globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 17:03 | Nahoru | #931
Po dálnici 150 nikdy nepojede, nebo když tak potom ne v terénu. Převody jsou tak blízko u sebe že si musíš vybrat převod řetězové sady podle použití. Tak jako tak 150 po dálnici se po. strachy... a rozhodně ne 2 hodiny v kuse.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 17:56 | Nahoru | #932
HonzaM> no, ono je uz zahadou, proc nekdo u takovehle motorky zkouma jezdeni po dalnici. Takovahle motorka patri bud do terenu vseho druhu, nebo na vozik, pripadne do dodavky. Vsechno mezi tim je obser

Naposledy editováno 13.09.2011 17:56:29

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 18:29 | Nahoru | #933
brky> Naprostý souhlas

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 18:57 | Nahoru | #934
Kluci protože jsou lidi,který si na takovouhle motorku daj aspoň to malý plégo,velkou nádrž,hliníkový kufry a do Rumunska dojedou buď po ose,nebo se nablížej aspoň vlakem do Popradu Po návratu to hodlaj odstrojit a projet se okolo komína s kámošema na ostrejch endurech a trochu se něco přiučit.Na takovýhle použití sem lepší motorku nenašel.
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 20:30 | Nahoru | #935

zmulin píše: Kluci protože jsou lidi,který si na takovouhle motorku daj aspoň to malý plégo,velkou nádrž,hliníkový kufry a do Rumunska dojedou buď po ose,nebo se nablížej aspoň vlakem do Popradu Po návratu to hodlaj odstrojit a projet se okolo komína s kámošema na ostrejch endurech a trochu se něco přiučit.Na takovýhle použití sem lepší motorku nenašel.
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni



na tohle použití je ideal 950 Superenduro

KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 21:34 | Nahoru | #936
- ano pokud chceš mít jen jednu motorku tak je to opravdu nejterénější velká motorka spolu s LC4adv a XR650R (obě se bohužel již nevyrábí)

Stále vlastně nevíme jestli budeš kupovat novou nebo starou a kolik máš na to bankovek

- kufry jsou na asfalt a do rumunska bych je určitě nebral. Vem loďák, nebo vaky či pytel na offroadmoto
- plégo je na rozbití nosu, takže opět do terénu nebrat. Vem auto a někde ho tam bezpečně v penzionu zaparkuj. Nejlevnější a nejpohodlnější řešení
- velká nádrž do rumunska zbytečná - za den origo sotva vyjedeš (stejně se musíš najízt a v rumunech je pumpa na každým rohu) navíc velká nádrž kromě novinky vždy v terénu překáží

2ybrcek - 950 není špatný, ale do terénu vyžaduje již větší praxi, kterou zřejmně zmulin teprve plánuje, takže za mě mu ji nedoporučuji. Stejně se už nedělá

Naposledy editováno 13.09.2011 21:36:16

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 21:39 | Nahoru | #937
Ohledne te spotreby, byl s nama v Bosne borec na 690 a spotreba byla uplne normalni. Po silnici podle predpisu okolo 90 kmh cca 4,5 l/100 km a pokud se jelo sviznej nebo v terenu tak okolo 5, pres 6 se asi nedostal. Jeli jsme nalozeni, tim padem zadnej hard core teren to nebyl. Rikal, ze dojezd ma necelejch 200 km.

KTM 690 Enduro

13.9.2011 v 21:41 | Nahoru | #938
Jo a 150 po dalnici, na to zapomen, kor nalozenej. A jak rikal Honza, kufry jsou na asfalt nebo lehkou sotolinu. Na cokoliv tezsiho jsou lepsi vaky nebo naky nepromokavy tasky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

14.9.2011 v 09:05 | Nahoru | #939

Honza XT píše: Ohledne te spotreby, byl s nama v Bosne borec na 690 a spotreba byla uplne normalni. Po silnici podle predpisu okolo 90 kmh cca 4,5 l/100 km a pokud se jelo sviznej nebo v terenu tak okolo 5, pres 6 se asi nedostal. Jeli jsme nalozeni, tim padem zadnej hard core teren to nebyl. Rikal, ze dojezd ma necelejch 200 km.



tak 4,5l/100km nebo dojezd necelejch 200km ??? nádrž má 10+2 litry rezervu

to je u mě spotřeba 5-6 litrů na asfaltu !!!!

(reakce na) KTM 690 Enduro

14.9.2011 v 18:46 | Nahoru | #940
HonzaM> Dojezd necelejch 200 bylo v terenu, to jsem zapomnel dodat.

KTM 690 Enduro

14.9.2011 v 21:38 | Nahoru | #941
preco je 690 nahouby na dialnici? Kvoli chybajucemu stitku, alebo kvoli nestabilite vyplyvajucej z kratkej stavby?

3 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 11:25 | Nahoru | #942
Matúšu, osobně to vidím takto: Když jí máš postavenou na off použití, bude na dálnici na houby minimálně kvůli gumám, převodu, nastavení tlumičů, haltrům/moussům, ... Stavět takovouhle motorku na dlouhodobé on-road použití myslím nemá smysl - to si koupíš třeba Duka. Když si jí postavíš kompromisně, bude na houby v on i off (to víš sám, proto máš v garáži to, co máš). A na krátkodobé přestavění má čas jen Cibus (teď) :D.
Na první off vyjížďku na 690 jsem jel asi 500km po dálnici na Mitaskách EF07+08 cca 120km/h (vysypalo se mi auto, musel jsem po ose). Od 80 km/h byl naprosto nezbytný tlumič řízení (předek si dělal co chtěl). Nechalo se to dát, ale nevyhledával bych to.

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 11:54 | Nahoru | #943


Naposledy editováno 15.09.2011 11:54:46

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 13:10 | Nahoru | #944
dr.Sagar> naprosto přesně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 13:36 | Nahoru | #945

zmulin píše: Kluci protože jsou lidi,který si na takovouhle motorku daj aspoň to malý plégo,velkou nádrž,hliníkový kufry a do Rumunska dojedou buď po ose,nebo se nablížej aspoň vlakem do Popradu Po návratu to hodlaj odstrojit a projet se okolo komína s kámošema na ostrejch endurech a trochu se něco přiučit.Na takovýhle použití sem lepší motorku nenašel.
Dálnice je opruz snad pro každýho a snažim se jí co nejvíc vyhejbat,ale občas vyhnutí neni



nejdřív k té dálnici - honzam s brkym a sagarem ti to popsali dobře. tahle motorka není žrout silničních km, to je daleko lepší xtz. zase v terénu to strčí xtz do kapsy.

já si pořídil 690 jako "univerzální enduro" - s lehkýma do lesa (a do rumunska), s těžkýma po ose na cestování. s lehkýma do lesa to šlo líp než s velkýma po silnici (každopádně by to chtělo dvoje kola, pohodlnější sedlo, přecvakat nastavení podvozku, etc.), ale pořádně nešlo ani jedno (v terénu hlavně kvůli mně). prodal jsem h9 s 690 a koupil exc s 990 adventure.
neříkám, že je to špatná motorka, jen nesplnila co jsem od ní chtěl. myslím, že do pouště a na akce typu motoráj rallye je to nejlepší motorka, ale jako univerzální enduro ne

Naposledy editováno 15.09.2011 13:39:25

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 14:16 | Nahoru | #946
Jak psali předřečníci výše, tak úplně univerzální motorka holt neexistuje

mě se 690 líbí motorem a základem podvozku, ale pořád je tam spousty věcí co mi nesedí a díky tomu si jako druhou motorkou k LC8 tolik nepomůžu takže na ni pořád koukám, ale nepořídím is ji

z dalších strojů mě zaujala huska TE630 tj. něco z podobné kategorie jako 690, ale třeba právě s výrazně širším rozpětím převodů - takže pomalá jednička do terénu a dlouhá šestkla na silnici takže z toho by šlo postavit adventure bike s lepšími výkony než zmiňovaná tenerka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 14:50 | Nahoru | #947
mariano> Já na 690-ku právě koukam jako na případnou 2. moto s tim,že volbu pneu a nastavení podvozku bych přizpůsobil právě k cestě po ose,nebo odvozu dodávkou.Mam 194/130,takže těch 25kg rozdílu k EXC by mi zas takovej problém nedělalo a závodní off/enduro ambice nemám.Známej tady z LTM jí má total potuněnou snad i včetně vačky a na gumách spíš směr silnice a i s rozetou do síly mu to jede ke 170km/h,tak mam domluvíno,že si jí na jaře na den pučim(na zimu bych to stejně neřešil a nejsou money) a uvidíme.
Třeba to dopadne tak,že bude Granpasso a k němu Beta RR450,nebo novej Streetfighter 848 a do Rum. budu jezdit jenom s partama po ose na pučenym Transalpu a do hard terénu budu jezdit zase na kole,abych konečně zhubnul těch 20kg co sem přibral,když sem přestal kouřit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 15:02 | Nahoru | #948
Honza-TA950> TE630 se mi i víc líbí ,ale nejsem si jistej,jestli na ní někdo v ČR vůbec už jel,tak se ptam právě tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 16:04 | Nahoru | #949
ta Huska nevypada vubec spatne

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 16:18 | Nahoru | #950
brky> To jo Ještě mi vysvětli,kde je mezi TE630 a LC4 690 ten rozdíl 50k u nový moto???

KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 16:29 | Nahoru | #951
Huska podle mě
lepší:
- má rám pod motorem (šusplech bude fungovat)
- víko nádrže před jezdcem
- cenovka

horší:
- je to huska
- malý průměr předního kotouče (ten na 690 je jen tak tak i do terénu)
- dvě koncovky, ale to asi půjde poladit
- málo lidí se zkušenostma, tj na závady se nepřipravíš dopředu, což pro mě na závody je víc důležité než že ty závady má.

osobně, kdybych neměl 690 tak bych si ji asi koupil. už jen že sem s EXC oranžovej dost

KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 16:36 | Nahoru | #952
Ta velikost kotouče se dá poladit výměnou a nějakou redukcí pod brzdič?U MTB jsem měnil na 180-203 už bylo moc a kroutilo se to.U moto jsem se s tím u nikoho ještě nesetkal...

KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 17:29 | Nahoru | #953
Taky přemýšlím o husce, ale přeci jen je to huska .. Neznám nikoho kdo ji má a trošku mě odrazuje ta stříkačka ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 18:55 | Nahoru | #954

dr.Sagar píše: Matúšu, osobně to vidím takto: Když jí máš postavenou na off použití, bude na dálnici na houby minimálně kvůli gumám, převodu, nastavení tlumičů, haltrům/moussům, ... Stavět takovouhle motorku na dlouhodobé on-road použití myslím nemá smysl - to si koupíš třeba Duka. Když si jí postavíš kompromisně, bude na houby v on i off (to víš sám, proto máš v garáži to, co máš).



ved prave, ze mne pride LC8 skvela aj na ceste so stuplovymi gumami a aj v "terene". Ma len jeden problem - nevladzem dvihat. Proste starnem a je to boj, takze hladam nieco lahsie.

To je dovod preco som sa pytal na stitok alebo stabilitu. Pruzenie dam natvrdo, obujem krosove gumy, dam normalne tlaky (2.0), budem mat stitok a tlmic riadenia.

Budem schopny ist trvale na dialnici s nejakou bagazou 120km/h napr do rumunska? To je nieco, co sa na LC8 robi bezne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 19:17 | Nahoru | #955
matuS> tak to jsem se blbe vyjadril s tou Tvoji garazi. Psal jsem to v domneni, ze mas cestovatelskou LC8 a k tomu na blbnuti EXC (tahle kombinace mi dava smysl). Chtit oboje po 690 je myslim krok zpatky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

15.9.2011 v 19:31 | Nahoru | #956
dr.Sagar>
stale to tak aj mam, len u mna je cestovanie neodmyslitelne spojene aj s vyjazdami na sotolinu alebo aj nieco viac hardcore (podla nahody) a niekedy je to s LC8 o drzku.

tajne som dufal, ze 690 to vyriesi tak, ze bude moct ist exc z domu.

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 06:53 | Nahoru | #957
matuS> co člověk to názor. Někomu sportovní jízda vadí a někdo jí vyhledává. Někdo má dálnici jako standardní cestu a někdo jen jako nutné zlo aby mohl co nejdříve být tak kde chce se vyblbnout. Na 690 jako univerzální stoj nedám stále dopustit, i přesto že má své neduhy - prostě nic lepšího monentálně konkurence nenabízí. To že si někdo doplní na stroj štítek či roadbook, je to jen jeho volba co se strojem chce jezdit. Co se týká nějakých těch kg naví o proti exc je zase vykoupenou svobodou, že nemusíš mít auto s vozejkem... Pokud nedáš haltry do ráfků, tak rychlost můžeš do 170 korigovat dle libosti a vkusu, co je komu příjemné.

KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 10:05 | Nahoru | #958
2matus: Hele já taky furt nevím coby a dvě moto neuživím ... po cca 2000km na asfaltu během 7mi dní (což je ale pořád prd km na den) a s převodem 16:42 je dle mě optimální přesunová rychlost 115km/h (cca 4000ot./min). Bez přední masky by to asi nešlo (měl jsem samodomo a teď budu mít rallyraid - jezdím teď bez a je to pro mě takový divný). Obuto jsme na tom tenkrát měl ty default gumy, myslím že to byly sahary + vyváženo, a valit se s tím dalo přes 160 v klidu bez tlumiče řízení. S haltrem vzadu jak to mám teď je 100km/h vopruz i s tlumičem. Ale kdo by jezdil s haltrem a cross gumama na asfaltovou projíždku. Podle mě když to má štítek a máš dvoje kola, tak je to celkem dost "hybridní" moto na kdeco a limitem bývá jezdec. Osobně bych si jinou nevybral (ani z aktuální, ani z bývalé nabídky na trhu). Jo a samozřejmě to chce nějakou předělávku sedla nebo polštářek.

Naposledy editováno 16.09.2011 10:06:18

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 13:08 | Nahoru | #959

zmulin píše: mariano> Já na 690-ku právě koukam jako na případnou 2. moto s tim,že volbu pneu a nastavení podvozku bych přizpůsobil právě k cestě po ose,nebo odvozu dodávkou.Mam 194/130,takže těch 25kg rozdílu k EXC by mi zas takovej problém nedělalo a závodní off/enduro ambice nemám.Známej tady z LTM jí má total potuněnou snad i včetně vačky a na gumách spíš směr silnice a i s rozetou do síly mu to jede ke 170km/h,tak mam domluvíno,že si jí na jaře na den pučim(na zimu bych to stejně neřešil a nejsou money) a uvidíme.



standardní převod 15/45 je tak na rychlý šotoliny a na silnici z motorky opravdu 170 vykouzlíš, ale...musíš mít skoro silniční gumy, bez halterů, nafuněný na 2 atm, přecvakaný podvozek, atd. a při pomalé jízdě mezi stromy ti to i na jedničku chcípne (rychlost použitelná cca od 15-20 výš).
jezdil jsem 14/48 - což vidím jako základ na terénní (včetně cestovně terénního) ježdění. výhledově jsem uvažoval o 13/48.
cestovní rychlost po silnici na chlupatých gumách končila (částečně díky haltrům) mezi 80 a 90 (jako na lehkém enduru). ale stejných 80-90 jsi mohl jet v lese, po oranici apod. a bylo to...jestli ne pohodlnější, pak rozhodně zábavnější. s převodem 14/48 jsem se dostal na vytočený motor lehce přes 150 na nějaké rumunské šotolině (jak jsem se posléze dočetl z navigace)

(reakce na) KTM 690 Enduro

16.9.2011 v 13:21 | Nahoru | #960

matuS píše: To je dovod preco som sa pytal na stitok alebo stabilitu. Pruzenie dam natvrdo, obujem krosove gumy, dam normalne tlaky (2.0), budem mat stitok a tlmic riadenia.

Budem schopny ist trvale na dialnici s nejakou bagazou 120km/h napr do rumunska? To je nieco, co sa na LC8 robi bezne.



ano, zvládne to. ale na lc8 dojedeš v pohodě a 690 budeš chtít po dojezdu zahodit.
690 na fim mitaskách po dofouknutí na 1,5 byla hravá a bavila mě...ale jen po okreskách. dálnici si na tom nedokážu představit (stačil mi přesun po starém obchvatu hostivice - barandov - chodov v rychlostech kolem 100), stejně tak jako něco delšího než "hodina v sedle" po silnici.
už k jičínu nebo k táboru (cca hodina cesty, 80 km z prahy) jsem házel 690 na vozejk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist