohanit odstupňování převodovky. Doufal jsem že když tam je 6 stupňů, tak to odstupňují nějak logičtěji (třeba 6na cestování) ale je to to tam naskládané děsně po sobě. V terénu mi přijde jednička občas trochu slabá a jet na 6tku v 4000ot. 90km/h (standart převod, já jedu 103) je taky naprd.

KTM 690 Enduro

5.4.2009 v 19:59 | Nahoru | #230
Jsem zvědavej na zkušenosti s padákama. Nějak tomu moc nevěřím, když jsou jen na spodní části chladiče. Raději bych viděl pořádné lešení kolem chladiče. Ten samý problém je i u EXC , již jsem je někde v kalalogu viděl, ale jen pouze na EXC.

Jak vám drží polepy? Mě se začínají loupat nad chladičem

KTM 690 Enduro

5.4.2009 v 20:22 | Nahoru | #231
No záleží, když mi mašina švihne, tab se dotkne padákem a dál už jen řídítkama. Chladič je tím pádem dost utopený ale pravda, blbě trefit něco tak je průser.

KTM 690 Enduro

6.4.2009 v 20:06 | Nahoru | #232
Rám okolo chladiče na EXC funguje skvěle

samolepky jsou stejný jako na všech, prostě se jednoho dne začnou loupat.

Chladič je ohrožený jen v terénu, na silnici je vpohodě. Ověřeno několika pokusy - zabíhal jsem na ledu :)

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 07:24 | Nahoru | #233
Pánové, když jste dali laďák začala 690 jet už od nižších otáček? Či i po instalci je tam drobný útlum a teprve nad 4500 to trhá ruce?

Nebyl jste někdo pak na brzdě?

Hledám zda-li laďák nějak pomůže, když nebude změněmá mapa. Tuším že je jen na Akrapa.

Prosím poraďte laďákovému panicovi

KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 08:53 | Nahoru | #234
Jede to normálně od spoda.

Pokud chceš ušetřit tak kup RAAS, nebo akrap na EXC. Palivové mapy dávají ty na akrapa...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 08:56 | Nahoru | #235
pochopil jsem správně: mapa AKRAP - výfuk může bý třeba RAAS?

(reakce na) KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 12:55 | Nahoru | #236
wimpi> Zdar, já tam nechal dát Akrapa ale hned i mapu,
tahá to pěkně odspoda, nedá se vůbec srovnávat se sérií

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 14:28 | Nahoru | #237
wimpi> ANO, dyť je to jen díra, kterou je pomalu vidět na výfukový ventil.... bez "lapače jisker" se s Akrapen stydím jezdit.
Důchodci uskakujou ze silnice tři zatáčky dopředu i dozadu

(reakce na) KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 14:52 | Nahoru | #238
HonzaM> a i s "tlumítkem" je to pořád hrozný?

KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 17:01 | Nahoru | #239
Já právě proto nechci akrapa ač vím jak to dobře jede na "braklejším výfuku" (teda 660SMC jela o dost ostřeji v nižších točkách). Ale mě taky šlo o to, aby ta mašina byla co nejtišší.

KTM 690 Enduro

7.4.2009 v 20:11 | Nahoru | #240
S tlumítkem je to celkem pohoda, Šepot lučních květin jako origo to není, ale jsem v klidu. Důchodce by uskočit nestihl...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist