Naposledy editováno 24.03.2017 19:10:10
1 reakcí na tento příspěvek BMW Navigator 6
A teď k samotné navigaci. Výpočet trasy probíhá poměrně dlouho, ale nakonec se povede. Jenže navigování probíhá podle mozku navigace, protože ta si vaší naplánovanou trasu upraví podle sebe a vede vás jak sama uzná za vhodné. Přesto, že jsem navigaci aktualizoval 2 dny před odjezdem, tak mi během cesty zobrazovala neexistující uzavírky a naváděla mě na nesmyslné objížďky a vůbec nereagovala na aktuální dopravní informace, pouze vám napíše, že za 5 km doprava houstne a nechá vás dojet až do kolony bez návrhu alternativní trasy. To samé bylo s radary, které jsou absolutně neaktuální a rychlostní limity na trase taktéž. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si do navigace posílal jednotlivé průjezdní body ze Smartphone link, protože naplánované trasy se staly nepoužitelné. Samotná navigace byla dost zmatená a nestíhala na kruhových objezdech. Ikdyž vám před kruháčem ukáže výjezd, na kruháči vás vede jinam a za ním absolutně neví kde je a trvá několik dlouhých vteřin než se vrátí na původní trasu. Občas se mi stalo, že se v průběhu navigování objevila obrazovka s nastavením zda chci zobrazovat čas do cíle nebo jinou veličinu. Jenže tohle nelze ovládat kolečkem na řidítkách, takže musíte hodě zpomalit a výběr potvrdit ručně, nebo když nechcete riskovat kolizi, tak musíte zastavit. A tohle se vám opakovaně stane během 10ti minut a pak půl dne nic. Dá se říct, že navigace pracuje na systému náhodných výbuchů, což vám dokáže pěkně znepříjemnit dovolenou.
Souběžně používám i TomTom Rider 550. Co si naplánuji v PC tudy mě navigace vede kromě drobných korekcí aktuálních uzavírek a kolon na základě dopravních informací. Pokud se rozhodnu trasu upravit, tak to udělám večer na pokoji v telefonu a ráno po spojení telefonu s navigací mám k dispozici aktuální trasu. Samozřejmě i TomTom má své mouchy, nedá se ovládat kolečkem na řidítkách, což nepotřebuji a nenačítá info z palubního počítače, což také nevyužívám, protože nic není dokonalé. Jediné co mi vadí, že adaptér k originál držáku navigace na K1600 GTL seženete jen na Aliexpresu, protože tady se dělají adaptéry pouze pro GS a nebo na Garmin Zumo.
Na závěr bych to shrnul tak, že je to předražená navigace (TomTom je za polovinu ceny), která za ty prachy neposkytuje potřebný uživatelský komfort a spolehlivé navigování. Sice se dá ovládat kolečkem na řidítkách a ukazuje informace z palubního počítače, ale i tak by se mělo BMW za tenhle produkt stydět. Navíc upgrade v roce 2021 nepřinesl nic zásadního kromě čipu. Mám obavu, že ani podpora tohohle produktu nebude nekonečná, ale neaktuálnost produktu u motorky z roku 2017 již dnes, je dost zarážející.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 34 | 29.11.2023 v 05:04 vaypor |