bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní enduro do 200k
Zdarec! Mám rozhodovací paralýzu. Jezdím cca 15 let, 178/75kg (caa 5-8k ročně). Chci cestovní enduro na Alpy a 2-3x moto dovolený ročně po Evropě. Jezdit to bude 80/20 (silnice/šotolina) + naše okresky. Léta koukám na Advíka, v servise mi říká, že vyhnout obloukem a vem si vfr. Což v cenové relaci jsem někde o +8-10 let jinde. A pak je tu ještě xtz. Na svezení v okolí nemám ani jeden stroj, něco jsem o tom načetl a stejně se nemůžu odpíchnout. :/ Pořád mne nejvíc láka bmw (2006+), ale dost vítr ze servisu. Nějaký moudra?
Předchozí
1 2
Následující

Cestovní enduro do 200k

26.9.2023 v 08:27 | Nahoru | #31
Kup co chceš a co se Ti líbí. Servis u ojetiny je loterie, ale máš oči, nevadí šrám na plechu, plastu, ale dým z výfuku ano a uši, vadí klepání z motoru! Při jízdě pusť opatrně řídítka, jestli se to klepe je to zase něco navíc z portmonky v servise......
A konec konců.....Magadan projedeš i na Supersportu! Není to o motorce!

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 200k

28.9.2023 v 08:22 | Nahoru | #32
To že mají všechny ty motorky kardan je záměr?
Obávám se že VFR a XT nebudou stíhat podvozkově náš okreskový a rozhodně ne ten šotolinový mimosilniční provoz. Tady to jasně ukazuje na GS. Navíc v letech 2004-2007 vážilo "jen" 200kg-suchá. Když to porovnáš s 275kg VFR(také suchá) to je už pořádný rozdíl.
Když připočítáme obavu ze servisování modro-bílé vrtule vychází z toho přehodnotit výběr a zařadit do něj CRF1000L Africa Twin. Na pohodlí tratit nebudeš a podvozkově si o dost polepšiš.

(reakce na) Cestovní enduro do 200k

9.10.2023 v 20:53 | Nahoru | #33
kovosrotmorava> vfr ma 267kg pohotovostni.

Cestovní enduro do 200k

29.11.2023 v 05:04 | Nahoru | #34
Jestli jsi vesel tak skončíš s válci do Viktorky a jestli radši ani nevíš po čem jedeš, protože to k životu nepotřebuješ, tak to budeš mít válce na ležato. A pak jsou moto mezi tím. Svez se a ptej se lidí co na tom daným moto přímo jezdí proč to maj. Všechny silnici umí velmi dobře, rozdíl bude jak za to budeš tahat a v těch 20% na šotolině. 20% neni to málo? Já jel Gruzii a z cca 9 000 km jsem jel tak 2 x 150 terénem na špuntech co jsem si vezl - ale za to naprosto parádně. Silniční přesun jsme dělali na pohodu od 600 do cca 1 230 km denně, nebo východ TR 400 km.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd


TOPlist