v létě jsem asi po 25 letech uvedl motorku do provozu ale zasekl jsem se na elektru. Motorku jsem chtěl vyzkoušet tak jsem tam šoupnul nějakou starou baterku. Motor překvapivě šlapal ale po několika projetí se začal baterka rychleji a rychleji vybíjet a kontrolka která by měla po nastartování zhasnout samozřejmě svítila. Nejdřív jsem myslel že ta baterka je tak špatná že se ani nestíhá dobíjet. Nedavno jsem koupil novou baterku a není to vůbec žádný rozdíl, už nevím co by to mohlo být než relé které je samozřejmě původní... Zkoušel jsem proměřovat mezeru mezi kontakty ale nic moc jsem z toho nevykoumal, i když jsem se v chytré knížce dočetl že by se to asi mělo proměřit odporem. Přemýšlím jestli nekoupit elektro relé nebo klasiku. Díky za každou radu a upozorňuju že Vape nechci jsem jen chudý student :(
musel být asi nakřivo při prvním nasazení
Asi?Ono to chce vědět určitě, protože mnohem častěji hází čep na klice.je sice 45W místo 75W
Ono by jsi měl dát i relé pro 45w, protože jeho součástí je i proudový omezovač.V obou případech ti to může ten nový rotor znovu zničit.To s relé mě taky napadlo ale těch 45 mám ještě pár do zásoby takže pokud to bude zlobit tak to budu řešit.
BuriJede píše: 68732> Jo je pravda že tlumený svítí celkem normálně takže tady problém není jen nevím jestli by to nevadilo při technický... Dneska tp už taková sranda není.
byl jsem na stk i s 15w žárovkou vpředu u 353 a hlavně nechtěli abych jim to tam startoval, rozdíl 15w a 25w je 00nic, u strojů s vape mám 35w
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 | milous_xx | 4 | 16.8.2023 v 18:26 kuba350 |