globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výroba brzdových hadic Praha
Čus prdi, chčije mi zadní brzdová hadice v krimpu. Máte někdo tip na někoho v Praze, kdo to vyrábí?

Google mě pěkně sere, tři prdele odkazů ale buď hluboká asie, nebo firmy kde je v náhledu napsáno výroba brzdových hadic, ale když ten link rozkliknu, je to zasraná vzduchotechnika Fejky zkurvený

Naposledy editováno 23.02.2019 21:31:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba brzdových hadic Praha

24.2.2019 v 21:44 | Nahoru | #1
cuir> že je to větší a takové nevzhledné pominu. A už jsem jich pár viděl, jak praskly ty šroubení. A lisované spol je jistější a snese větší tlak. A u šroubení hodně záleží jak to udeláš a je to náročnější na udelání

(reakce na) Výroba brzdových hadic Praha

24.2.2019 v 22:58 | Nahoru | #2

dakarista píše: cuir> že je to větší a takové nevzhledné pominu. A už jsem jich pár viděl, jak praskly ty šroubení. A lisované spol je jistější a snese větší tlak. A u šroubení hodně záleží jak to udeláš a je to náročnější na udelání



original guma


original lisovana pancerka (neni to HEL, ale bude to velikostne a tvarove dost nastejno, jen HEL ma to banjo krasne stribrne)


pancerova hadice ktera ma fabricky (nebo i dilensky, ale za pouziti lisovacich klesti - zalisovany konec a na to se s tesnici gumickou sroubuje banjo, ktere se jeste lepi lepidlem - tento system sveho casu vyrabel i HEL jestli to dela i nadale nevim)


pancerova hadice, na kterou se navlece prevlecna matice, olivka a nasune se na banjo, po dotazeni prevlecne matice se olivka rozlisuje a dojde k utesneni spoje. Prevlecna matice se opet lepi proti povoleni. Tento system pouzivam ja, jen tuto konkretni hadici jsem nedelal a je tam pouzita starsi varianta rozsirene prevlecne matice. U noveho typu neni na te prevlecne matici ten limecek, takze to vypada krapet lepe. Velikostne je to vsak stejne.


podotykam , ze nikomu nic necpu, nic z toho nemam, jen starosti a behani na postu. Takze je mi fakt jedno co si kdo koupi. Nejsem prodejce a nemam na tom zisk.

Tyto hadice pouzivam jiz par let a sam jsem si je dal na svoji motorku se kterou jsem najel 40 000km.
Neudelal jsem stovky nebo tisice hadic..spise se to pocita na desitky a s zadnou nebyl jeste problem.

V te matici je to krapet na prumeru vetsi nez lisovanej spoj od HEL, ale je to na prumeru naprosto stejne jako lisovanej spoj original gumove hadice.

co se tyka tlaku..tak tam je to zcela irelevantni..protoze na motorkach neni takovy tlak aby to sroubovany spoj nevydrzel. Sroubovane spoje se bezne pouzivaji na brzdovem systemu u aut a nebo treba na naftovych vstrikach, kde je tlak mnohem vetsi nez na brzdach motorky a zadne prevlecne matice se ze zavitu netrhaji.

HEL hadice maji tu vyhodu ,ze by mely bejt homologovane DEKROU pro provoz. Je otazkou jestli k nim dojde i papir tak jak chodi treba k riditkum FEHLING, ale to uz je mi v zasade jedno.

tezko uverit ze jsi videl praskle sroubove spoje, kdyz tvrdis, ze sroubovana banja jsou velika a nevzhledna a pritom to neni pravda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist