paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:50 | Nahoru | #1

t_freedom píše: zmulin> no jo...oni všichni viděl 145 HP...ale nikdo se moc nekouká na krouťák ... to je dnešní doba... ...čísla čísla.,..

ale mě se ten monster prostě moc nelíbí ...



Hele bavíme se o top modelu v kategorii a tomu by prostě 35 koní chybět nemělo. Stejný je to u SS, kde se předhání kdo bude mít víc než 200k. V praxi je samo důležitější podvozek než 5 koní rozdílu. Když bude mít ale jedna motorka o 35 koní víc, tak si toho všimne i takovej jezdeckej jantar jako jsem já. A masírka je samozřejmě taky strašně důležitý faktor .

Mimochodem zrovna s krouťákem jsem čekal u M1200s větší čáry, proti letitému bialbero corsacorta v Corsaru prakticky žádná změna. Až na ten debilní elektronický plyn. Prostě jsem od Ducati čekal víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.8.2015 v 14:54 | Nahoru | #2
Franco82> Je pravda, že jsem teď četl test nových sbk (ano, vyhrála rsv4 ) a u cbr a gsxr si taky stěžovali, žě těch koní už tam chybí prostě moc...
Souhlasím, že pár koní sem, pár koní tam je fuk ale pokud jsou to desítky, je to špatně. A to už nedožene ani krouťák, kterej ten Monster stejně kdovíjakej nemá.
Je fakt, že M1200 prostě není plnotučná náhrada za SF.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist