globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 11:54 | Nahoru | #2881

JollyJoker píše: Konkurence je nemilosrdná,snažit se musí všichni....






mít ty prachy, tak bych dlouho váhal mezi KTM a Tuonem, rozhodla by dlouhá projíždka....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 12:08 | Nahoru | #2882

Lazyfucker píše: Tak jen jeden stajlovy ulovek




Tak to je velkej masakr
Kde se to dá koupit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 12:13 | Nahoru | #2883

JollyJoker píše: Konkurence je nemilosrdná,snažit se musí všichni....



Je paráda, že na vlnu silných nakedů zareagovali skoro všichni a je z čeho vybírat. Zrovna Ducati teda zástupce na špici po ukončení výroby velkýho SF bohužel nemá.

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 12:18 | Nahoru | #2884
info - mam foma zadni rozetu 45z na ducati, vypada vcelku dobre, ale menil jsem vse. kdyby nekdo chtel koumat prevody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 12:22 | Nahoru | #2885

Jindřej píše: Tak to je velkej masakr
Kde se to dá koupit?


Toz cosi maju Hýr

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 12:24 | Nahoru | #2886
Lazyfucker> Jo už jsem googlil. Krásný ceny....
Mám kámoše co přijde často do styku s výrobou karbonových dílů, tak se ho optám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:08 | Nahoru | #2887
Franco82> Na M1200S si jel?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:20 | Nahoru | #2888
zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..

ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:25 | Nahoru | #2889

t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..

ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...



troufnu si říct že tuono i s1000 budou rychlejší než m1200. Pak už je zas jiná otázka jestli to někomu k něčemu je

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:30 | Nahoru | #2890
Hele, tak zatím pozastavuji z nezveřejnitelných důvodů nákup věcí v ASpiritu. Ten, kdo něco chtěl dostane na PM zprávu.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #2891
kudla Franto co Tě to zas chytá s tím HM?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 13:55 | Nahoru | #2892
t_freedom> No právě,twoe,že to má někde až nahoře o pár poníků víc,aby to vypadalo jako o kus vostřejší motorka přeci neznamená,že budu na Ještědu o minutu dřív
Myslim,že Mykšovský,nebo nějakej takovejhle rider,co by nám všem nařezal,právě zrovna Monstera vytáh jako nejlepší volbu pro ten zátah a chuť se rychle rozmotávat,včetně ovladatelnosti.
Mě se i líbí,ale trochu mě v touze po něm brzdí ten hlubokej posez.To by mi pocitově asi vyhovovalo na SF víc,ale to je daný i mojí vejškou trochu...

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:36 | Nahoru | #2893
tak jsem udělal revizi co mi ještě zbývá / zavazí
mrkněte se kdo máte zájem sem ceny dohodou. jsem altruista a už mi to i zavazí. něco mám i v inzerátech

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:40 | Nahoru | #2894
zmulin + Stev> Z nového Tuona jsem fakt hotovej,ale to je asi tak všechno. Ruinovat rodinný rozpočet kvůli tomu nehodlám,maximálně si rok nebo dva počkám na jeté starší Tuono V4.
Teď se jen naskýtá otázka, jestli je rozdíl -150tisíc v peněžence znatelný i za řidítky a při jízdě,kde by mělo být citelných +150tisíc navíc. Ale to platí u všech nových motorek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:41 | Nahoru | #2895

zmulin píše: Franco82> Na M1200S si jel?



Hele jel jsem, svezení není špatný a mě obecně výkon nechybí. Ve srovnání s Corsarem mi přišel M1200s lehoulince slabší dole a lehoulince silnější nahoře. A zrovna na Monstru mě ukrutně vadil elektronický plyn, protože je tam pěkně napikaču... Už jenom kvůli tomu bych ho nechtěl.

Ale čísla prodávají a pokud vezmu SD vs M1200s, tak je to 180 vs 145 koní. To je rozdíl 35 koní a nemyslím, že by byl SD proti monstru dole chcíplej. Pakliže se bavíme o ultimátním naháči, tak prostě nemůže zaostávat o čtvrtinu výkonu za špičkou. Tuono 1100 taky dole nebude moc líný. Já zastávám taktéž názor, že v naháčovi je důležitej střed a spodek, jenže konkurence má kromě toho u nových generací naháčů i vršek. Ducati týhle třídě kralovala se SF a teď tam prostě nemá plnotučného zástupce a odpověď na KTM a Aprilii. To se ale určitě změní s nějakým SF 1299.

Debaty o tom, že super jezdec by pojel top naháče i na jednoválcovým enduru prosím nechat stranou

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:45 | Nahoru | #2896
Dám to do inzerátů, ale kdyby náhodou někdo chtěl: 800 Kč





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:50 | Nahoru | #2897

t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..

ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...



Hele bavíme se o top modelu v kategorii a tomu by prostě 35 koní chybět nemělo. Stejný je to u SS, kde se předhání kdo bude mít víc než 200k. V praxi je samo důležitější podvozek než 5 koní rozdílu. Když bude mít ale jedna motorka o 35 koní víc, tak si toho všimne i takovej jezdeckej jantar jako jsem já. A masírka je samozřejmě taky strašně důležitý faktor .

Mimochodem zrovna s krouťákem jsem čekal u M1200s větší čáry, proti letitému bialbero corsacorta v Corsaru prakticky žádná změna. Až na ten debilní elektronický plyn. Prostě jsem od Ducati čekal víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:54 | Nahoru | #2898
Franco82> Je pravda, že jsem teď četl test nových sbk (ano, vyhrála rsv4 ) a u cbr a gsxr si taky stěžovali, žě těch koní už tam chybí prostě moc...
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:03 | Nahoru | #2899

Jindřej píše: Franco82> Je pravda, že jsem teď četl test nových sbk (ano, vyhrála rsv4 ) a u cbr a gsxr si taky stěžovali, žě těch koní už tam chybí prostě moc...
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.



Tobě taky opožděná gratulace k italské krásce

7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:09 | Nahoru | #2900
Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:23 | Nahoru | #2901
Frennky>

Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D

Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:23 | Nahoru | #2902

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:30 | Nahoru | #2903

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?



Hele já se "bojím" za to pořádně vzít na jedničku a na dvojku. S top nakedem bych se bál i na trojku
Čistě logicky a rozumně vzato by byla do provozu zbytečná už motorka s 50+ koňmi. Mě třeba přijde zase zbytečný si do provozu pořizovat SS. Ne kvůli koním, ale kvůli ergonomii a posezu. U naháče bych klidně uvítal víc koní, protože jsem línej se schovávat a krčit. No a když narovnanej jedu 200, tak už to pak tak dramaticky nezrychluje . Ale že bych kvůli tomuhle ty koně mít MUSEL, to zas ne.

Já s honbou za koňma u naháčů problém nemám, pokud to není na úkor průběhu v nízkých a tředních otáčkách. Stejně nemám problém když majitel všechny ty koně vypustí jenom jednou za vyjížďku na rovince na 3s. Když z toho bude mít dobrej pocit, tak proč ne. A pokud budu mít vedle sebe dvě celkově srovnatelný mašiny a jedna bude mít o 30 koní navrch, tak kterou si vyberu? Tu s většíma kozama přeci...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:34 | Nahoru | #2904
Franco82> Já s tím také problém nemám, jen jsem se chtěl dozvědět o těch 3s a o těch kozách .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:36 | Nahoru | #2905

Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?


Mě na tom nic zas tak k nepochopení nepřijde.
Co když jde o ten pocit mít prostě silnej bajk, nebo mít něco, co v tu chvíli stojí na vrcholu potravního řetězce? Prostě se těšit z toho, že máš něco silnýho, divokýho, něco z čeho máš respekt?. To že to někomu udělá radost a je z toho vnitřně happy, nemusí ještě nutně znamenat, že si honí ego...
Druhak k těm nevyužitým koním. Pokud se shodneme na tom, že využiješ třeba 140 koní což je pro tu motorku strop, není špatný mít tam klidně o 30 koní navíc, už jen z důvodu bezpečnosti (někde se nasereš kam nemáš, a pořád tam budeš mít kupříkladu 2.000 ot, který ti zachrání prdel abys stihnul předjet anebo kvůli tomu, že tu motorku prostě netavíš na hraně. Z toho pramení větší pohoda pro ten stroj, i pro pilota.
To že je 200k motorka na silnici nevyužitá, o tom se nemusíme bavit ale zas mi nepřijde nic zvláštního na tom, si to pořídit.

Naposledy editováno 19.08.2015 15:37:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:40 | Nahoru | #2906
Frennky> jsme dva ... přesně to jsem psal. Když lítám s tou vydechlou testastrettou a občas předjíždím o třídu silnejší bajky jejihž řidiči do zatáček brzděj na nulu, aby to potom zase naplno odšťouchli a prohlídli si diskotéku na displeji, která jim tram pustí stejně jen tak 2/3 toho zázračnýho výkonu. ...nebo nebrzděj vůbec a dojížděj do zatáček na kvalt už z půlky rovinky ... nikdo to NEPOTŘEBUJE...ale hodně lidí na to slyší...
a když se v marketingových odděleních dovědí, že je někde "hluché" místo na trhu...na něž zákazník slyší, tak to nechaj prostě pořádně vohulit na volume

Je to chiméra, za kterou se lidi ženou...myslím že CHE by to zhodnotil jako poruchu vlastního sebeuvědomění. Vetšinu láká hlvně to, že tu číslici můžou říkat u piva a nebo doma manželce (milence)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:42 | Nahoru | #2907
Frennky> totok by ma tiez zaujimalo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:42 | Nahoru | #2908
Jindřej> Jo. Díky. O to mi šlo to nějak takhle polopatě vysvětlit. Psal jsem, že to nemyslím špatně a že jenom o tom egu to být nemusí. Holt mi to už tolik nepálí . Možná, že někdy až budu starší pořídím .

Naposledy editováno 19.08.2015 15:45:23

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:44 | Nahoru | #2909

Chuďas899 píše: Frennky>

Přesně tak, je to jenom o "tabulkaření".... honění ega apod.... 99% populace to neuřídí a to pominu to, že 50% z těch 99% se posere jenom ve středních otáčkách :D



Jindřej to napsal pěkně...

To víme, že většina motorkářů nevyužije potenciál motorky (včetně mě). Jenže když jsou ty motorky srovnatelný až na ten výkon, tak proč brát to slabší. Čistě racionálně a ekonomicky. Že ten výkon nevyužiju? No a co, po tom je každýmu pendrek. Výkonová rezerva bude jen ležet ladem. Jenže když si koupím slabší, tak už to nikdy nevydoluju ani kdybych se odrážel nohama. Navíc u novejch mašin jsou všemožný berličky a udělátka, takže i slabší jezdec bude jezdit stometrový wheelie a bude mu fajn. A jak píše Jindřej, nemusí jít jen o machrování a ego. Já mám skvělej pocit z malýho wheelie i když ho nikdo nevidí

Před patnácti lety se vedly podobný řeči, jen ta hranice výkonu byla dejme tomu u 100 koní. Za pět let se bude diskutovat o hranici 200 koní. To je prostě vývoj a můžeme plynule přejít na to, proč je elektronika v novejch motorkách naprd a jak ničí řidičský um

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 15:46 | Nahoru | #2910
Frennky> Mozná jsem paranoidní ale cítím v tom jakysi ironický podtón
Nemyslím že bych ti sdělil něco zásadního ale pokud jsi spokojen, tak Ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist