bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: F 800 GS - 2024
28.2.2024 v 08:47
Nenarazili jste někdo na informaci ohledně výroby těchto řaďáků? Dle prodejce by měl být z hlediska vnější konstrukce motor aktuální 800GS shodný s původní 750. Potřebuju koupit padáky a origo jsou cenově za nesmysl. Tak jestli můžu objednat tak, jako ostatní věci, padáky na 750 2023.
Případné díky
Předchozí
1 2 3
Následující

F 800 GS - 2024

18.3.2024 v 18:31 | Nahoru | #61
Jo, to máš pravdu. Moc krásy nepobralo Taky jsem testoval, až jsem u něj skončil. Nekoupit moto s tím co mám, jdu do něj znovu.

V případě 750 budu do budoucna ještě asi řešit deflektory kolem blinkrů. Při komínovkách to nevadí, ale po celodenní jízdě nepříjemně táhne na třísla. Na podzim nebo v horách docela opruz. I na naháči je to krytí lepší

F 800 GS - 2024

20.3.2024 v 19:01 | Nahoru | #62
Tome, jak jsi studoval plexi, nezahlidl jsi někdy porovnaní velke lopaty od puig a givi. Když už, rád bych tam měl puiga, o dost více se mi k té motorce hodí. Dneska jsem dal zase 160km a to co tam mám funguje nejlíp při origo montáži, bez podkládání, ale chci to posunout ještě do většího komfortu. Jinak až dneska začalo z motorky nadšení. To se vodí neuvěřitelně.

F 800 GS - 2024

21.3.2024 v 08:17 | Nahoru | #63
Bohužel. Rád bych byl nápomocný, ale o plexi na novou moto toho moc zjištěného nemám. Ono je to dost subjektivní. Co sedne jednomu, nemusí druhému.
Ale všeobecně na Givi (Airflow) jsou ohlasy pozitivní. Něco málo se dá ještě vypátrat na zahraničních fórech https://advrider.com/f/ nebo https://www.850gs.com/

Které Puig máš přesně na mysli? Koukal jsem na ně a opravdu vypadají nejlépe Našel jsem i tohle, v podstatě ten samý systém jako Airflow...
https://www.bikerszo...-touring-stavitelne/
Co do zkušeností, asi budeš muset být průkopníkem

Tak to je dobře, že ti sedla! Já si k ní cestu stále hledám a zatím vím, že nevím. Mám menší seznam věcí co bych si doladil/upravil, ale jestli půjde po sezóně do světa, tak se mi nechce moc investovat...

Naposledy editováno 21.03.2024 08:19:50

F 800 GS - 2024

21.3.2024 v 08:33 | Nahoru | #64
Mám na mysli to puig, co jsi dal do odkazu. U givo jsem viděl videa, kdy to plexi třepe s displejem, jakoby rozvibrovává celej předek, borec na to dost nadával a má to i natočený. U toho puigu moc recenzí není, ale když, tak pozitivní.
Já od gs nic nečekal. Mél jsem v životě typově všechny motorky a paradoxně na bandasce 650 se mi cestovalo hodně dobře a to jsem koupil jen tak, že stála málo peněz.
U GS jsem skončil vylučovací metodou. KTM nikdy, i podle ohlasů kamarádů, co ji mají nebo měli a i opakovaně koupili (790,890), Vstrom ochrana a vzhled, transalp motor a vzhled, afrika 1100 super cena, ale velikost a nějak jsem se na ni nemohl pořádně usadit, takový divný hajzlový, ne úplně pohodlný sezení a nic jiného nezbylo. Po Stelviu 1200 jsem vůbec nic nečekal, ale teď se dostavuje docela překvapení
Dal jsem si budget 350 tis. a najednou zjistil, že je toho na trhu sice hodně, ale nejsem schopen vybrat. Strašně se mi líbil motor, co měl kamoš v 850 GS. Kdybych chtěl hltač km ve velkém, vezmu F 900 GS ADV.

Naposledy editováno 21.03.2024 08:47:54

F 800 GS - 2024

21.3.2024 v 09:20 | Nahoru | #65
To je zajímavý s tím třepáním. Skoro se mi tomu nechce věřit, ale když to říkaš. To je v podstatě první věc co jsem okukoval, když jsem stál poprvé u 750.
U 650 (800ccm) jsem tenhle problém měl, ale plexi za to nemohlo. Konstrukce kokpitu byla taková chatrná a budíky se na každé nerovnosti klepaly jak psí kulky. Jako opravdu dost, v Rumunsku jsem se bál že upadnou
Asi to teda zřejmě chytne nějakou frekvenci a pak se to přenáší dál...zajímavé. Takhle mi přijde, že zpracování displeje je tuhé dost.

Tady jsem narazil na jednu neutrální až negativní zkušenost s Givi (+příspěvek nad tím)
https://www.advrider...age-83#post-46778107

Vidíš a já jsem zrovna po té modernizované KTM 890 (2023) pokukoval Uvidíme, ještě jsem na bramboře moc nenajel, třeba si to sedne (ale nevím nevím).

1 reakcí na tento příspěvek F 800 GS - 2024

21.3.2024 v 18:24 | Nahoru | #66
není to sice na GS, ale zaujalo mě to, kolem 5 minuty. Nicméně vzhledově mi to GIVI vadí, tak dám aspoň osobní reference na PUIG.


A u KTM adv 790-890 mě bylo řečeno, že je to relativně tvrdá motorka a týdenní cestování, které není zaměřeno na offroad, na tom není úplně ideální. Resp. cokoli jiného mě moje očekávání splní s větším komfortem. Sice jsem Bosnu asi 2x jel, bordel, lesy, bláto, ale to bylo ne zcela plánovaně. Netoužím po tom. Zatím je pro mě top, z blízkého okolí, střední Chorvatsko. Silničky, sem tam šotolinka, výhledy. Loni po 5 dnech 2x a 1x Slovisnko. Na toto bude malé gs ideální kombinace.

1 reakcí na tento příspěvek F 800 GS - 2024

22.3.2024 v 16:39 | Nahoru | #67
Klade to za vinu té hrozné motorce, vesmír je teda v rovnováze Ok, tak se pak poděl o zkušenosti.
Dnes jsem to víc projel a asi si to chvilku nechám no, zas tak hrozný to není To mám vždy po zimě...

F 800 GS - 2024

22.3.2024 v 20:24 | Nahoru | #68
Mám 180cm - akce plexi
MRA s deflektorem - silný vítr + turbulence. Podkládání, změna nastavení deflektoru bez očekávaného výsledku. Kdyby někdo chtě, za 2500,- je jeho (je to plexi MRA koupené samotné a deflektor puig, nejširší)
Plexi PUIG 3178W - vyzkoušel jsem asi 120km různého nastavování, podkládání, měnění úhlů. Ve všech variantách od 90km/h byly přítomné nežádoucí turbulence, které mě třepaly s hlavou (sice malé, ale byly). Právě eliminace turbulencí byl hlavní požadavek na plexi. Vítr byl eliminová na minimum.
Až nebylo co zkusit, ze zvědavosti a nasrán jsem demontoval stavitelný díl plexi a nechal pouze spodní pevnou část. Objevil se "rozbitý" proud vzduchu, který nicméně vůbec neobtěžoval a zůstaly pouze nepatrné turbulence kolem a nad rychlost 100 km/h. Horní šrouby plexi jsem podložil cca 1cm podložkama a ukončil testování s maximální spokojeností. Proud vzduchu, který mi jasně dává najevo, že jedu na moto a žádné turbulence (jsem zvyklý na špunty, takže je vítr OK). Co není vyřešeno jsou hmyzáci, ale to se očekávalo. I kdyby plexi v nejvyšší stavitelné poloze fungovalo jak jsem chtěl, v létě si takovou jízdu stejně neumím představit.
Co je největší bonus, v porovnání s MRA nebo s puig v kompletním stavu se mi tato varianta líbí nejvíc.

Naposledy editováno 23.03.2024 16:33:54

F 800 GS - 2024

23.3.2024 v 16:31 | Nahoru | #69


Naposledy editováno 23.03.2024 16:31:52

F 800 GS - 2024

23.3.2024 v 17:30 | Nahoru | #70
Paráda Tak mám nad čím přemýšlet. Už jsem začal taky objednávat, ale to se týká zavazadel...

Na kratší výlety beru top case + pacsafe (sehnal jsem ho za 800) + válec (ještě nevím jestli 26l nebo 35l )

Na delší expedici zvažuji pevné, úzké kufry od Wunderlich. + nosiče .

Naposledy editováno 23.03.2024 18:26:03

F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 09:38 | Nahoru | #71
Co je u tebe delší expedice? Já po x variantách nakonec koupil https://www.motoche...c-lodni-vak-40-litru
Je to pro mě akorát velikost a můžu ty věci do válce napěchovat. Postavím a tlačím to tam. Pod stan už moc nejezdím, resp. vůbec. Dneska je toho ubytka tolik a všude, že radši do večera jedeme, než řešit čas kvůli balení a rozbalování v kempu. Spíš z nostalgie nějaká stanovačka. Tím pádem jsem bočáky vůbec nechtěl, ale synátor, že chce někam vzít, tak jsem jako nouzovku vzal shady s SH36, kdy je pro mě jejich 3P systém na motorce ještě vzhledově akceptovatelnou záležitostí a navíc ten komplet stál rovných 10 000,-.

F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 12:56 | Nahoru | #72
Tak to je bezkonkurenčí cena. Na to aby je člověk vytáhul jednou dvakrát do roka ideální. Lešení mají taky minimální. Za ty prachy určitě dobrej kup

Já chci hliníkáče zkusit, abych věděl jak se s nima žije. Vybírám hodně okem, ale aby splňovali mé požadavky, tak jsem zase došel k Wunderlichu. A Bumotu.
Cena už příjemná není, proto ještě váhám. Měl jsem origo Vario a sralo mě na nich pár věcí. Nicméně asi bych to přežil znovu, své výhody mají.
Delší expedice je cesta cca 3 týdny, kde se očekává i stan, možná samoobživa, možná odložení moto. Mám pár nápadů. Ještě to mohou být cesty, kdy jdu třeba na půl dne od motorky. To se mi taky stává často.

F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 13:47 | Nahoru | #73
Jsem zvědavej, co to za hliník nakonec bude. Já měl komplet elox i uvnitř a byla to pecka. Žádný tašky, nic. Jen v igeliltkách.

1 reakcí na tento příspěvek F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 17:56 | Nahoru | #74
Píšou že ty černé jsou elox. Podle fotek mají unitř úpravu i ty stříbrné. Tak snad.

Hele, jen tak pro zajímavost. Voge 900 DSX. Loncin si obšlehnul i zbytek GS a už je seká taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 18:01 | Nahoru | #75
1705ol> mám s tím zkušenost ze stejné motorky jako ve videu a tam je to špatný už i se základem. Za originálem u verze S se dělají turbulence a verze R zase prý chrání před větrem málo. Bohužel ta výsuvná část je lopata jako kráva a myslím, že díky tomu se budou dělat ve vyšších rychlostech turbulence na každé. Řešením je flexa tuning. Chce to malou lehkou flexu s malými otáčkami a až do toho budeš řezat po třetí, už to moc času nezabere. Řez je třeba přebrousit a odstranit spečené okraje. Poslední okrájení jsem dělal minulý víkend, ale ještě to neprojel, chci ještě doladit nějaké další detaily. Fungovalo to už loni, ale za deště se do prostoru před helmu pořád strhávají kapky, jinak jsem spokojený.
V Americe mají firmu Madstad a tomu bych i věřil, jen ta cena je hrozná a nevím, jestli posílají i do východní Evropy, ale vypadá to použitelně. Pro GS tam mají i křidélka kolem blinkrů.

(reakce na) F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 18:08 | Nahoru | #76
[quote=TomasNBK]Klade to za vinu té hrozné motorce, vesmír je teda v rovnováze
To vycházíš z doslovného překladu, ale v širších souvislostech vlastně říká, že výrobce nějakou pihu na vnějším technickém provedení udělat musel a vybral si aerodynamiku předku, protože jinak by GS na trhu nedávalo smysl

(reakce na) F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 18:44 | Nahoru | #77
TomasNBK> Jo vouš, šasi je úplně stejné s BMW. Sice má hodně výbavy, ale za 250 tis. bych ho stejně nikdy nekoupil. Prodával jsem 2x itala a to je na příběh, na čínskej kepl už nemám v zápisníčku volný stránky

(reakce na) F 800 GS - 2024

24.3.2024 v 18:47 | Nahoru | #78
Tri> Ani nevíš, kolik jsem na Stelviu v troubě upekl deflektorů, od originálích výrobků k nerozeznání. Mám je ještě někde schovaný. Tam mi trvalo půl roku, najít z nanic variant tu nejmíň špatnou. S tou základní plotnou jsem na f 800 spokojen bez výhrad, už nic zlepšovat nepotřebuju. Takže deflektor už řešit nebudu a dost mě překvapilo, jak to funguje tak jak je. Nevím, proč tuto variantu neprodávají jako 1 funkční plexi.
Madstad jsem tu někde psal, ale je to přes moře a za 300 dolarů se stavitelným mechanismem. Ale zase jediný plexi, kde všude píšou jak perfektně funguje.
Kamarád měl Givi na F 850 a taky dlouho bojoval. Turbulence trochu potlačil podložením plexi (lehkou změnou sklonu), nicméně tam pořád nějaké byly. Já už to mám turbulentně "čisté".

Naposledy editováno 24.03.2024 18:53:43

F 800 GS - 2024

25.3.2024 v 11:20 | Nahoru | #79
Tri> Aha, tenhle výklad jsem ještě neslyšel Přitom mně se ten hmyzí předek líbí

1705ol> Ono to asi reálně o tolik horší nebude. Jen se toho potom nezbavíš no...

F 800 GS - 2024

18.4.2024 v 09:52 | Nahoru | #80
Mám nabíječ optimate. V prodejně mi řekli, že když se přikoupí speciální koncovka do BMW zásuvky, tak jde nabíjet moto přes zásuvku. Jako správný šetřílek jsem koupil konektor z Aliku a při zapnutí se nic neděje. Přijde mi divný, že by se tak mohlo nabíjet, když je zásuvku pod napětím až po zapnutí klíčku.
Dotaz, jestli třeba nějaký origo konektor nemá nějakou vychytávku, která strašně chytré motorce řekne, že je zasunut nabíječ a nabíjení umožní, nebo to prostě opravu nejde.
Přístup k baterce je luxus, ale spíš mě zajímá, jestli to nějak vůbec jde.

F 800 GS - 2024

19.4.2024 v 13:27 | Nahoru | #81
Mám bavorácké nabíjedlo. Na displeji nabíječky, po zasunutí do zásuvky motorky se ukáže stav baterie, potom signalizace nabíjení s procenty a nakonec informace o přechodu do udržovacího režimu. Motorka sama o sobě nijak nereaguje.

F 800 GS - 2024

20.4.2024 v 23:08 | Nahoru | #82
Netěsním někde od 13 000 km

F 800 GS - 2024

21.4.2024 v 06:12 | Nahoru | #83
Na zahraničním fóru jsem zahlídl, že některý motory v létě při přehřátí tekly jak olejničky už nový. Jestli to vydrželo 13 tis., tak je to ještě dobrý (ironie).
To říkám pořád, záruka 5 let a pryč s tím. Když to bude srdcovka, prodloužit ještě o 2 roky a na bazar.

F 800 GS - 2024

21.4.2024 v 09:27 | Nahoru | #84
Nechce se mi měnit teď, když si začínáme rozumnět Čeká nás spolu ještě pořádná porce kilometrů. Když bude tohle jediný problém, rád jí to odpustím

F 800 GS - 2024

23.4.2024 v 18:52 | Nahoru | #85
Ještě by mě zajímalo, v čem je výhoda propojení interkomu spolujezdce s moto. Pro volání musí být interkomy stejně spárovaný mezi sebou a akorát tak poslech hudby mě napadá, což téměř neprovozuju.

F 800 GS - 2024

24.4.2024 v 09:42 | Nahoru | #86
Nemám ponětí, spolujezdce ani interkom nemám Neuslyší třeba ještě pokyny z navigace? Ovládání Siri, Google assistant?
Jestli motorka nesupluje něco jako hub. Asi záleží jak jsou jednotky mezi sebou vs telefon propojené.

F 800 GS - 2024

25.4.2024 v 10:45 | Nahoru | #87
Ahoj všem,
chci se jen zeptat (než to pro ženu objednám), zda ty padáky HEED na F 750 GS HEED opravdu pasují i na F800GS 2024. Prodejce mi zjišťoval , že by doplňky měli mezi sebou pasovat.
Má už to někdo vyzkoušené ?
Dík
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
F850GS / F750GS Decat BMW F 800 GS, BMW F 850 GS, BMW F 750 GS TomasNBK 17 11.12.2023 v 19:58 TomasNBK


TOPlist