globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina pádu
10.7.2017 v 23:09
Na nedělní vyjíždce jsem v první levotočivý vracečce na silnici č. 11 od Červené Vody do Jablonného n. O. položil motorku. Seběhlo se to celkem rychle, a nevím, co se vlastně stalo. Nějak jsem neblbnul, dělal jsem vše jako obvykle, za apexem začal přidávat plyn, měl tam trojku, hlásič náklonu škrtnul, pak škrtla motorka - Najednou se válím po zemi, motorka jede do pangejtu, zadní kolo dál od silnice (motorka natočená předem do směru). Díky padákům škody minimální - zrcátko, kosmetika, a prodřený gatě, ty mrzí nejvíc. Silnice suchá bez oleje. Vzadu Roadsmart I DOT 13, jetější, vpředu Qualifier 14, relativně nová, gumy zahřátý po předchozích 30km, tlaky OK. Dokážou zkušení borci, co už se párkrát váleli, poznat z indicií, zda klouzlo přední či zadní kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu

15.7.2017 v 10:02 | Nahoru | #1
Veverčák> Nasaď jakoukoliv sportovně cestovní gumu (řeč byla o Angel GT, ale to je jedno), ufoukni ji dle svého uvážení, dej s ní třeba 10 kol na svém maximu a pak se poděl s výsledkem.

Ale pokud soudíš, že kdo nejezdí velké okruhy, se nevyzná, tak ok. V tom případě se nemáme o čem bavit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu

15.7.2017 v 10:14 | Nahoru | #2

Krejza píše: Veverčák> Nasaď jakoukoliv sportovně cestovní gumu (řeč byla o Angel GT, ale to je jedno), ufoukni ji dle svého uvážení, dej s ní třeba 10 kol na svém maximu a pak se poděl s výsledkem.

Ale pokud soudíš, že kdo nejezdí velké okruhy, se nevyzná, tak ok. V tom případě se nemáme o čem bavit.



Ja jsem ale nikde nenapsal ze ji ma ufouknout a ani u erotela jsem si niceho takoveho nevsiml. Jen reaguju na to, ze chces gumu prifoukavat. Konkrétní hodnoty neresim, nevim, kde se vzalo 1.9, ja mam vzadu predepsanych 2.9, ale zalezi na moto, pokud nejde o okruhovou gumu (kde treba ja za studena foukam 1.1). Na silnicnim tlaku poslu v Brne na pohodu hluboko pod 3 minuty, coz pro cloveka okruhu neznaleho bude desnej kalup, i kdyz je to ve skutecnosti hodne pomalu.

Jinak jo, obcas je fakt dobre si uvědomit, ze Myto a Sosnova jsou furt jen uzavrene okresky a nektere věci jsou na velkem okruhu uplne jinak.

Naposledy editováno 15.07.2017 10:16:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F Dodorr 3 28.8.2023 v 00:13 Fazer800
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F Oilman 33 27.8.2023 v 23:55 Fazer800
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 Dumb 5 18.3.2023 v 07:59 jardad


TOPlist