jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Perňa_81 píše: Hele, takhle to vůbec není! Ve skutečnosti i přes počáteční lepší výjezd V2 (řekněme prvních 30-50m) mi po narovnání a roztočení ty 4V flašinety nadělej metry a je po prdeli A je jedno, jestli R1, S1000 nebo Fireblade. Je to frustrující, ale maximálně je pak můžu zase jen dojet na brzdy a nikoliv předjet...
aha čéče, nojo to mě nenapadlo
to jsou asi chvíle, kdy jedeš ty vzadu a musíš předjíždět - já znám jen ty bezmocný situace, kdy Perňa jede vpředu a ujíždí...
nojono, to se těžko radí, jak předjíždět na brzdy ty, co ti předtím na rovince ucukli
nezbyde než si vzít příklad teď z Lorenza a Simocelliho, poslat jim to tam a narvat se pod ně přes ně, bo jinak já už newim
já fakt newim, ale laicky myslim, že s tvou lehkou Káťou a Brembama by to jít mohlo: pže loni v Mostě jsem já se svou Káťou 990 vybrzďoval kluky na R1 i GSXR - a to na konci cílofky a třeba i tři najednou
já vim, že na tom nic není - jenomže to bylo vždy poté, co mi kolem tribun ujeli já newim snad 100m (na pohled zezadu byli už tak malincí, že jsem ani nedoufal)!
dodneška newim, esli to je tou mnohem nižší nájezdovou rychlostí a tím, že brzdit můžeš mnohem pozdějc a tvrdějc anebo těma supr brzdama na KTMkách?? (ale přesypávat se kolem nich všech 60PS+, zatímco oni už musej zpomalovat, je prostě paráda)
... to já jen tak laicky naivně, teoreticky
Naposledy editováno 17.05.2011 18:40:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
..je potřeba se na to s mistrem Murkinem podívat, ať vím, co tam mám a nepláču pořád jenom
Anebo, abych nezasíral vlákno, najít zoufalce a vyměnit 2V za Kawasaki ZX-10 2004
Když už jsme u té Kawy 2011, tak mě překvapilo, jak mají udělanou např. kyvku ...to je hodně rozpočtová záležitost V tomhle je tedy RC8 s Marchesini, Brembama, trubkobvým rámem a WP tak trošku jiný pokoukáníčko
Za mě, když už ZX, tak model 2008-2010, jak si měl ty.. Hezká, štíhlá, pěkně zpracovaná (s výfukem a zrcátkama z čínský skládky)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |