Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
- nejvíc jsme se bál vibrací a toho že mě bude bolet zadek ... s vibracema jsme neměl absolutně žádný problém, trénink na 660SMC asi zabral ... měl jsem na sedle navíc takový ten polštářek od SENSORMETu a zadek jsem samo že po 1500km měl "osezený", ale to měl i kamarád na Triumphu Tiger a tam má gelové křeslo .. holt jsme pak dost odjezdil ve stupačkách a neměl jsem s tím žádný problém (možná taky byl problém spíš se zapařováním, bo furt chcalo a furt nepromok
- "nepromokavé" MX boty FORMA RAPTOR promoknou velmi jednoduše (a to byl nepromok stažený do půlky bot) ... tzn. koupit jiné bo vylívat vodu a jezdit v igelitových pytlýcích byl největší hnus = největší zklamání
- moiru nebrat, osvědčilo se merino a značka devold, klasická bavlna je taky fajn
- přední kokpit ala 690rally se perfektně osvědčil, jen je třeba vyřešit pár detailů a snížit vibrace toho kokpitu ... možná ještě doplním menším sundávacím spoilerem, protože při 110 a víc už chodí turbulence
- zvednutí řídítek o 8cm nebylo moc, je to super, ještě bych chtěl víc
- kufry BIGHUSKY jsou super (ty zůstaly furt suché), dotuním detaily, a ty origo tašky nahoru na to taky nemají chybu (snad jen že zipama při brutus lijáku trochu proteče)
- tankvak od TOURATECH taky proteče skrz zipy (a pláštěnku na něj nemají)
- co se týče deště tak jedna z nejlepších a levných vychytávek byly návleky na řídítka, za 250Kč odvedly bezchybnou práci
- výkon 690E na mojí váhu 90kg + full výbava s kuframa mi přišel absolutně dostatečný
- spotřeba ... teď mě tu asi někteří rozeberou na atomy, ale minimální byla 3,58l/100km (měřený úsek 298km), průměrná nevylezla přes 4l Čili dojezd na nádrž + 2x2L kanystry co mám na kufrech je přes 400km a to jsem rozhodně nejel na spotřebu (i když jsme to v žádném případě nehonil, prostě cesťák), udržovací otáčky kolem 4000, maximálně jsme to točil do 5000, vyjímečně 6500 .. minimání otáčky jsem se snažil držet nad 3500. Většina cest okresky. A samozřejmě plné zatížení.
- praskl mi chladič někde v horní části a při jízdě spolehlivě uchladí i když je obsah vody jen cca 70%, dojel jsme na něj s dolíváním v poho 700km a max teplota 3 čárky pod maximum a jen chvilkama v pomalých stoupáních za auty.
- stalo se mi, že se mi zaply dálkové a nešlo to vypnout, půl dne to tak bylo a pak to zas bylo ok, asi chtěla dát poznat že to je KTM (už slyším ty kydy traktoristů že jsem si měl koupit GÉÉSÓÓ)
- přední brzda je lehce tupější když jste opravdu plně naložení, je třeba s tím počítat
Prostě jsem zjistil, že 690E s úpravama ala Adventure je to co jsem chtěl a je to moto jak na vyblbnutí, tak se s ním dá i cestovat. Jediný možný problém jsou dálniční přesuny, počítejte stálou maximálku někde kolem 120kmh (stálé otáčky by dle mých informací měly být do 5000).
Fotky od kámoše co s námi část jel s hashBusem jsou tady. Další fotky zatím bez reportu jsou tady .
Jinak prodám originál KTM rám na kufry, potřebuju důmyslnější řešení.
Naposledy editováno 12.11.2009 08:36:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | pospa5 | 18 | 14.6.2023 v 20:11 tucnak66 |