bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina pádu
10.7.2017 v 23:09
Na nedělní vyjíždce jsem v první levotočivý vracečce na silnici č. 11 od Červené Vody do Jablonného n. O. položil motorku. Seběhlo se to celkem rychle, a nevím, co se vlastně stalo. Nějak jsem neblbnul, dělal jsem vše jako obvykle, za apexem začal přidávat plyn, měl tam trojku, hlásič náklonu škrtnul, pak škrtla motorka - Najednou se válím po zemi, motorka jede do pangejtu, zadní kolo dál od silnice (motorka natočená předem do směru). Díky padákům škody minimální - zrcátko, kosmetika, a prodřený gatě, ty mrzí nejvíc. Silnice suchá bez oleje. Vzadu Roadsmart I DOT 13, jetější, vpředu Qualifier 14, relativně nová, gumy zahřátý po předchozích 30km, tlaky OK. Dokážou zkušení borci, co už se párkrát váleli, poznat z indicií, zda klouzlo přední či zadní kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu

13.7.2017 v 20:00 | Nahoru | #1

..Roko.. píše: Krovak> Už jsem to něak tak nakousl, když tlačíš hodně (i na silnici) začne se projevovat trošku nervozita, myslím, že tvůj Fazer bude mít co do kvality +/- podvozek, jako moje VTR, možná na tom bude FZS i líp. S gripem jsem nikdy problém neměl, něaký klouznutí, vůbec. Je jasný, že když si sáhneš na rozpálenou R10 (mimo jiné super pneu, jezdil jsem je na půjčené 600RR na okruhu) a na ST - GT, rozdíl bude markatní. Nadruhou stranu ti doporučuju vyzkoušet, za sadu STček dáš dnes cca 4000-4500kč a to jestli ti budou málo, vyzkoušíš a nezahučíš do toho mraka peněz. Určitě tě ty pneumatiky nezklamou, ale jestli jezdíš hodně z ostra a často, ideální volba to není, mě na moje občasný výpadky pudu sebezáchovy stačí v klidu


No, když to zvážím, tak postupně zpomaluju, dřív jsem brousil stupny a kolena každou chvíli, dneska se mi to stane tak 2x za vyjížďku, pokud zrovna nejedu na kochačku 70 a neseru auta, co se vlečou za mnou

Je fakt že současný obutí je luxus, ty gumy prostě nedostanu na hranici jejich schopností, na to nemám koně, ani odvahu Jezdím ponejvíc ve skupině s CBR1000RR, čím víc R, tím lepší a tam člověk musí vydat všechno, aby se udržel, pokud to cebro jede jen takovou svižnější jízdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina pádu

13.7.2017 v 21:53 | Nahoru | #2
Krovak> vůbec se neboj, procházel jsem podobným dilematem... Před 4roky...a dnes jezdim na silnici sport touring a na okruh mám na druhým kole danou sport gumu (teď právě M7RR)...
Ta guma má daleko širší rozsah používání a na hranu adheze bys ji fakt dostal snad jen na okruhu kdy se začne tavit. Za mě je Roadsmart, sic tupá, ale jinak super guma co mi vydrží 7tkm. Všechny sport gumy šly do kopru do 5tkm...
STčko jsem dojížděl na Korsice a vůbec není potřeba se bát...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F mmv38 11 15.12.2023 v 16:52 Anti
Kawasaki ER6f 2011 ladeny vyfuk Kawasaki ER 6F Dodorr 3 28.8.2023 v 00:13 Fazer800
Majitelky Kawasaki ER6f - SEM! [1, 2] Kawasaki ER 6F Oilman 33 27.8.2023 v 23:55 Fazer800
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chladicí kapalina Kawasaki ER 6N, Kawasaki ER 6F, Kawasaki Versys-X 300 Dumb 5 18.3.2023 v 07:59 jardad


TOPlist