globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.5.2011 v 23:09 | Nahoru | #1711
Frki> Přesně tak to je, na silnici je to celkem jedno jestli to je šestka nebo litr.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2011 v 02:43 | Nahoru | #1712

Kovi píše: a zkouseli jste to vedle sebe? protoze vase poctiy ti nic nereknou
jedte vedle sebe na 4ku treba 70 a dejte plnej...uvidis jak ti zespodu hned ujede



ne to by me asi porazil.. ale jde mi o to jak tu každy vychvaluje GSXR jak ma brutalni spodek a střed a jak oproti 1000rr jede jak střela a prostě pocitově je to fakt skoro stejny.. jen se vic přizvedava..

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2011 v 08:56 | Nahoru | #1713
vsak ten rozdil nezjistis,kdyz nepojedete vedle sebe.ale to zkouset nechces

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2011 v 09:05 | Nahoru | #1714
Tak ona Whiskey taky nekope tak jako Vodka (když bereš oboje s jejich průměrem 40%), a přesto sou dobré obě, proto má člověk možnost výběru

ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2011 v 16:18 | Nahoru | #1715
ještě musim zkusit tu zx10 ku jak se na tom jede

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.5.2011 v 23:31 | Nahoru | #1716
úsměvné, jak se tu pošťuchujete, co komu jede víc než málo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 00:10 | Nahoru | #1717

Frki píše: Danielos> A co víc, to si eště nesedlal ZX10 04 či kolik to Tu jak chytneš za heft, tak motorka už bude v Praglu, a mozek eště furt v Ově


AMEN

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 15:21 | Nahoru | #1718

oxygen píše: úsměvné, jak se tu pošťuchujete, co komu jede víc než málo




..a furt si budou stěžovat! Máte hoši moc válců ..malinkých

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 15:28 | Nahoru | #1719

Perňa_81 píše:

..a furt si budou stěžovat! Máte hoši moc válců ..malinkých



Ja si nestezuju, ja sem uplne spokojenej, uz 4 roky a 50tis km.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 17:45 | Nahoru | #1720
Bubrak ZX10R> Ale uznej, že nová ZX je taková ..no ..divná..?? (hnusná). Nějak se mi nezdá, některý partie fakt nevyvážený a zadek dostal kyjem a je o 5cm níž. Když na tom sedí "chlap" +95kg, je to až úsměvný pohled.
Kde jsou ty nádherný a kultovní stroje! ZXR 750, RVF RC30/45, SP-1(2), R7 ! Japonci maj tendenci podléhat "trendům" a teď hold frčí menší výfuk na straně a titěrný zadek. Na Fárošovi to je dobrý, celkově nadčasový design. Prosím, nechte ty výfuky u R1 pod zadkem, ať zůstane "jiná"!
Nemám novou ZX a ani S1000RR rád. Za jejich pomáhání k "egomasérství", sorry

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 18:02 | Nahoru | #1721
Perna_81: No u ZX se zadek nepoved, to souhlasim, ale Farosuv je minimalne stejne hnusnej. Nicmene porad se mi ZX libi zepredu o dost vic nez Faros, ten je porad hnusnej, uz od 2008 to tvrdim a nic se nezmenilo.

Ale me je design jedno, jde mi od detstvi primarne o to aby motorka umela to, co umi jen motorka, totiz brutalni akceleraci do 300 a hravost. V tom by mela ZX hrat ted zas prim.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 18:51 | Nahoru | #1722

Bubrak ZX10R píše: Ale me je design jedno, jde mi od detstvi primarne o to aby motorka umela to, co umi jen motorka, totiz brutalni akceleraci do 300 a hravost. V tom by mela ZX hrat ted zas prim.


Pod tohle bych se asi i podepsal. Ono, jak si člověk zamiluje jízdní vlastnosti stroje, tak si pak tak nějak zamiluje i ten design. I když výtky bude mít k jeho určitým částem nadále, celek akceptuje, protože to prostě správně jede.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

16.5.2011 v 21:31 | Nahoru | #1723
Otázka je, co znamemá "správně jede".. Já bych řekl, že všechno od +160 PS a s podvozkem + brzdami od řekněme 2004.

Mně přijde tedy výkon Fároše oproti nové ZX tak nějak "plnotučnější", kromě vyšších otáček. Chybí mi u ní jakýsi "charakter", nemůžu si pomoct

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 00:53 | Nahoru | #1724
Perňa_81> tak s tim co píšeš fakt musim souhlasit!! (až na to egomasérství samozřejmě ), pže:

za A) pořád mám pocit, že těch 200+ PS na bramboře je na jedničku dvojku při plnym plynu bez pomoci tý elektroniky fakt už moc - např. na jedničku je to kolem 11-13 tis. otáček sveřepej boj, né divoká radost

za B) to báwo má ale aspoň v nižších otáčkách oproti tý nový Kawě ten agresivní a hrubší charakter starších džikser

za C) stejně mě ale nejvíc dostává ten dvouvál 1198, jak je nekutečně jemnej při tý jeho síle, objemu a kompresi a ten zátah ze zatáček, jak od čtyř tisíc ot. odpaluje ... ale ty nový RC8mičky už maj prej taky parádně vyladěný svý srdíčko -?

Já prostě začínam bejt přesvědčenej, že ideálem pro nás by mohly bejt ty 180 PS verze 1198R anebo RC8R s jejich muší vahou, skvělejma brzdama a libovym ovládáníčkem - že tyhle koně a motory jsou pro suprový poježdění optimální a více netřeba, no

Naposledy editováno 17.05.2011 00:58:03

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 07:29 | Nahoru | #1725
Mě už tohle řešit nebaví ale jedno je pravda........nová zx10 je fakt odpornost, vypadá to jak nějakej lacinej Hyosung tím designem, typickej čínskej image

U ZX10 platí že čím starší tím hezčí, zx10 04 je krásná, 06-07 se mi taky líbí a když se sundaj ty kravský vejfuky a dá se jeden bočák tak je to pecka. 08-09 je divná a už těma zrcátkama jejich designér ukázal že kouří trávu jako cigára, no a ten novej model ačkoliv bude nabušenej a ačkoliv jako okruhovka je pěkná až na ten nízkej zadek tak civilně je to fakt ee

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 07:45 | Nahoru | #1726
oxygen> Zajímavej report Jinak teda mě přišla 1198 taky taková jemná a v nižších otáčkách přátelská,ale pak když už jsem zatnul,tak toho byly plný brejle,tže.BMW asi ani zkoušet radši snad nechci

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 09:02 | Nahoru | #1727

Perňa_81 píše: Otázka je, co znamemá "správně jede".. Já bych řekl, že všechno od +160 PS a s podvozkem + brzdami od řekněme 2004.


"Správně jede" jsem myslel, jakože sedí onomu individuálnímu jezdci za jeho soušasných schopností. Tím pádem, že nějakému drobkovi zkrátka bude víc pasovat nějaká 400, než 1000+. Neměl sem tím původně na mysli potenciál na trhání rekordů na trati.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #1728
oxygen> ..to já jen tak plivu pro svou marnost na rovinkách i přes sebelepší výjezd ze zatáčky (a že to je boj s tím krouťákem)
Rozhodně je V2 zábavný a chce to malinko kumštu a možná to je to nejlepší (nejzábavnější) na ježdění .. KTM je taky hovado, všechno je syrový a živočišný. Jo, zjistil jsem to i teď v Hořicích. Nestačí dva tréninky, aby se s ní čoek jen dotknul času, co jsem jezdil na uhlazeným 4V. Nic tě nezachrání, když "přebereš".. A jít za hranici "vyzkoušeného" se nevyplácí chodit, což nám Hořice letos ukázaly
Ano, BMW má potenciál být rychlejší za menší úsilí ...prostě se neklaním týpkům, co na něm dávaj 2:10-2:11 Brno, protože myslím, že je to adekvátní rychlosti týpků 2:13 na starších motorkách bez "fičur".. Proto říkám "egomasérství" - hold to nejde na starší R1, tak si koupím dnes už tuctový S1000, ať se můžu plácat do prsou za zajetý čas. (a to není oxygono myšleno proti tobě, ty jsi blázen a kapitola sama pro sebe - silniční spekulant a studnice informací o těch nejzajímavějších bestiích na dvou kolech, takže respect )

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 11:15 | Nahoru | #1729
perna: souhlas, je to jak trenovat na tour de france na ukrajine , na stejnej cas jako jede konkurence musi byt pilot o uroven jinde sem vzdycky prekvapenej kdyz z TL presednu na nakej modernejsi 4valec (pujcenej) jak mi to jde

na "ulici" je s tim vetsi zabava a clovek nemusi jet ani tak rychle, ale na okruh uz mi to prijde skoro uz moc zvraceny a docela se divim ze nejdes do nakyho stroje s moznosti snazsich vysledku (bawo) ... by ses nudil co, kdybys furt vyhraval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 12:00 | Nahoru | #1730
assassin> ..toť otázka Třeba klukům Dafiťáckejm BMW jednoznačně prospělo a s jejich výsledkama by je mohlo nakopnout (když mě vyslyšej) na docela slušný pozice v MČR Stocků nebo Superbiků. Ale tihle borci už právě jeli palbu na starších litrech z r.2005. Tam je to správně a logický, že jedou vyzkoušenou motorku.

Ale kolik člověk potká BMW na trati a předjede je "na motor" s o 30PS menším výkonem, to je neuvěřitelný! To mi dává pak otázku, na co to mají, když i přes to všechno dobrý, co ta motorka umí, se stejně neodváží dát plný plyn.. Pro hodně smrtelníků je to asi silný až příliš. Myslím, že by se jim líp ovládala Honda se 180PS..

Já jsem jinak spokojen, jedu pro zábavu a tlačit to někam dál, tak ten barák asi nikdy nepostavím!
A jinak mám příjemný zjištění - s KTM se tak nějak líp startuje, co jsem pozoroval. Na BMW udělat dobrej start je prý díky spojce celkem problém ..??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 12:08 | Nahoru | #1731

Perňa_81 píše: assassin> ..toť otázka Třeba klukům Dafiťáckejm BMW jednoznačně prospělo a s jejich výsledkama by je mohlo nakopnout (když mě vyslyšej) na docela slušný pozice v MČR Stocků nebo Superbiků. Ale tihle borci už právě jeli palbu na starších litrech z r.2005. Tam je to správně a logický, že jedou vyzkoušenou motorku.

Ale kolik člověk potká BMW na trati a předjede je "na motor" s o 30PS menším výkonem, to je neuvěřitelný! To mi dává pak otázku, na co to mají, když i přes to všechno dobrý, co ta motorka umí, se stejně neodváží dát plný plyn.. Pro hodně smrtelníků je to asi silný až příliš. Myslím, že by se jim líp ovládala Honda se 180PS..

Já jsem jinak spokojen, jedu pro zábavu a tlačit to někam dál, tak ten barák asi nikdy nepostavím!
A jinak mám příjemný zjištění - s KTM se tak nějak líp startuje, co jsem pozoroval. Na BMW udělat dobrej start je prý díky spojce celkem problém ..??



no v2 by na tom s kontrolovanim trakce melo byt lip... + tech 200ccm navic bude v nizsich otackach-rozjezd taky slusnej doping...

ja bmw nechapu vubec, ja mam plny ruce 100konovejch motorek:)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 12:58 | Nahoru | #1732

assassin píše: no v2 by na tom s kontrolovanim trakce melo byt lip... + tech 200ccm navic bude v nizsich otackach-rozjezd taky slusnej doping...

ja bmw nechapu vubec, ja mam plny ruce 100konovejch motorek:)



ty seš taková lhářka asasíně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 17:04 | Nahoru | #1733
Perňa_81> no na motor brambory předjíždíš, páč ty když tomu na výjezdu naložíš, tak jim znatelně ucukneš - tobě to totiž řádně tahá už pod 5ti tis., přičemž před tebou je pohodlně ještě další půlka rozsahu tzn. krouťáček = kafíčko + pohodička
nežto já na bramboře abych měl na výjezdech stejně nabito jako ty, musim držet min. 8-9tis. (a radši víc) a pink, hned omezovač a řadit a řadit - je to takový hektičtější a divočejší, asi jako krosit na dvoutaktní dváce
no a i když tě na rovince brambora pár desítek metrů doklapne, tak zas brždění je pro tebe z nižší rychlosti víc piánko, míň únavný a určitě líp ho trefíš - no a pár zatáček a je propast a vymalováno
... navíc jsi perňa, kurňa nee -?

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 17:14 | Nahoru | #1734
jo a s tim startovánim na bramboře - jsem tak ňák laboroval a myslim, že je lepší si na tu chvilku vypnout DTC, protože při ostřejšim rozjezdu a hlavně při přeřazení ta trakce spíš jen zuřivě bliká, než aby to jelo

asi jsem staromil, ale mě to jde nejlíp, když si motorku jen sťuknu pravou nohou do zadní brzdy (se zx10r 08 a jejím nevypínatelnym takyprotiprokluzem KIMS jsem se ale nebyl schopnej rychle rozjet ani v Hoškovicích , ostuda to byla)...

ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 17:26 | Nahoru | #1735
oxy: S1000RR prohanel v Hoskovicich pred tydnem Carlos z MH, a taky to DTC musel mit vyply, zajizdel pak v klidu 9.7-9.8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 17:44 | Nahoru | #1736

oxygen píše: Perňa_81> no na motor brambory předjíždíš, páč ty když tomu na výjezdu naložíš, tak jim znatelně ucukneš - tobě to totiž řádně tahá už pod 5ti tis., přičemž před tebou je pohodlně ještě další půlka rozsahu tzn. krouťáček = kafíčko + pohodička
nežto já na bramboře abych měl na výjezdech stejně nabito jako ty, musim držet min. 8-9tis. (a radši víc) a pink, hned omezovač a řadit a řadit - je to takový hektičtější a divočejší, asi jako krosit na dvoutaktní dváce
no a i když tě na rovince brambora pár desítek metrů doklapne, tak zas brždění je pro tebe z nižší rychlosti víc piánko, míň únavný a určitě líp ho trefíš - no a pár zatáček a je propast a vymalováno
... navíc jsi perňa, kurňa nee -?



Hele, takhle to vůbec není! Ve skutečnosti i přes počáteční lepší výjezd V2 (řekněme prvních 30-50m) mi po narovnání a roztočení ty 4V flašinety nadělej metry a je po prdeli A je jedno, jestli R1, S1000 nebo Fireblade. Je to frustrující, ale maximálně je pak můžu zase jen dojet na brzdy a nikoliv předjet...trápím se tak s lidma o 1-2s pomalejšíma. Přeci jen každej tam nějaký ten výfuček a elektroniku má a 190 PS vs 170 PS je už malinko znát. Dokonce i na Hořické trati to tak je, krásně viditelný na videu, co jsem si natočil.. Nefunguje tedy ta metoda předjetí se stejně silnou motorkou - lepší výjezd = chleba se láme až na brzdách..

Ale ty, co předjíždím na rovině a mají S1000RR, tak tam na 100% nemají plyn v poloze full ON!!! Nevyužívaj tak Bramboru a tím pádem paradoxně jsou třeba i pomalejší, než na míň výkonný motorce ..to jsem tím chtěl říct. Pro někoho zkrátka už moc vysokej level, co se výkonu týká. Když jsem na tom jel, tak je to fakt uragán a nával zrychlení, to zase jooo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 18:10 | Nahoru | #1737

Perňa_81 píše: Hele, takhle to vůbec není! Ve skutečnosti i přes počáteční lepší výjezd V2 (řekněme prvních 30-50m) mi po narovnání a roztočení ty 4V flašinety nadělej metry a je po prdeli A je jedno, jestli R1, S1000 nebo Fireblade. Je to frustrující, ale maximálně je pak můžu zase jen dojet na brzdy a nikoliv předjet...



aha čéče, nojo to mě nenapadlo
to jsou asi chvíle, kdy jedeš ty vzadu a musíš předjíždět - já znám jen ty bezmocný situace, kdy Perňa jede vpředu a ujíždí...

nojono, to se těžko radí, jak předjíždět na brzdy ty, co ti předtím na rovince ucukli
nezbyde než si vzít příklad teď z Lorenza a Simocelliho, poslat jim to tam a narvat se pod ně přes ně, bo jinak já už newim

já fakt newim, ale laicky myslim, že s tvou lehkou Káťou a Brembama by to jít mohlo: pže loni v Mostě jsem já se svou Káťou 990 vybrzďoval kluky na R1 i GSXR - a to na konci cílofky a třeba i tři najednou
já vim, že na tom nic není - jenomže to bylo vždy poté, co mi kolem tribun ujeli já newim snad 100m (na pohled zezadu byli už tak malincí, že jsem ani nedoufal)!
dodneška newim, esli to je tou mnohem nižší nájezdovou rychlostí a tím, že brzdit můžeš mnohem pozdějc a tvrdějc anebo těma supr brzdama na KTMkách?? (ale přesypávat se kolem nich všech 60PS+, zatímco oni už musej zpomalovat, je prostě paráda)

... to já jen tak laicky naivně, teoreticky

Naposledy editováno 17.05.2011 18:40:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 19:14 | Nahoru | #1738
oxygen> No já právě mluvím o lidech tak 2-3s pomalejší a ty už jedou rychle a dokonce můžou být i hodně dobrý na brzdy (já úpřednostňuju míň brutální brzdy před rychlým náletem do zatáčky).. V tu chvíli je celej můj "plynulej systém" k ničemu, když se o takovýho borce zastavím v zatáčce a rozhodím si rytmus..
..je potřeba se na to s mistrem Murkinem podívat, ať vím, co tam mám a nepláču pořád jenom

Anebo, abych nezasíral vlákno, najít zoufalce a vyměnit 2V za Kawasaki ZX-10 2004

Když už jsme u té Kawy 2011, tak mě překvapilo, jak mají udělanou např. kyvku ...to je hodně rozpočtová záležitost V tomhle je tedy RC8 s Marchesini, Brembama, trubkobvým rámem a WP tak trošku jiný pokoukáníčko
Za mě, když už ZX, tak model 2008-2010, jak si měl ty.. Hezká, štíhlá, pěkně zpracovaná (s výfukem a zrcátkama z čínský skládky)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 23:16 | Nahoru | #1739

Perňa_81 píše: oxygen> No já právě mluvím o lidech tak 2-3s pomalejší a ty už jedou rychle a dokonce můžou být i hodně dobrý na brzdy (já úpřednostňuju míň brutální brzdy před rychlým náletem do zatáčky).. V tu chvíli je celej můj "plynulej systém" k ničemu, když se o takovýho borce zastavím v zatáčce a rozhodím si rytmus..
..je potřeba se na to s mistrem Murkinem podívat, ať vím, co tam mám a nepláču pořád jenom

Anebo, abych nezasíral vlákno, najít zoufalce a vyměnit 2V za Kawasaki ZX-10 2004

Když už jsme u té Kawy 2011, tak mě překvapilo, jak mají udělanou např. kyvku ...to je hodně rozpočtová záležitost V tomhle je tedy RC8 s Marchesini, Brembama, trubkobvým rámem a WP tak trošku jiný pokoukáníčko
Za mě, když už ZX, tak model 2008-2010, jak si měl ty.. Hezká, štíhlá, pěkně zpracovaná (s výfukem a zrcátkama z čínský skládky)



zajimavy perno... mam obavu zda ti ty hruby vibrace vedvojky nelezou na mozek.. ale je fakt ze jsem kyfku nestudoval.. ale ze bych menil za starsi jen kvuli kyvce...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.5.2011 v 11:27 | Nahoru | #1740
Perňa_81> no vidiš, a hned je jasná tvá nutná taktika při předjíždění: v tu rozhodující zatáčku prostě změnit svůj plynulej styl a naučit se narvat se před něj pod něj na úplně tvrdý brzdy - čas i rychlost tam sice v tu chvíli ztratíš (to on ale taky a navíc ztratí pro výjezd u 4V potřebný otáčky), ale vyjíždět budeš už před ním a pálíš to pryč
navíc když si tohle náhle tvrdý podbrzdění nacvičíš, nijak ti to tvůj rytmus nerozhodí... ( a všichni tě začnou mít moc rádi )

... ještě nějaký dotaz trenérovi -?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist