jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Mně přijde tedy výkon Fároše oproti nové ZX tak nějak "plnotučnější", kromě vyšších otáček. Chybí mi u ní jakýsi "charakter", nemůžu si pomoct
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
za A) pořád mám pocit, že těch 200+ PS na bramboře je na jedničku dvojku při plnym plynu bez pomoci tý elektroniky fakt už moc - např. na jedničku je to kolem 11-13 tis. otáček sveřepej boj, né divoká radost
za B) to báwo má ale aspoň v nižších otáčkách oproti tý nový Kawě ten agresivní a hrubší charakter starších džikser
za C) stejně mě ale nejvíc dostává ten dvouvál 1198, jak je nekutečně jemnej při tý jeho síle, objemu a kompresi a ten zátah ze zatáček, jak od čtyř tisíc ot. odpaluje ... ale ty nový RC8mičky už maj prej taky parádně vyladěný svý srdíčko -?
Já prostě začínam bejt přesvědčenej, že ideálem pro nás by mohly bejt ty 180 PS verze 1198R anebo RC8R s jejich muší vahou, skvělejma brzdama a libovym ovládáníčkem - že tyhle koně a motory jsou pro suprový poježdění optimální a více netřeba, no
Naposledy editováno 17.05.2011 00:58:03
Perňa_81 píše: Otázka je, co znamemá "správně jede".. Já bych řekl, že všechno od +160 PS a s podvozkem + brzdami od řekněme 2004.
"Správně jede" jsem myslel, jakože sedí onomu individuálnímu jezdci za jeho soušasných schopností. Tím pádem, že nějakému drobkovi zkrátka bude víc pasovat nějaká 400, než 1000+. Neměl sem tím původně na mysli potenciál na trhání rekordů na trati.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |