Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: a v momentě, kdy lehne turbo, vstřik nebo dvouhmota, si naftu těžce přeplatil
Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Twister píše: Výměna spojky mě teď čeká. Jsem rozhodnut použít náhradu dvouhmotového setrvačníku za jednohmotový. Cenově je to šumák, vyjde to nastejno. Vejdu se do 11000 i s montáží. Vstřik 1500 na vrakáči. Turbo repasované 13000. A výsledek 11000+4x1500+13000 =30000Kc. Takze vymena dilu za cenu montaze LPG, a to jeste v pripade ze se na tom vsechno vymrda.
dávat jednohmotu místo dvouhmoty je blbost
dávat vstřik z vrakáče je blbost
repas turba docela drahej, ale proč ne
výsledek? auto se bude klepat jak drahej pes, časem to půjde i do převodovky, kde to zkurví ložiska. K tomu začne uchcávat i ten vstřik z vrakáče, takže výsledek bude takovej, že budeš mít po pár letech mrdku, do který znova zahučíš nějakej ten tisíc
Ke způsobu opravy dílama z vrakáče se nevyjadřuju