Nicméně - předpokládám, že to řazení přes zuby asi kazí ozubený kola - dá se toto kdyžtak vyměnit a opravit? (ne že bych to chtěl dělat schválně, ale jestli náhodou už nejsou třeba ty zuby načatý že by časem i při správným zacházení odešly). Prostě jestli je to opravitelný třeba tak, že koupím nový kolečko do převodovky - že bych ho rovnou koupil projistotu.
A další věc - je to normální, že se musí spojka několikrát vymáčknout a pak řadit?
Možná je to blbý dotaz, ale zatím tu třiapůlu nemám tak naštudovanou a je to moje první
1 reakcí na tento příspěvek Slepená spojka - 350/640
sundej pravej dekl, tři šrouby na vypínači spojky("poloautomat") a podívej se na tu součástku na foto, je to pod páčkou, co za ni tahá bowden - místo styku (velká šipka), blíž čepu, co je na něm páčka upevněná. Kovová "sofistikovaká" kulová plocha tlačí na vidličku uvnitř, protože je to velká páka a tře to o sebe, vymačká se v protikusu díra nebo rovnou praskne... Funguje to i prasklé, ale špatně. Když to vymontuješ, dá se to rozebrat přes nějakou segrovku.. Oprava - upnout, zavařit obrousit, případně provařit zespoda (vydře se to též, ale nepraskne). Pokud máš najetý co já vím 30tisíc, určitě budeš mít co opravovat, jestli máš poloautomat původní. Kupovat nový nemá cenu, lepší je upravit starý. Chod spojky pak zřetelně lepší. Místo styku mazat tukem.
Lepidlo na lepení lamel snad nikdo nelije do převodovky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slepená spojka - 350/640
laďa-prášil píše: Pokud není nic viditelně špatně:
sundej pravej dekl, tři šrouby na vypínači spojky("poloautomat") a podívej se na tu součástku na foto, je to pod páčkou, co za ni tahá bowden - místo styku (velká šipka), blíž čepu, co je na něm páčka upevněná. Kovová "sofistikovaká" kulová plocha tlačí na vidličku uvnitř, protože je to velká páka a tře to o sebe, vymačká se v protikusu díra nebo rovnou praskne... Funguje to i prasklé, ale špatně. Když to vymontuješ, dá se to rozebrat přes nějakou segrovku.. Oprava - upnout, zavařit obrousit, případně provařit zespoda (vydře se to též, ale nepraskne). Pokud máš najetý co já vím 30tisíc, určitě budeš mít co opravovat, jestli máš poloautomat původní. Kupovat nový nemá cenu, lepší je upravit starý. Chod spojky pak zřetelně lepší. Místo styku mazat tukem.
Lepidlo na lepení lamel snad nikdo nelije do převodovky.
No, tak muj automat vypadal s dulkem vymackanym jeste hur a naprasklej byl taky. Navic byl celej orezlej, valecek v tom sel strasne ztuha, tak jsem to lehce vzal cely smirglem, vycistil, namazal vazelinou. Uz mam aj ten primarni retez vymenenej, na spojce je 638, ale po nejakym o-krouzku nikde ani pamatky, tak ac jsem si koupil novej, ani jsem ho tam nedaval... Olej nebo co z toho vyteklo byl hnus humus takovej sedej, konzistence jak med, cucky z toho kapaly... Tak zitra jeste vymenim druhej retez a pak to poskladam a uvidime no... Jediny, co se mi mepovedlo byl zavit deklu spojky u sroubku co je jak zacina hlava valce.. Ani jsem ho zdaleka nedotahoval tak, jako ostatni, proste s citem a i tak se protocil :-/ Zatim jsem ho tam dal bez perovky podlozky, to se jeste chytl... Daji se ty zavity nejak spravit?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |