Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Cort> Výjimečně Ti odpovím - mícháš jablka a hrušky, propan motor neoddělá, ale tady je řeč o CNG (metan) a ten u dieselu, co na to není uzpůsoben, oddělá hlavu, podobně jako Bleifrei benzin bez aditiva. Vím to od chlapa, co ty motory léta opravoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
KubaLC8 píše: Bylo to na trase Slovinsko - Rakousko, nuloval jsem na benzince na dalnici pri tankovani a koukal na to nekde v rakousku kde jsme zastavovali. celou dobu tempomat 145km/h (real cca 138) za tu dobu nebylo jedine zpomaleni, pri tehle rychlosti mi to toci cca 2300
Vylozene to vyslo.
No myslel jsem si ze prumer 120+, bude vlastne konstantni jizda trochu nad..........to se potom dosahujou nizky spotreby, ale s normalnim provozem(jestli teda nezijes u najezdu dalnice a jezdis jen po ni) to nema moc spolecnyho.
Dawe02 píše: Tak jsme meli pravdu. Uz vim co udelali a jak. Bylo to proti pravidlum. EPA ( ta US agentura) pro testy explicitne vymezuje a zakzuje tzv. defeat device a to co VW dela na to presne sedi.
No tusil jsem nejaky specifikum ty agentury, taky proto se tam jiny podobny motory neprodavaj....
J.M.K. píše: assassin> Divil by ses, ale Volhy, žiguly a šáde s LPG vídám furt docela dost a všichni majitelé se shodli na tom, že LPG se nejvíce vyplatí dát na velkoobjemový motor.
Cort> Výjimečně Ti odpovím - mícháš jablka a hrušky, propan motor neoddělá, ale tady je řeč o CNG (metan) a ten u dieselu, co na to není uzpůsoben, oddělá hlavu, podobně jako Bleifrei benzin bez aditiva. Vím to od chlapa, co ty motory léta opravoval.
Jako vždy ukazuješ, že v tvé hlavě hovno jest.
Londoner píše: No myslel jsem si ze prumer 120+, bude vlastne konstantni jizda trochu nad..........to se potom dosahujou nizky spotreby, ale s normalnim provozem(jestli teda nezijes u najezdu dalnice a jezdis jen po ni) to nema moc spolecnyho.
Tohle je na jednu stranu docela extrem v tom, ze podminky vysly nadherne, zadna kolona, zadne zdrzeni, nic.
KubaLC8 píše: Bylo to na trase Slovinsko - Rakousko, nuloval jsem na benzince na dalnici pri tankovani a koukal na to nekde v rakousku kde jsme zastavovali. celou dobu tempomat 145km/h (real cca 138) za tu dobu nebylo jedine zpomaleni, pri tehle rychlosti mi to toci cca 2300
Vylozene to vyslo.
jo takhle, to ale skoro pripomina to mereni emisi ve VW prumerna rychlost 120 mezi dvema vynulovanima na dalnici ... ted uz tomu rozumim. Ja jel dnes v noci, 450km, Wolfsburg-Horomerice, prumer podle budiku 7.7 - o pul litru az litr to keca - a prumerna rychlost 125kmh. minimalni provoz, za kamionem jsem brzdil asi jen 2-3x .... no a abych dal tech 125kmh jedu dalnice 170-180 - pri tech mi to toci 3tis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
J.M.K. píše: assassin> Divil by ses, ale Volhy, žiguly a šáde s LPG vídám furt docela dost a všichni majitelé se shodli na tom, že LPG se nejvíce vyplatí dát na velkoobjemový motor.
Cort> Výjimečně Ti odpovím - mícháš jablka a hrušky, propan motor neoddělá, ale tady je řeč o CNG (metan) a ten u dieselu, co na to není uzpůsoben, oddělá hlavu, podobně jako Bleifrei benzin bez aditiva. Vím to od chlapa, co ty motory léta opravoval.
s tim ze LPG se vyplati u velkeho objemu souhlasim. ale to je cely. volha zigul ani sade se asi nedaj zaradit do kategorie "velkoobjemovy" a ja osobne bych tomu ustroji co maji pod kapotou ani nerikal motor :)
a kdo nema na benzin, nema si kupovat velkej motor... poustet do uslechtileho motoru psouky je svatokradez a levnejsi to je jen diky tomu ze je to malo rozsirene a zatim to nikdo neosolil poradnou spotrebni dani....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
assassin píše: JMK: ty proste zjes v jinym svete... Chtel bych videt nekoho kdo by dneska dobrovolne jezdil volhou a nebo do ni jeste cpal prachy v podobe systemu lpg
Carevnu bych si klidne vzal ...Volhu bych nezatracoval, to je krásné auto. Samozřejmě ne na běžný provoz ale z nostalgie si dokážu představit ji mít v garáži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Medved píše: Carevnu bych si klidne vzal ...
Kdybych uz musel nakej takovejhle kram tak jeste 613ku.... Ale volhu ani zadara. Ale tak to uz je ta tvoje senilita :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Twister píše: Stačí jednoduchý kalkul. Spotřeba mého auto v benzínu byla nějakých 9 až 10 na sto. Při montáži LPG jsem byl vždy upozorněn, že spotřeba se mírně zvedne. Ale počítejme 10l na sto. Cena LPG nejakych 13 Kc. To je 130Kc/100km. Nafta 6l x 28Kc=168Kc. Rozdil 168-130=38. Po vydelení na km, mame rozdil 0,38Kc na km. Zastavbu LPG rekneme 28000Kc. 28000/0,38=73684. Tzn. návratnost vstupních investic do předělaného LPG oproti ropáku je více než 70000km bez započítání revizí plynu. Což je suma které moje auto ještě nikdy nenajelo než jsem se ho zbavil. Argumentovat tím, že auto s LPG bude mit pri prodeji vyssi hodnotu je v cenove hladine vozu 50k docela diskutabilni. A to nezapocitavam, ze se s tim nesmi do garazi apod.
Pro me stale plati, ze pokud koupis za 20 Feldu LPG. Dva roky v tom drandis a pak to za 15 prodas. Tak LPG funguje. U me proste ne. bohuzel....
a v momentě, kdy lehne turbo, vstřik nebo dvouhmota, si naftu těžce přeplatil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: a v momentě, kdy lehne turbo, vstřik nebo dvouhmota, si naftu těžce přeplatil
Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.
1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Twister píše: Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.
dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne
výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc
Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: repas turba docela drahej, ale proč ne...
Protoze nebude dobre vyvazene, protoze nebude mit novy aktuator, protoze nebude mit novy bushing, protoze nebude mit presne obrobene loziskove pady, protoze nebudou kolecka vyhovovat na unavu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Dawe02 píše: Protoze nebude dobre vyvazene, protoze nebude mit novy aktuator, protoze nebude mit novy bushing, protoze nebude mit presne obrobene loziskove pady, protoze nebudou kolecka vyhovovat na unavu....
když tam sere jednohmotu a vstřiky z vrakáče, tak je repas za 13 drahej
selkie píše: dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne
výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc
Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju
joa, cenově to šumák není, jednohmota je o cca trojku levnější
A TO SE VYPLATÍ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Naposledy editováno 25.09.2015 14:38:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne
výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc
Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju
Uprimne na zadnym aute nam vstrik jeste nikdy neodesel, stejne tak ani turbo. Jednohmotu tam dávám, hlavně z toho důvodu, že auto bude tahat karavan a jezdí se s ním docela dost v kolonách po Praze, což je prý pro dvouhmotu největší zabiják. A asi si stále nerozumíme, já nekupuji funglovku, kterou se budu 15-let vozit a opečovávat ji. Je to auto za pár šlupek, u kterýho se vymění spojka, 2 roky bude jezdit a pak půjde na vrakac, nebo za nejakou zbytkovou hodnotu. Jinak nejsem příznivec naftaku. Uprimne Diesely nemám rád, a měl jsem předtím 4 benzínová auta. A nebýt nutnosti snižovat náklady a tahat přívěs do Dieselu bych nešel. Ale podotýkám tady, že v porovnání benzín x LPG lze o LPG velice silně uvažovat. V porovnání Diesel x LPG už je to velice diskutabilní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Naposledy editováno 25.09.2015 14:45:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Twister píše: Uprimne na zadnym aute nam vstrik jeste nikdy neodesel, stejne tak ani turbo. Jednohmotu tam dávám, hlavně z toho důvodu, že auto bude tahat karavan a jezdí se s ním docela dost v kolonách po Praze, což je prý pro dvouhmotu největší zabiják. A asi si stále nerozumíme, já nekupuji funglovku, kterou se budu 15-let vozit a opečovávat ji. Je to auto za pár šlupek, u kterýho se vymění spojka, 2 roky bude jezdit a pak půjde na vrakac, nebo za nejakou zbytkovou hodnotu. Jinak nejsem příznivec naftaku. Uprimne Diesely nemám rád, a měl jsem předtím 4 benzínová auta. A nebýt nutnosti snižovat náklady a tahat přívěs do Dieselu bych nešel. Ale podotýkám tady, že v porovnání benzín x LPG lze o LPG velice silně uvažovat. V porovnání Diesel x LPG už je to velice diskutabilní...
nemáš rád naftu,a le koupíš si jí raději, než benzín v plynu
Že půjde na vrakáč nebo za zbytkovou - do takovejch diskuzí bych se nerad pouštěl, ale řekněme, že zkušenost mluví trochu jinak
Že vám nikdy neodešel vstřik ani turbo vůbec nic neznamená...mě odešlo turbo dvakrát, vlastně asi třikrát...vstřiky jednou...a pokud vezmu i okolí, tak se to taky dobře nastřádá, takže vzhledem k zákonu pravděpodobnosti počítej s tím, že Ti to dřív nebo později lehne, ale to je celkem jedno, spíš mě fascinuje srovnání opravy z vrakovistě zástavbou fungl novýho systému od profi firmy - inu, důležitej je výsledek
Redguy píše: Twister> Zjevne nechapes jednu vec - dvouhmota je tam jako tlumici prvek pro dulezite a drahe soucasti motoru a prevodovky. Takze dat tam jednohmotu obzvlast v rezimu, kdy jde dvouhmota rychle do kytek, znamena to auto oddelat.
sim Tě, převodovku koupí na vrakáči za osmičku...pohoda, ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: nemáš rád naftu,a le koupíš si jí raději, než benzín v plynu
Že půjde na vrakáč nebo za zbytkovou - do takovejch diskuzí bych se nerad pouštěl, ale řekněme, že zkušenost mluví trochu jinak
Že vám nikdy neodešel vstřik ani turbo vůbec nic neznamená...mě odešlo turbo dvakrát, vlastně asi třikrát...vstřiky jednou...a pokud vezmu i okolí, tak se to taky dobře nastřádá, takže vzhledem k zákonu pravděpodobnosti počítej s tím, že Ti to dřív nebo později lehne, ale to je celkem jedno, spíš mě fascinuje srovnání opravy z vrakovistě zástavbou fungl novýho systému od profi firmy - inu, důležitej je výsledek
Mě zase spíš fascinuje srovnávání údržby vozidla s cenou montáže přídavného zařízení do jiného vozidla a počítání, že na něm se nic nevysere.