Ahoj, tak u mě to vypadá na škrtící klapku ve výfukovém potrubí. Bavil jsem se o tom s chlapama z Car Servisu. Na diagnostice to ukazovalo občasnou chybu na tý klapce. Problém ročníku 2017 a dál (EURO4) je v tom, že ta klapka je nedílnou součástí potrubí a dá se jen promazat... I když jsem to udělal (a to se mi zdála funkční v pohodě), motorka to stejně dělala. Dohodli jsme se, že odpojím ta lanka, co ji otevírají a zavírají a vyzkouším. Ani jsem to nedělal, pár týdnů zpět jsem si koupil Akrapa, tak jsem dokoupil potrubí od Akrapa (nesplňuje emise, protože nemá katalyzátor, ale zase moto líp zní a líp jede), nainstaloval a je po problému.... Dělá to na mě dojem, že ten mechanizmus co tahá za lanka je hrozně levnej, podle mě se to ochodí, protože je to v plastu a pak to netahá tak, jak má. Moto to dělalo jen při mírném přidání plynu, takže v momentu, kdy se klapka pomalu otevírala, jako by ji nebyly ty lanka schopný přemluvit... Zatím na to asi není řešení, leda zkusit vyměnit ten motorek a lanka a klapku promazat, anebo ji prostě nějak deaktivovat (už tady byly návrhy typu - rozříznout potrubí, vyrubat ji ven a pak zase zavařit. v BMW říkali, že je to poměrně novej problém....Každopádně Akrapa doporučuju, udělá z beránka aspoň trochu divocha