globalmoto_kveten





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:39 | Nahoru | #1

selkie píše: dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne

výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc

Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju



Uprimne na zadnym aute nam vstrik jeste nikdy neodesel, stejne tak ani turbo. Jednohmotu tam dávám, hlavně z toho důvodu, že auto bude tahat karavan a jezdí se s ním docela dost v kolonách po Praze, což je prý pro dvouhmotu největší zabiják. A asi si stále nerozumíme, já nekupuji funglovku, kterou se budu 15-let vozit a opečovávat ji. Je to auto za pár šlupek, u kterýho se vymění spojka, 2 roky bude jezdit a pak půjde na vrakac, nebo za nejakou zbytkovou hodnotu. Jinak nejsem příznivec naftaku. Uprimne Diesely nemám rád, a měl jsem předtím 4 benzínová auta. A nebýt nutnosti snižovat náklady a tahat přívěs do Dieselu bych nešel. Ale podotýkám tady, že v porovnání benzín x LPG lze o LPG velice silně uvažovat. V porovnání Diesel x LPG už je to velice diskutabilní...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:45 | Nahoru | #2
Twister> Zjevne nechapes jednu vec - dvouhmota je tam jako tlumici ochranny prvek pro dulezite a drahe soucasti motoru a prevodovky. Takze dat tam jednohmotu obzvlast v rezimu, kdy jde dvouhmota rychle do kytek, znamena to auto oddelat.

Naposledy editováno 25.09.2015 14:45:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:45 | Nahoru | #3

Twister píše: Uprimne na zadnym aute nam vstrik jeste nikdy neodesel, stejne tak ani turbo. Jednohmotu tam dávám, hlavně z toho důvodu, že auto bude tahat karavan a jezdí se s ním docela dost v kolonách po Praze, což je prý pro dvouhmotu největší zabiják. A asi si stále nerozumíme, já nekupuji funglovku, kterou se budu 15-let vozit a opečovávat ji. Je to auto za pár šlupek, u kterýho se vymění spojka, 2 roky bude jezdit a pak půjde na vrakac, nebo za nejakou zbytkovou hodnotu. Jinak nejsem příznivec naftaku. Uprimne Diesely nemám rád, a měl jsem předtím 4 benzínová auta. A nebýt nutnosti snižovat náklady a tahat přívěs do Dieselu bych nešel. Ale podotýkám tady, že v porovnání benzín x LPG lze o LPG velice silně uvažovat. V porovnání Diesel x LPG už je to velice diskutabilní...


nemáš rád naftu,a le koupíš si jí raději, než benzín v plynu

Že půjde na vrakáč nebo za zbytkovou - do takovejch diskuzí bych se nerad pouštěl, ale řekněme, že zkušenost mluví trochu jinak

Že vám nikdy neodešel vstřik ani turbo vůbec nic neznamená...mě odešlo turbo dvakrát, vlastně asi třikrát...vstřiky jednou...a pokud vezmu i okolí, tak se to taky dobře nastřádá, takže vzhledem k zákonu pravděpodobnosti počítej s tím, že Ti to dřív nebo později lehne, ale to je celkem jedno, spíš mě fascinuje srovnání opravy z vrakovistě zástavbou fungl novýho systému od profi firmy - inu, důležitej je výsledek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist