globalmoto_kveten





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:28 | Nahoru | #1

Twister píše: Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.


dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne

výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc

Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:30 | Nahoru | #2

selkie píše: repas turba docela drahej, ale proč ne...



Protoze nebude dobre vyvazene, protoze nebude mit novy aktuator, protoze nebude mit novy bushing, protoze nebude mit presne obrobene loziskove pady, protoze nebudou kolecka vyhovovat na unavu....

(reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:35 | Nahoru | #3

selkie píše: dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne

výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc

Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju


joa, cenově to šumák není, jednohmota je o cca trojku levnější

A TO SE VYPLATÍ

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:39 | Nahoru | #4

selkie píše: dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne

výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc

Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju



Uprimne na zadnym aute nam vstrik jeste nikdy neodesel, stejne tak ani turbo. Jednohmotu tam dávám, hlavně z toho důvodu, že auto bude tahat karavan a jezdí se s ním docela dost v kolonách po Praze, což je prý pro dvouhmotu největší zabiják. A asi si stále nerozumíme, já nekupuji funglovku, kterou se budu 15-let vozit a opečovávat ji. Je to auto za pár šlupek, u kterýho se vymění spojka, 2 roky bude jezdit a pak půjde na vrakac, nebo za nejakou zbytkovou hodnotu. Jinak nejsem příznivec naftaku. Uprimne Diesely nemám rád, a měl jsem předtím 4 benzínová auta. A nebýt nutnosti snižovat náklady a tahat přívěs do Dieselu bych nešel. Ale podotýkám tady, že v porovnání benzín x LPG lze o LPG velice silně uvažovat. V porovnání Diesel x LPG už je to velice diskutabilní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist