kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Konkurence je nemilosrdná,snažit se musí všichni....
Je paráda, že na vlnu silných nakedů zareagovali skoro všichni a je z čeho vybírat. Zrovna Ducati teda zástupce na špici po ukončení výroby velkýho SF bohužel nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...
t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..
ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...
troufnu si říct že tuono i s1000 budou rychlejší než m1200. Pak už je zas jiná otázka jestli to někomu k něčemu je
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Myslim,že Mykšovský,nebo nějakej takovejhle rider,co by nám všem nařezal,právě zrovna Monstera vytáh jako nejlepší volbu pro ten zátah a chuť se rychle rozmotávat,včetně ovladatelnosti.
Mě se i líbí,ale trochu mě v touze po něm brzdí ten hlubokej posez.To by mi pocitově asi vyhovovalo na SF víc,ale to je daný i mojí vejškou trochu...
mrkněte se kdo máte zájem sem ceny dohodou. jsem altruista a už mi to i zavazí. něco mám i v inzerátech
Teď se jen naskýtá otázka, jestli je rozdíl -150tisíc v peněžence znatelný i za řidítky a při jízdě,kde by mělo být citelných +150tisíc navíc. Ale to platí u všech nových motorek
zmulin píše: Franco82> Na M1200S si jel?
Hele jel jsem, svezení není špatný a mě obecně výkon nechybí. Ve srovnání s Corsarem mi přišel M1200s lehoulince slabší dole a lehoulince silnější nahoře. A zrovna na Monstru mě ukrutně vadil elektronický plyn, protože je tam pěkně napikaču... Už jenom kvůli tomu bych ho nechtěl.
Ale čísla prodávají a pokud vezmu SD vs M1200s, tak je to 180 vs 145 koní. To je rozdíl 35 koní a nemyslím, že by byl SD proti monstru dole chcíplej. Pakliže se bavíme o ultimátním naháči, tak prostě nemůže zaostávat o čtvrtinu výkonu za špičkou. Tuono 1100 taky dole nebude moc líný. Já zastávám taktéž názor, že v naháčovi je důležitej střed a spodek, jenže konkurence má kromě toho u nových generací naháčů i vršek. Ducati týhle třídě kralovala se SF a teď tam prostě nemá plnotučného zástupce a odpověď na KTM a Aprilii. To se ale určitě změní s nějakým SF 1299.
Debaty o tom, že super jezdec by pojel top naháče i na jednoválcovým enduru prosím nechat stranou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..
ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...
Hele bavíme se o top modelu v kategorii a tomu by prostě 35 koní chybět nemělo. Stejný je to u SS, kde se předhání kdo bude mít víc než 200k. V praxi je samo důležitější podvozek než 5 koní rozdílu. Když bude mít ale jedna motorka o 35 koní víc, tak si toho všimne i takovej jezdeckej jantar jako jsem já. A masírka je samozřejmě taky strašně důležitý faktor .
Mimochodem zrovna s krouťákem jsem čekal u M1200s větší čáry, proti letitému bialbero corsacorta v Corsaru prakticky žádná změna. Až na ten debilní elektronický plyn. Prostě jsem od Ducati čekal víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.
Jindřej píše: Franco82> Je pravda, že jsem teď četl test nových sbk (ano, vyhrála rsv4 ) a u cbr a gsxr si taky stěžovali, žě těch koní už tam chybí prostě moc...
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.
Tobě taky opožděná gratulace k italské krásce
7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?
Hele já se "bojím" za to pořádně vzít na jedničku a na dvojku. S top nakedem bych se bál i na trojku
Čistě logicky a rozumně vzato by byla do provozu zbytečná už motorka s 50+ koňmi. Mě třeba přijde zase zbytečný si do provozu pořizovat SS. Ne kvůli koním, ale kvůli ergonomii a posezu. U naháče bych klidně uvítal víc koní, protože jsem línej se schovávat a krčit. No a když narovnanej jedu 200, tak už to pak tak dramaticky nezrychluje . Ale že bych kvůli tomuhle ty koně mít MUSEL, to zas ne.
Já s honbou za koňma u naháčů problém nemám, pokud to není na úkor průběhu v nízkých a tředních otáčkách. Stejně nemám problém když majitel všechny ty koně vypustí jenom jednou za vyjížďku na rovince na 3s. Když z toho bude mít dobrej pocit, tak proč ne. A pokud budu mít vedle sebe dvě celkově srovnatelný mašiny a jedna bude mít o 30 koní navrch, tak kterou si vyberu? Tu s většíma kozama přeci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?
Mě na tom nic zas tak k nepochopení nepřijde.
Co když jde o ten pocit mít prostě silnej bajk, nebo mít něco, co v tu chvíli stojí na vrcholu potravního řetězce? Prostě se těšit z toho, že máš něco silnýho, divokýho, něco z čeho máš respekt?. To že to někomu udělá radost a je z toho vnitřně happy, nemusí ještě nutně znamenat, že si honí ego...
Druhak k těm nevyužitým koním. Pokud se shodneme na tom, že využiješ třeba 140 koní což je pro tu motorku strop, není špatný mít tam klidně o 30 koní navíc, už jen z důvodu bezpečnosti (někde se nasereš kam nemáš, a pořád tam budeš mít kupříkladu 2.000 ot, který ti zachrání prdel abys stihnul předjet anebo kvůli tomu, že tu motorku prostě netavíš na hraně. Z toho pramení větší pohoda pro ten stroj, i pro pilota.
To že je 200k motorka na silnici nevyužitá, o tom se nemusíme bavit ale zas mi nepřijde nic zvláštního na tom, si to pořídit.
Naposledy editováno 19.08.2015 15:37:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a když se v marketingových odděleních dovědí, že je někde "hluché" místo na trhu...na něž zákazník slyší, tak to nechaj prostě pořádně vohulit na volume
Je to chiméra, za kterou se lidi ženou...myslím že CHE by to zhodnotil jako poruchu vlastního sebeuvědomění. Vetšinu láká hlvně to, že tu číslici můžou říkat u piva a nebo doma manželce (milence)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.08.2015 15:45:23
Chuďas899 píše: Frennky>
Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D
Jindřej to napsal pěkně...
To víme, že většina motorkářů nevyužije potenciál motorky (včetně mě). Jenže když jsou ty motorky srovnatelný až na ten výkon, tak proč brát to slabší. Čistě racionálně a ekonomicky. Že ten výkon nevyužiju? No a co, po tom je každýmu pendrek. Výkonová rezerva bude jen ležet ladem. Jenže když si koupím slabší, tak už to nikdy nevydoluju ani kdybych se odrážel nohama. Navíc u novejch mašin jsou všemožný berličky a udělátka, takže i slabší jezdec bude jezdit stometrový wheelie a bude mu fajn. A jak píše Jindřej, nemusí jít jen o machrování a ego. Já mám skvělej pocit z malýho wheelie i když ho nikdo nevidí
Před patnácti lety se vedly podobný řeči, jen ta hranice výkonu byla dejme tomu u 100 koní. Za pět let se bude diskutovat o hranici 200 koní. To je prostě vývoj a můžeme plynule přejít na to, proč je elektronika v novejch motorkách naprd a jak ničí řidičský um
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nemyslím že bych ti sdělil něco zásadního ale pokud jsi spokojen, tak Ok