Naposledy editováno 05.02.2018 13:59:21
vepredu mam 120 bud jezdit bez krytu, nebo nechat pneu at si tam prozere diru :)
zadni kotouc to chce sehnat mensi - nebo nechat vyrobit, treba motokotouce.cz redukci bych kvuli tomu nedelal, mozna by se podaril i na soustruhu trochu "zmensit" jestli je tam dost "masa" :)
na sigma tachaci jde nastavit jinej obvod, jsem linej to googlit, ale kdyz napises do googlu model toho tachace + manual urcite na tebe neco vypadne... ja na motardu tacho ani nemam zapojene... ono to max jede asi 130.. tam neni co zkoumat :)
proc si vlastne nekoupil kola primo na Husku? a nic ve zlym, ale docela by me zajimalo, jaky to bude na silnici, tech 23kw neni moc..abys to neutahal
Husqvarňák píše: KubaLC8> tak o čem?
O cely motorce hlavně o podvozku. Endurackej podvozek nebude fungovat v SM podmínkách a už vůbec ne opačně! Teď už je to jedno když jsi koupil za 20 jiný kola. Zkus to. Pak si přestaň namlouvat že to je dobrý a koukni na to objektivně
Naposledy editováno 10.10.2016 22:49:04
KubaLC8 píše: O cely motorce hlavně o podvozku. Endurackej podvozek nebude fungovat v SM podmínkách a už vůbec ne opačně! Teď už je to jedno když jsi koupil za 20 jiný kola. Zkus to. Pak si přestaň namlouvat že to je dobrý a koukni na to objektivně
to rikas porad dokola a ja uz jsem na to nekolikrat reagoval - jezdim na enduru na motardech a je to ok, jo MS nevyhraju, ale to bych nevyhral ani na tovarnim motardu.
svyho casu zajizdel pavel kajgr bednu v mitasech i v openech na stejne, seriove MX motorce... tzn podle me v podvozku tak zasadni problem neni...
Husqvarňák píše: assassin> tak dobrý 150 tku nechám, ale ten predek?...myslis ze 110 je málo?...kotouč právě větší, potřebuji kotouč 240 aby mi padnul do brzdiče akorát, no o tom obvodu vím ale nevim jak všechno je španělsky nebo anglicky já si to v tom ani najít neumím proto se ptám tady, rád bych to měl zapojené.
me by 110 nevadilo, na kola co mam (puvodne aprilia rs125) patri myslim dokonce 110, ale ja mel doma 120, nazul jsem tu...
kdyz budu mit svetlou chvilku tak ti to najdu, anglicky aspon trosku dnes uz umi kazdej ne? co to je za model sigmy?
Takhle dopadlo splnění mého snu zkusit si motard Doufám, že nedopadneš stejně
No a já bych tu gumu 110 i sehnal ale nevím, vejde se to vůbec na ten ráfek 3,5? Mě se zdá hrozně široký, dělají se i motardy v jiných rozměrech?...
Naposledy editováno 11.10.2016 18:10:42
Humusus píše: dobře se dá jezdit i s přední 21" a silničním obutí, je to spíš o jezdci než o kolech
no to je otazka, jaky silnicni obuti sezenes na 21/18 kola - predpokladam, ze kdyz nekoho na enduru limituje po predelani na maly kola podvozek, bude dost haklivej i na obuti a ja jsem zadny lepivy pneu na kombinaci 21/18 nenasel...
edit: jo a kdyz to same udelas kdyz jsou na displeji hodiny, tak se nastavuji hodiny, ne obvod kola, musis tam mit tudiz neco jineho - treba "TRIP"
Naposledy editováno 11.10.2016 18:31:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 37 | Včera v 01:54 2stroke |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Prosím o podporu - kniha O motovete... Jawa 350/354 Kývačka, Honda CBX 1000, Jawa 250 Pérák... | Dolin | 7 | 17.10.2022 v 07:41 Dolin |
Valvoline vs mogul [1, 2, 3] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, Jawa 250/353 Kývačka, MZ ETZ... | Simso | 77 | 16.7.2019 v 05:34 Koprkam |