vybírám nějakou cestovní moto. výběr zatím padl na tyto motorky. nejvíce zatím přemýšlím o ktm 1090, ducati 950 a nové africe twin nebo starší adventure ktm 1190.
Motorku chci na větší cestování. nájezd tak 10000 tis ročně. Spíše silnice a občas menší enduro po neasfaltových cestách. žádná divočina,na to mám krosku.
Co mě ale zajímá je technická kvalita motorek a případný přístup prodejců k reklamacím. Už bohužel nejsme v roce 90 kdy motorka vydržela téměř vše a zbytek si každý opravil doma. mám zkušenosti spíš z motokrosu a ostřejšího endura a tam se vše bere že není na věky.
Vždy jsem chtěl něco na cestování a ted když jsem konečně našetřil tak bohužel zjištuji jak se dnes vše sere a neochotu prodejců řešit reklamace.
z těchto 4 mých favoritů jsem se bohužel různě dočetl že ktm mělo na advíkách problémy s těsností airboxu, problémy s následovnou reklamací a honda zas rezavějící dráty v kolech a ruzných šroubů a takíé neochotu to řešit. o ducati jsem zatím nikde nic nenašel a bohužel neznám nikoho kdo nějakou má aby mi mohl dát nějaké typy.
prosím tedy majitele těchto i starších verzí těchto motorek jestli by se podělili o své zkušenosti at dobré či zlé, s čím měli různé modely problémy atd. Špínu rád vytahuje každý ale uvítal bych kdyby i někdo napsal že třeba najel spoustu km a vše bez problému,nebo že řešil nějakou závadu a prodejce se k tomu dobře postavil atd.
dík moc za vaše názory, samozdřejmě se na všech motorkách svezu a hlavní rozhodnutí bude podle toho jak mi sedne.
Naposledy editováno 12.03.2017 20:17:42
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s cestovnímy motorky
Mám Triumph Tiger 800 XCx, pořízeno 10/2015, najeto necelých 25tis. Servisováno DK racing Praha. Za tu dobu nebyl jediný problém, dokonce maximální spokojenost i se servisem/dovozcem.
Jen v létě drobný problém, motorka nestartovala, závada vypadala na čerpadlo. Ráno jsem hodil mašinu na odtah a odvezl do DK racing s tím, že moto nebude hotové dřív než za týden, neb to bylo před nějakýma svátkama a servis plnej. Opravy se chopil sám jednatel a kolem oběda téhož dne mi bylo moto vrácené. Problém nebyl v samotné motorce, ale ve mě, neb jsem do prostoru relátek/pojistek cpal i "pavouka" a jak jsem ho vyndaval, vytahal jsem kontakty od relátka čerpadla a zbytek (vypadnutí kontaktů) dokončily drobné vibrace.
Oprava stála 0 Kč a byla vyřešena velmi rychle.
Edit: Tigra meju primárně wapkou, jezdím v zimě, děšti a jiných marastech - dodnes není jediná známka po reznutí ap.
Naposledy editováno 21.03.2017 18:33:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s cestovnímy motorky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS | 1705ol | 87 | Včera v 10:45 Míra1970 |
Dotaz na volnoběh Yamaha Tracer 9 / 900 | olin72 | 4 | 24.4.2024 v 18:43 Kohlstein |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 | dodocb | 10 | 14.4.2024 v 17:29 JAVR |
Tracer 9 GT zadní centrála Yamaha Tracer 9 / 900 | mára929r | 15 | 14.4.2024 v 09:58 mára929r |