Nicméně - předpokládám, že to řazení přes zuby asi kazí ozubený kola - dá se toto kdyžtak vyměnit a opravit? (ne že bych to chtěl dělat schválně, ale jestli náhodou už nejsou třeba ty zuby načatý že by časem i při správným zacházení odešly). Prostě jestli je to opravitelný třeba tak, že koupím nový kolečko do převodovky - že bych ho rovnou koupil projistotu.
A další věc - je to normální, že se musí spojka několikrát vymáčknout a pak řadit?
Možná je to blbý dotaz, ale zatím tu třiapůlu nemám tak naštudovanou a je to moje první
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
Naposledy editováno 07.03.2016 17:49:47
Pokud tam naleju dnes používaný oleje pro oddělený převodovky 2taktů, tak se toto dovede značně zlepšit. Dost dobrou zkušenost mám s Motorexem Gear oil 10w30.
Spojku nelepí a ani neklouže a při výměně oleje neteče z převodovky, díky lepším mazacím schopnostem, tolik sajrajtu.
-Plešoun- píše: Startovali jsme Jawy naprosto stějně, jako Piwel, jen s tím rozdílem, že jsem šlapal 3x naprázdno...
Mě se na třetí prošlápnutí občas uchcala. A to i po dlouhý odstávce ...
Jinak s kejvačkama vlastně stejně - akorát mimo sytiče přeplavit plovákovou komoru. Taky 2x prošlápnout "naprázdno" aby si nasála. I po opravdu mnoha měsících (třeba 5 - 7) na první "ostrý" (se zapalováním) šlánutí chytne napoprvý
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
Jinak rada zmáčkni spojku a pohni z jawkou aby asi pootočili kola a pak zařaď nebo to udělěj než nastartuješ ale musíš mít zařazeno.
Jak už tu bylo psáno neřeš normální jev.
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
Kontrola řetězu, vypodložení sp. koše, ... jak píšeš není na škodu; tak jako kontrola ložisek kol/krku-jejich namazání..
Občas se člověk u překoupené motorky zhrozí a diví se, že to ještě vůbec jede a funguje, s tím v jakém "udržovaném" stavu jsou vnitřnosti..
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
sundej pravej dekl, tři šrouby na vypínači spojky("poloautomat") a podívej se na tu součástku na foto, je to pod páčkou, co za ni tahá bowden - místo styku (velká šipka), blíž čepu, co je na něm páčka upevněná. Kovová "sofistikovaká" kulová plocha tlačí na vidličku uvnitř, protože je to velká páka a tře to o sebe, vymačká se v protikusu díra nebo rovnou praskne... Funguje to i prasklé, ale špatně. Když to vymontuješ, dá se to rozebrat přes nějakou segrovku.. Oprava - upnout, zavařit obrousit, případně provařit zespoda (vydře se to též, ale nepraskne). Pokud máš najetý co já vím 30tisíc, určitě budeš mít co opravovat, jestli máš poloautomat původní. Kupovat nový nemá cenu, lepší je upravit starý. Chod spojky pak zřetelně lepší. Místo styku mazat tukem.
Lepidlo na lepení lamel snad nikdo nelije do převodovky.
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |