kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..
ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...
Hele bavíme se o top modelu v kategorii a tomu by prostě 35 koní chybět nemělo. Stejný je to u SS, kde se předhání kdo bude mít víc než 200k. V praxi je samo důležitější podvozek než 5 koní rozdílu. Když bude mít ale jedna motorka o 35 koní víc, tak si toho všimne i takovej jezdeckej jantar jako jsem já. A masírka je samozřejmě taky strašně důležitý faktor .
Mimochodem zrovna s krouťákem jsem čekal u M1200s větší čáry, proti letitému bialbero corsacorta v Corsaru prakticky žádná změna. Až na ten debilní elektronický plyn. Prostě jsem od Ducati čekal víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.