kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?
Hele já se "bojím" za to pořádně vzít na jedničku a na dvojku. S top nakedem bych se bál i na trojku
Čistě logicky a rozumně vzato by byla do provozu zbytečná už motorka s 50+ koňmi. Mě třeba přijde zase zbytečný si do provozu pořizovat SS. Ne kvůli koním, ale kvůli ergonomii a posezu. U naháče bych klidně uvítal víc koní, protože jsem línej se schovávat a krčit. No a když narovnanej jedu 200, tak už to pak tak dramaticky nezrychluje . Ale že bych kvůli tomuhle ty koně mít MUSEL, to zas ne.
Já s honbou za koňma u naháčů problém nemám, pokud to není na úkor průběhu v nízkých a tředních otáčkách. Stejně nemám problém když majitel všechny ty koně vypustí jenom jednou za vyjížďku na rovince na 3s. Když z toho bude mít dobrej pocit, tak proč ne. A pokud budu mít vedle sebe dvě celkově srovnatelný mašiny a jedna bude mít o 30 koní navrch, tak kterou si vyberu? Tu s většíma kozama přeci...