Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
J.M.K. píše: assassin> Divil by ses, ale Volhy, žiguly a šáde s LPG vídám furt docela dost a všichni majitelé se shodli na tom, že LPG se nejvíce vyplatí dát na velkoobjemový motor.
Cort> Výjimečně Ti odpovím - mícháš jablka a hrušky, propan motor neoddělá, ale tady je řeč o CNG (metan) a ten u dieselu, co na to není uzpůsoben, oddělá hlavu, podobně jako Bleifrei benzin bez aditiva. Vím to od chlapa, co ty motory léta opravoval.
s tim ze LPG se vyplati u velkeho objemu souhlasim. ale to je cely. volha zigul ani sade se asi nedaj zaradit do kategorie "velkoobjemovy" a ja osobne bych tomu ustroji co maji pod kapotou ani nerikal motor :)
a kdo nema na benzin, nema si kupovat velkej motor... poustet do uslechtileho motoru psouky je svatokradez a levnejsi to je jen diky tomu ze je to malo rozsirene a zatim to nikdo neosolil poradnou spotrebni dani....
Volhu bych nezatracoval, to je krásné auto. Samozřejmě ne na běžný provoz ale z nostalgie si dokážu představit ji mít v garáži.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
assassin píše: s tim ze LPG se vyplati u velkeho objemu souhlasim. ale to je cely. volha zigul ani sade se asi nedaj zaradit do kategorie "velkoobjemovy" a ja osobne bych tomu ustroji co maji pod kapotou ani nerikal motor :)
a kdo nema na benzin, nema si kupovat velkej motor... poustet do uslechtileho motoru psouky je svatokradez a levnejsi to je jen diky tomu ze je to malo rozsirene a zatim to nikdo neosolil poradnou spotrebni dani....
Tak u Volhy se to hodně montovalo z toho důvodu, že to je nezničitelný dělník, co odveze v kufru i tele, třílitrový motor si hravě vystačí se třemi kvalty... akorát řidič malého vzrůstu si musí brát šamrle, aby dosáhl na svíčky. I ta přístrojovka "ampěr-voda-benzin-maslo" má něco do sebe. Akorát spotřeba 12 - 16l/100km je s dnešními cenami benzinu na pendrek, ale po vestavbě plynu jsou náklady rázem jinde a jde i o to, že to auto bude jezdit ještě 10 let a za tu dobu neprojezdí v plynu ani zlomek ceny moderního auta s malou spotřebou - kor důchodci se pořízení nového vozu "nezaplatí" - a je otázkou i to, v jakém stavu to "moderní auto" a malým motorem, nahoněným turbem, z těch 10 let bude... to už se ale zase dostáváme do té bludné smyčky, na které se my dva asi neshodneme.
Ale s tou!svatokrádeží" máš recht a také do T613, 603, natož pořádného osmiválce amerického typu, bych plyn necpal ani, kdyby mi to chtěla Merkelová nařídit s pistolí u hlavy.