globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

21.6.2009 v 19:53 | Nahoru | #331
Tak jsem nasadil první testovací verzi kokpitu ala 690rally. Dal jsem si 250km a je to super. Tak teď dořešit detaily, hodit to do laku a snad koncem prázdnin to mám hotovo.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

21.6.2009 v 19:54 | Nahoru | #332
a ještě zepředu ...

[img]

(reakce na) KTM 690 Enduro

21.6.2009 v 22:31 | Nahoru | #333
XarlieN> něco z erzbergu

[img]

KTM 690 Enduro

21.6.2009 v 22:45 | Nahoru | #334
2mariano: Jo to je kopie toho itala co se tu už řešila. Taky dobrý. Jsem se s ním kdysi bavil a říkal že si to dělal jen pro sebe, tak to buď safra někomu udělal a nebo prodal formu. Člověk co mi to vyrábí si taky nechá formy kdyby se někdo našel kdo to bude chtít, případně já sám kdybych to někde rozsekal.

Ad spotřeba: jel jsme teď čistě jen asfalt a když jsem ujel 128km tak jsem tankoval znova doplna a vzalo si to jen 4,95l. Tož to asi prodávají v Jeseníkách nějaký spešl benál.

Naposledy editováno 22.06.2009 18:25:01

KTM 690 Enduro

30.6.2009 v 11:42 | Nahoru | #335
Čau všem, jedete někdo otestovat 690ku na Ukrajinu na Motoráj maraton???

KTM 690 Enduro

30.6.2009 v 13:25 | Nahoru | #336
No jéje. Já vím minimálně o dvou ...

2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

5.7.2009 v 09:56 | Nahoru | #337
Absolvoval jsem na té své cestu kolem hranic naší republiky (přes 2300km). Krom toho, že cesta byla nádherná, tak jsem nasbíral pár zkušeností. Jsem poměrně zhýčkaný typ, takže to berte z mého pohledu. Navíc nám chcalo krom jednoho dne v podstatě furt, tzn 75% jsme jeli v nepromoku. 690E mám vybavené kokpitem ala 690rally a sekundárem 16/42. Takže to shrnu:

- nejvíc jsme se bál vibrací a toho že mě bude bolet zadek ... s vibracema jsme neměl absolutně žádný problém, trénink na 660SMC asi zabral ... měl jsem na sedle navíc takový ten polštářek od SENSORMETu a zadek jsem samo že po 1500km měl "osezený", ale to měl i kamarád na Triumphu Tiger a tam má gelové křeslo .. holt jsme pak dost odjezdil ve stupačkách a neměl jsem s tím žádný problém (možná taky byl problém spíš se zapařováním, bo furt chcalo a furt nepromok
- "nepromokavé" MX boty FORMA RAPTOR promoknou velmi jednoduše (a to byl nepromok stažený do půlky bot) ... tzn. koupit jiné bo vylívat vodu a jezdit v igelitových pytlýcích byl největší hnus = největší zklamání
- moiru nebrat, osvědčilo se merino a značka devold, klasická bavlna je taky fajn
- přední kokpit ala 690rally se perfektně osvědčil, jen je třeba vyřešit pár detailů a snížit vibrace toho kokpitu ... možná ještě doplním menším sundávacím spoilerem, protože při 110 a víc už chodí turbulence
- zvednutí řídítek o 8cm nebylo moc, je to super, ještě bych chtěl víc
- kufry BIGHUSKY jsou super (ty zůstaly furt suché), dotuním detaily, a ty origo tašky nahoru na to taky nemají chybu (snad jen že zipama při brutus lijáku trochu proteče)
- tankvak od TOURATECH taky proteče skrz zipy (a pláštěnku na něj nemají)
- co se týče deště tak jedna z nejlepších a levných vychytávek byly návleky na řídítka, za 250Kč odvedly bezchybnou práci
- výkon 690E na mojí váhu 90kg + full výbava s kuframa mi přišel absolutně dostatečný
- spotřeba ... teď mě tu asi někteří rozeberou na atomy, ale minimální byla 3,58l/100km (měřený úsek 298km), průměrná nevylezla přes 4l Čili dojezd na nádrž + 2x2L kanystry co mám na kufrech je přes 400km a to jsem rozhodně nejel na spotřebu (i když jsme to v žádném případě nehonil, prostě cesťák), udržovací otáčky kolem 4000, maximálně jsme to točil do 5000, vyjímečně 6500 .. minimání otáčky jsem se snažil držet nad 3500. Většina cest okresky. A samozřejmě plné zatížení.
- praskl mi chladič někde v horní části a při jízdě spolehlivě uchladí i když je obsah vody jen cca 70%, dojel jsme na něj s dolíváním v poho 700km a max teplota 3 čárky pod maximum a jen chvilkama v pomalých stoupáních za auty.
- stalo se mi, že se mi zaply dálkové a nešlo to vypnout, půl dne to tak bylo a pak to zas bylo ok, asi chtěla dát poznat že to je KTM (už slyším ty kydy traktoristů že jsem si měl koupit GÉÉSÓÓ)
- přední brzda je lehce tupější když jste opravdu plně naložení, je třeba s tím počítat

Prostě jsem zjistil, že 690E s úpravama ala Adventure je to co jsem chtěl a je to moto jak na vyblbnutí, tak se s ním dá i cestovat. Jediný možný problém jsou dálniční přesuny, počítejte stálou maximálku někde kolem 120kmh (stálé otáčky by dle mých informací měly být do 5000).

Fotky od kámoše co s námi část jel s hashBusem jsou tady. Další fotky zatím bez reportu jsou tady .

Jinak prodám originál KTM rám na kufry, potřebuju důmyslnější řešení.

Naposledy editováno 12.11.2009 08:36:00

(reakce na) KTM 690 Enduro

6.7.2009 v 11:22 | Nahoru | #338
XarlieN> Díky za parádní popsání zkušeností, to se cení

(reakce na) KTM 690 Enduro

6.7.2009 v 13:31 | Nahoru | #339
XarlieN> "Jinak prodám originál KTM rám na kufry, potřebuju důmyslnější řešení."

Důvod? Co ti nevyhovovalo?

KTM 690 Enduro

6.7.2009 v 19:59 | Nahoru | #340
2mariano: V podstatě nelze napsat nic negativního. Ale osobně to chci naložit o něco nadstandardnější váhou + řešit ještě dost velkou plotnu mezi kufry co budu mít za zády, musí to být vychytané takže buď ruční výroba, nebo koupím od TT a doupravím dle požadavků. Ale nejdřív musím prodat ty co mám teď. (pokud by někdo chtěl celý set i s kuframa tak klidně prodám i ty, ale ty jsou bez připomínek)

Klíčově bych to shrnul asi tak, chtěl bych to výš a echt robustnější. Ale já jsme detailistický úchyl. Totéž jsme prodával tankvak od KTM, jen proto že byl zbytečně velký a rozhodně byl lépe provedený než ten od TT + měl pláštěnku a nepromok zipy (ale postě byl moc velký na můj vkus). Prodělávám na tom prachy, ale mám pak dobrý pocit že to je tak jak jsme chtěl já.

(reakce na) KTM 690 Enduro

13.7.2009 v 10:04 | Nahoru | #341
XarlieN> Zdar, odkud jsi vzal ty KTM Rallye kapoty?
Diky!

Naposledy editováno 13.07.2009 10:27:03

KTM 690 Enduro

13.7.2009 v 15:08 | Nahoru | #342
2rade: orgiginál jsem koupil od Davida Pabišky (jel Dakar na 690Rally replica a dělal si to do karbonu) - přední plast, 2x boční plast a příčka. Podle toho se udělala část formy, a to co mám teď je upravená kopie. Ještě na tom bude hafo práce, to lešení taky bylo dost náročné, mám ho bez zásahu do rámu. Funkčně to je super, teď jen dořešit vibrace, zakomponovat světlo aby to dobře vypadalo, mřížku před světlo, lak, komaxit, všude naházet silentbloky kvůli vibracím a hurá.

Předpokládám, že kdyby to někdo chtěl taky, tak ty formy na to máme (včetně rampy), cena sakumprdum asi 15k kdyby někdo uvažoval.

Naposledy editováno 13.07.2009 15:13:25

KTM 690 Enduro

19.7.2009 v 07:57 | Nahoru | #343

KTM 690 Enduro

24.7.2009 v 11:12 | Nahoru | #344
2Wario: jj, za 13000 éček je to jak zadarmo. Btw já bych to vedení dakaru zabil. Borci nainvestovali mrtě peněz do této techniky, a teď ji můžou akorát tak vyhodit.

KTM 690 Enduro

24.7.2009 v 12:22 | Nahoru | #345
Tak pánové, včera mě dorazil vyreklamovaný tachometr do kterého trochu zatékalo a půlka číslic nebyla bez podsvícení vůbec čitelná. Nějaká ta mlha pod sklíčken za vlhkého počasí...
Tímto jsem chtěl pochválik kluky z KTM, neb do týdne celá záležitost byla vyřešena

KTM 690 Enduro

24.7.2009 v 12:27 | Nahoru | #346
2wimpi: koukám že si třetí který to řeší, já už taky vidím prdlajz.

KTM 690 Enduro

25.7.2009 v 11:48 | Nahoru | #347
Zdarec všem, taky jsem už reklamoval tachometr.

KTM 690 Enduro

26.7.2009 v 18:24 | Nahoru | #348
Tak aby vás to nejebalo,já ho taky vyměnil.

KTM 690 Enduro

27.7.2009 v 15:00 | Nahoru | #349
já ho rozbil dřív, než jsem ho mohl dát k reklamaci...ale dělalo mi to to samé

KTM 690 Enduro

29.7.2009 v 11:24 | Nahoru | #350
Mě teď zase začala špatně startovat ( najeto 7200km)

KTM 690 Enduro

29.7.2009 v 12:57 | Nahoru | #351
2HonzaM: A jak se to projevuje ? Dlouho to trvá než naskočí ? Nebo divné zvuky ? Máš laďák nebo standard výfuk ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

29.7.2009 v 19:23 | Nahoru | #352
laďák, dříve startovala hned, sice po prvním nastartování chcípla a bylo nutné startování opakovat, ale teď třeba točím a ne a ne chytnout, na poruhé většinou třeba jo, nebo je třeba dát čerpadlo znovu nasát.

(reakce na) KTM 690 Enduro

29.7.2009 v 22:56 | Nahoru | #353
HonzaM> Honzíku jestli ty ty motorky neničíš

KTM 690 Enduro

3.8.2009 v 12:56 | Nahoru | #354
Ahoj,
tak jsem opět byl v servisu, tentokrát problém s chladičem, motka se začala přehřívat, po zjištění že je chladič prázdnej sem zajel do servisu a tam zjistili že teče chladič přes šroub držící ochranný plast.Je to tam blbě řešený, při pádu to dostane ránu a je to venku.Zároveň jsem nechal udělat olej a filtry a vyměnil řetěz.
Tak ať to jezdí...

KTM 690 Enduro

3.8.2009 v 13:58 | Nahoru | #355
2ZeroDRV: Jo kdyby si pořádně sledoval diskuzi, tak na páté stránce to tu řešili (odkaz na ADVrider). Je to blbě udělaný, nejlépe ty šrouby zrušit a chytit to jinak (já to mám páskama a bez problému).

KTM 690 Enduro

3.8.2009 v 17:12 | Nahoru | #356
ještě lépe zavařit !!!
[URL= tak v servisu se budou radit co udělat s tím jak blbě startuje. zatím na nic nepřišli, ale uznali že opravdu studená špatně startuje.

Jinak další bug soudruhů z KTM je spínač nožní brzdy vs. přepákování. Kdo zvás nemá přepákování ošoupaný od toho spínače ?

KTM 690 Enduro

4.8.2009 v 16:37 | Nahoru | #357
Ja muism pochvalit svoji 690, ze absolvovala 4 dny jezdeni v horskem a lesnim terenu, nekolik padu nam miste a la kratka noha apod a vsechno je v poradku. Bal jsem se prehrivani, ale vzdy se rezervou dvou carek. Starter porad obcas vydava divne zadrnceni, ale zatim startuje jak ma. Takze vytka zatim zadna. Snad jen prava bota mi dost odira motor, ale to je design a na to to nejezdi. tachometr suchej

KTM 690 Enduro

4.8.2009 v 20:55 | Nahoru | #358
bacha na víko, brzda projde zkrs jako by bylo z papíru :(

KTM 690 Enduro

5.8.2009 v 07:17 | Nahoru | #359
2HonzaM: hoď sem fotku plz. Myslel si nožní brzdu a víko vpravo ?

Naposledy editováno 05.08.2009 07:18:18

KTM 690 Enduro

5.8.2009 v 10:24 | Nahoru | #360
jo, fotku hodím, ale brzdu jsem již narovnal (byla o malinko cca 4mm hnutá)

Kurňa a zrovna je tak hezky :( Proč to kurňa nedělaj z hliníku, aby to šlo zavařit - No přeci pro prachy !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist