jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
nežto já na bramboře abych měl na výjezdech stejně nabito jako ty, musim držet min. 8-9tis. (a radši víc) a pink, hned omezovač a řadit a řadit - je to takový hektičtější a divočejší, asi jako krosit na dvoutaktní dváce
no a i když tě na rovince brambora pár desítek metrů doklapne, tak zas brždění je pro tebe z nižší rychlosti víc piánko, míň únavný a určitě líp ho trefíš - no a pár zatáček a je propast a vymalováno
... navíc jsi perňa, kurňa nee -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Perňa_81> no na motor brambory předjíždíš, páč ty když tomu na výjezdu naložíš, tak jim znatelně ucukneš - tobě to totiž řádně tahá už pod 5ti tis., přičemž před tebou je pohodlně ještě další půlka rozsahu tzn. krouťáček = kafíčko + pohodička
nežto já na bramboře abych měl na výjezdech stejně nabito jako ty, musim držet min. 8-9tis. (a radši víc) a pink, hned omezovač a řadit a řadit - je to takový hektičtější a divočejší, asi jako krosit na dvoutaktní dváce
no a i když tě na rovince brambora pár desítek metrů doklapne, tak zas brždění je pro tebe z nižší rychlosti víc piánko, míň únavný a určitě líp ho trefíš - no a pár zatáček a je propast a vymalováno
... navíc jsi perňa, kurňa nee -?
Hele, takhle to vůbec není! Ve skutečnosti i přes počáteční lepší výjezd V2 (řekněme prvních 30-50m) mi po narovnání a roztočení ty 4V flašinety nadělej metry a je po prdeli A je jedno, jestli R1, S1000 nebo Fireblade. Je to frustrující, ale maximálně je pak můžu zase jen dojet na brzdy a nikoliv předjet...trápím se tak s lidma o 1-2s pomalejšíma. Přeci jen každej tam nějaký ten výfuček a elektroniku má a 190 PS vs 170 PS je už malinko znát. Dokonce i na Hořické trati to tak je, krásně viditelný na videu, co jsem si natočil.. Nefunguje tedy ta metoda předjetí se stejně silnou motorkou - lepší výjezd = chleba se láme až na brzdách..
Ale ty, co předjíždím na rovině a mají S1000RR, tak tam na 100% nemají plyn v poloze full ON!!! Nevyužívaj tak Bramboru a tím pádem paradoxně jsou třeba i pomalejší, než na míň výkonný motorce ..to jsem tím chtěl říct. Pro někoho zkrátka už moc vysokej level, co se výkonu týká. Když jsem na tom jel, tak je to fakt uragán a nával zrychlení, to zase jooo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |