Téma: BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019
14.9.2018 v 18:57
Blíží se uvedení nových modelů a tak by možná ty, kdo hodlají pořídit nové GS, mohlo zajímat, že pokud vydrží a nebudou netrpěliví, chystá se pro ně tento 100kW strojek o objemu 1250ccm a s variabilním časováním.


Naposledy editováno 14.09.2018 20:12:50

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

14.9.2018 v 19:08 | Nahoru | #1
A k čemu je to BMW dobrý Hp na rozdávání, všude samej radar, pokud to půjde takhle dál tak s tím budeš moct jezdit jenom v nějaký rezervaci

BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

14.9.2018 v 19:25 | Nahoru | #2
Jasný,objem nenahradíš

(reakce na) BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

14.9.2018 v 21:48 | Nahoru | #3

kratkej01 píše: A k čemu je to BMW dobrý Hp na rozdávání, všude samej radar, pokud to půjde takhle dál tak s tím budeš moct jezdit jenom v nějaký rezervaci



tak to jsme asi jezdili kazdej na jiny motorce, tech 92kw u aktualni generace rozhodne nevypada ze tam nejde je

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

15.9.2018 v 14:32 | Nahoru | #4
Hezke, obdivuju tahle nova reseni, i kdyz je to dalsi potencialni kurvitko. Akorat je otazka, zda je lepsi tohle provedeni od BMW, kdy jsou v podstate jen dva ruzne vacky s ruznym profilem - jedna pro nizke otacky, druha pro vysoke, nebo DVT casovani u Multistrady, ktere je rizene tlakem oleje a v podstate plynule zajisti drivejsi otevirani saciho ventilu. Ale kvuli pouziti jedne vacky dojde i kdrivejsimu zavreni.

(reakce na) BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

15.9.2018 v 15:10 | Nahoru | #5

_Hans_ píše: Hezke, obdivuju tahle nova reseni, i kdyz je to dalsi potencialni kurvitko...


Predpokladam, stejne jako obchodni strategove v BMW, ze variabilni casovani vic kupcu privede, nez odradi. A to i kdyby se to sypalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

15.9.2018 v 15:42 | Nahoru | #6
Mimo tema. Kamarád si teď koupil novou multistradu a je z ní doslova nestastnej. Nejak mu na tom vubec nejde jezdit.

_Hans_ píše: Hezke, obdivuju tahle nova reseni, i kdyz je to dalsi potencialni kurvitko. Akorat je otazka, zda je lepsi tohle provedeni od BMW, kdy jsou v podstate jen dva ruzne vacky s ruznym profilem - jedna pro nizke otacky, druha pro vysoke, nebo DVT casovani u Multistrady, ktere je rizene tlakem oleje a v podstate plynule zajisti drivejsi otevirani saciho ventilu. Ale kvuli pouziti jedne vacky dojde i kdrivejsimu zavreni.

(reakce na) BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019

15.9.2018 v 16:08 | Nahoru | #7

Buznapsí píše: Mimo tema. Kamarád si teď koupil novou multistradu a je z ní doslova nestastnej. Nejak mu na tom vubec nejde jezdit.



Tak jel jsem na ni a taky mi to uplne nesedlo. Navic to zere olej. Vyrobci temahle technologiema proslapavaji cestu a jsou lidi, co to kupovat budou. Je otazka do jaky miry bylo to variabilni casovani potreba. Z toho co jsem ruzne cetl mam dojem, ze tahle funkce se do motorek vymysli hlavne kvuli Euro normam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
R1200GS(A) bez elektroniky BMW R 1200 GS Adventure Lukeeno 8 9.10.2018 v 21:52 kratkej01
Demontáž předního tlumiče BMW R 1200 GS FM12 1 5.10.2018 v 18:21 jetam
Snímač hladiny paliva (pásek) BMW o... [1, 2] BMW R 1200 GS, BMW R 1200 RT, BMW R 1200 GS Adventur... george72 36 2.10.2018 v 07:33 Brusíno
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 6 2.10.2018 v 00:23 PanCajicek
Čtyři dni Alpská Passa BMW R 1200 GS Adventure Dave_BMW 5 26.9.2018 v 00:51 Relli

TOPlist