1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu
Krejza píše: Veverčák> Nasaď jakoukoliv sportovně cestovní gumu (řeč byla o Angel GT, ale to je jedno), ufoukni ji dle svého uvážení, dej s ní třeba 10 kol na svém maximu a pak se poděl s výsledkem.
Ale pokud soudíš, že kdo nejezdí velké okruhy, se nevyzná, tak ok. V tom případě se nemáme o čem bavit.
Ja jsem ale nikde nenapsal ze ji ma ufouknout a ani u erotela jsem si niceho takoveho nevsiml. Jen reaguju na to, ze chces gumu prifoukavat. Konkrétní hodnoty neresim, nevim, kde se vzalo 1.9, ja mam vzadu predepsanych 2.9, ale zalezi na moto, pokud nejde o okruhovou gumu (kde treba ja za studena foukam 1.1). Na silnicnim tlaku poslu v Brne na pohodu hluboko pod 3 minuty, coz pro cloveka okruhu neznaleho bude desnej kalup, i kdyz je to ve skutecnosti hodne pomalu.
Jinak jo, obcas je fakt dobre si uvědomit, ze Myto a Sosnova jsou furt jen uzavrene okresky a nektere věci jsou na velkem okruhu uplne jinak.
Naposledy editováno 15.07.2017 10:16:16
Veverčák píše: Ja jsem ale nikde nenapsal ze ji ma ufouknout a ani u erotela jsem si niceho takoveho nevsiml. Jen reaguju na to, ze chces gumu prifoukavat. Konkrétní hodnoty neresim, nevim, kde se vzalo 1.9, ja mam vzadu predepsanych 2.9, ale zalezi na moto, pokud nejde o okruhovou gumu (kde treba ja za studena foukam 1.1). Na silnicnim tlaku poslu v Brne na pohodu hluboko pod 3 minuty, coz pro cloveka okruhu neznaleho bude desnej kalup, i kdyz je to ve skutecnosti hodne pomalu.
Jinak jo, obcas je fakt dobre si uvědomit, ze Myto a Sosnova jsou furt jen uzavrene okresky a nektere věci jsou na velkem okruhu uplne jinak.
Ano, pokud to bude nutné, tak ji klidně přifouknu. Podle aktuální potřeby. Takže divit se, proč ji na okruh přifouknout, značí celkem neznalost.
Zadruhé, řeč je o gumě, která na okruh nepatří, i když se za určitých podmínek dá - mokro, zima. V tom souhlasím s Freedomem a s GT mám svou vlastní zkušenost v řádu asi 70tisíc km. Vím, jak vypadá po horkém dni na malém okruhu a rozhodně by mě jedinkrát nenapadlo ji ufouknout. Takže opak (o několik málo desetin) mi zní jako lepší řešení. Pokud by bylo funkční, netuším, nejspíše ne. Což jsem také uvedl.
Tlak 1,9 je výrobcem udávaný na DRZ na zadek. Po první ranní jízdě se začal s tímto tlakem tvořit hot tear, takže logický krok byl přifouknout. Desetina pomohla a mohlo být klidně ještě o kousek více. Rosso Corsa, pro info.
Tím vším chci říct, že povědět od stolu "přifouknout na okruh je geniální nápad" je akorát střelba do tmy. Jistě, mohlo by pomoci ufouknout, zvětšit tak kontaktní plochu, guma by se stihla chladit a všechno by bylo růžové. Nebo taky ne, nabrala by tepla ještě víc. Vzhledem k tomu, že to asi nikdo z nás nezkoušel, tak nejde říct jasně, co by pomohlo.
Mimo toho používat na okruh okruhové gumy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F | mmv38 | 11 | 15.12.2023 v 16:52 Anti |
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F | Dodorr | 3 | 28.8.2023 v 00:13 Fazer800 |
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F | Oilman | 33 | 27.8.2023 v 23:55 Fazer800 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 | Dumb | 5 | 18.3.2023 v 07:59 jardad |