globalmoto_kveten





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:22 | Nahoru | #1

selkie píše: a v momentě, kdy lehne turbo, vstřik nebo dvouhmota, si naftu těžce přeplatil



Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

25.9.2015 v 14:28 | Nahoru | #2

Twister píše: Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.


dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne

výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc

Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist