paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 00:53 | Nahoru | #1
Perňa_81> tak s tim co píšeš fakt musim souhlasit!! (až na to egomasérství samozřejmě ), pže:

za A) pořád mám pocit, že těch 200+ PS na bramboře je na jedničku dvojku při plnym plynu bez pomoci tý elektroniky fakt už moc - např. na jedničku je to kolem 11-13 tis. otáček sveřepej boj, né divoká radost

za B) to báwo má ale aspoň v nižších otáčkách oproti tý nový Kawě ten agresivní a hrubší charakter starších džikser

za C) stejně mě ale nejvíc dostává ten dvouvál 1198, jak je nekutečně jemnej při tý jeho síle, objemu a kompresi a ten zátah ze zatáček, jak od čtyř tisíc ot. odpaluje ... ale ty nový RC8mičky už maj prej taky parádně vyladěný svý srdíčko -?

Já prostě začínam bejt přesvědčenej, že ideálem pro nás by mohly bejt ty 180 PS verze 1198R anebo RC8R s jejich muší vahou, skvělejma brzdama a libovym ovládáníčkem - že tyhle koně a motory jsou pro suprový poježdění optimální a více netřeba, no

Naposledy editováno 17.05.2011 00:58:03

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 07:45 | Nahoru | #2
oxygen> Zajímavej report Jinak teda mě přišla 1198 taky taková jemná a v nižších otáčkách přátelská,ale pak když už jsem zatnul,tak toho byly plný brejle,tže.BMW asi ani zkoušet radši snad nechci

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #3
oxygen> ..to já jen tak plivu pro svou marnost na rovinkách i přes sebelepší výjezd ze zatáčky (a že to je boj s tím krouťákem)
Rozhodně je V2 zábavný a chce to malinko kumštu a možná to je to nejlepší (nejzábavnější) na ježdění .. KTM je taky hovado, všechno je syrový a živočišný. Jo, zjistil jsem to i teď v Hořicích. Nestačí dva tréninky, aby se s ní čoek jen dotknul času, co jsem jezdil na uhlazeným 4V. Nic tě nezachrání, když "přebereš".. A jít za hranici "vyzkoušeného" se nevyplácí chodit, což nám Hořice letos ukázaly
Ano, BMW má potenciál být rychlejší za menší úsilí ...prostě se neklaním týpkům, co na něm dávaj 2:10-2:11 Brno, protože myslím, že je to adekvátní rychlosti týpků 2:13 na starších motorkách bez "fičur".. Proto říkám "egomasérství" - hold to nejde na starší R1, tak si koupím dnes už tuctový S1000, ať se můžu plácat do prsou za zajetý čas. (a to není oxygono myšleno proti tobě, ty jsi blázen a kapitola sama pro sebe - silniční spekulant a studnice informací o těch nejzajímavějších bestiích na dvou kolech, takže respect )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist