paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:23 | Nahoru | #1
Frennky>

Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:44 | Nahoru | #2

Chuďas899 píše: Frennky>

Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D



Jindřej to napsal pěkně...

To víme, že většina motorkářů nevyužije potenciál motorky (včetně mě). Jenže když jsou ty motorky srovnatelný až na ten výkon, tak proč brát to slabší. Čistě racionálně a ekonomicky. Že ten výkon nevyužiju? No a co, po tom je každýmu pendrek. Výkonová rezerva bude jen ležet ladem. Jenže když si koupím slabší, tak už to nikdy nevydoluju ani kdybych se odrážel nohama. Navíc u novejch mašin jsou všemožný berličky a udělátka, takže i slabší jezdec bude jezdit stometrový wheelie a bude mu fajn. A jak píše Jindřej, nemusí jít jen o machrování a ego. Já mám skvělej pocit z malýho wheelie i když ho nikdo nevidí

Před patnácti lety se vedly podobný řeči, jen ta hranice výkonu byla dejme tomu u 100 koní. Za pět let se bude diskutovat o hranici 200 koní. To je prostě vývoj a můžeme plynule přejít na to, proč je elektronika v novejch motorkách naprd a jak ničí řidičský um
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist