paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:09 | Nahoru | #1
Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:23 | Nahoru | #2
Frennky>

Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:30 | Nahoru | #3

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?



Hele já se "bojím" za to pořádně vzít na jedničku a na dvojku. S top nakedem bych se bál i na trojku
Čistě logicky a rozumně vzato by byla do provozu zbytečná už motorka s 50+ koňmi. Mě třeba přijde zase zbytečný si do provozu pořizovat SS. Ne kvůli koním, ale kvůli ergonomii a posezu. U naháče bych klidně uvítal víc koní, protože jsem línej se schovávat a krčit. No a když narovnanej jedu 200, tak už to pak tak dramaticky nezrychluje . Ale že bych kvůli tomuhle ty koně mít MUSEL, to zas ne.

Já s honbou za koňma u naháčů problém nemám, pokud to není na úkor průběhu v nízkých a tředních otáčkách. Stejně nemám problém když majitel všechny ty koně vypustí jenom jednou za vyjížďku na rovince na 3s. Když z toho bude mít dobrej pocit, tak proč ne. A pokud budu mít vedle sebe dvě celkově srovnatelný mašiny a jedna bude mít o 30 koní navrch, tak kterou si vyberu? Tu s většíma kozama přeci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:36 | Nahoru | #4

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?


Mě na tom nic zas tak k nepochopení nepřijde.
Co když jde o ten pocit mít prostě silnej bajk, nebo mít něco, co v tu chvíli stojí na vrcholu potravního řetězce? Prostě se těšit z toho, že máš něco silnýho, divokýho, něco z čeho máš respekt?. To že to někomu udělá radost a je z toho vnitřně happy, nemusí ještě nutně znamenat, že si honí ego...
Druhak k těm nevyužitým koním. Pokud se shodneme na tom, že využiješ třeba 140 koní což je pro tu motorku strop, není špatný mít tam klidně o 30 koní navíc, už jen z důvodu bezpečnosti (někde se nasereš kam nemáš, a pořád tam budeš mít kupříkladu 2.000 ot, který ti zachrání prdel abys stihnul předjet anebo kvůli tomu, že tu motorku prostě netavíš na hraně. Z toho pramení větší pohoda pro ten stroj, i pro pilota.
To že je 200k motorka na silnici nevyužitá, o tom se nemusíme bavit ale zas mi nepřijde nic zvláštního na tom, si to pořídit.

Naposledy editováno 19.08.2015 15:37:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:40 | Nahoru | #5
Frennky> jsme dva ... přesně to jsem psal. Když lítám s tou vydechlou testastrettou a občas předjíždím o třídu silnejší bajky jejihž řidiči do zatáček brzděj na nulu, aby to potom zase naplno odšťouchli a prohlídli si diskotéku na displeji, která jim tram pustí stejně jen tak 2/3 toho zázračnýho výkonu. ...nebo nebrzděj vůbec a dojížděj do zatáček na kvalt už z půlky rovinky ... nikdo to NEPOTŘEBUJE...ale hodně lidí na to slyší...
a když se v marketingových odděleních dovědí, že je někde "hluché" místo na trhu...na něž zákazník slyší, tak to nechaj prostě pořádně vohulit na volume

Je to chiméra, za kterou se lidi ženou...myslím že CHE by to zhodnotil jako poruchu vlastního sebeuvědomění. Vetšinu láká hlvně to, že tu číslici můžou říkat u piva a nebo doma manželce (milence)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:42 | Nahoru | #6
Frennky> totok by ma tiez zaujimalo..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 20:48 | Nahoru | #7

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?



Asi je to urcitej druh zabavy, stejne jako jezdit na 2V nebo preferovat italsky motorky. Vzdyt jezdeni na motorce jen tak sem tam je cely blbost ... :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 21:20 | Nahoru | #8

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?



Jestli to chceš vědět úplně přesně proč člověk potřebuje 200koni na motorce, tak ti to řeknu dokonce úplně přesně! Protože ee proto!
A taky proto, že tristakonovy se ještě nedělají. Ale budou, to mi věř!
Až se můj kluk bude v roce 2030 bavit na nakym fóru s nějakým Franky juniorem nebo U-freedomem, určitě tam budou řešit k čemu je 300k s turbem, když stačí 200k v oldtajmru.
A to je prostě daný, to je ten vývoj lidstva.

Jen se těším na ty kecy Libora v ty budoucnosti, jak bude stále to Rswrc dokonalý..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist