Bez buzerace, bez banu, bez fízlování, bez 24/7 klikání na buzer tlačítko
Psychicky labilnějším strážníkům vstup silně nedoporučen, vysoká pravděpodobnost příhody srdeční (vzhledem k absenci mozku jiná snad ani není možná)
Naposledy editováno 10.12.2014 19:12:23
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Antifízlovské vlákno
Číkus píše: A když někoho odpravím, tak je to "od práva"?
Vražda je právní definice skutku, poprava pak technický popis způsobu provedení. Alespoň já to tak cítím.
Takhle to cítí kdekdo, ale je to nesprávně, viz "poprava": "Poprava... je akt vykonání trestu smrti. Historický význam slova poprava vychází z označení pravomoci (i hrdelní) krajských soudců v Čechách, tzv. poprávců."
Danny350 píše: Myslím si, že pokud vozidlo parkuje, není provozováno. Tedy nemusí mít RZ vůbec.
Pokud vozidlo parkuje na veřejné komunikaci, tak se jedná o jeho provozování a RZ mít musí. Na soukromém pozemku ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Antifízlovské vlákno
1100Virago píše: Pokud vozidlo parkuje na veřejné komunikaci, tak se jedná o jeho provozování a RZ mít musí. Na soukromém pozemku ne.
a musi byt ta RZ spravna? S pozmenenou nemuzu jet, to je jasne, ale stat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Antifízlovské vlákno
1100Virago píše: Pokud vozidlo parkuje na veřejné komunikaci, tak se jedná o jeho provozování a RZ mít musí. Na soukromém pozemku ne.
Vzhledem k tomu, že si myslím, že to není pravda, uvedu zdroje pro svoje tvrzení a tebe požádám o to stejné.
Z tohoto zdroje, výklad NS
"Podle judikatury jde o provoz i v případě pouhé přípravy k jízdě, bezprostředních úkonů po ukončení jízdy či třeba jen uvedení motoru do chodu v garáži."
Dále z tohoto zdroje, výklad NS
"Motorové vozidlo je v provozu i tehdy, jestliže v důsledku selhání řidiče vytvoří překážku pro ostatní účastníky provozu (i provozu jiného druhu), která pro ně představuje bezprostřední nebezpečí kolize, a to bez ohledu na skutečnost, zda je v okamžiku škodné události v chodu motor takového vozidla nebo zda se vozidlo stalo bezprostředně před škodnou událostí nepojízdným a z jakých důvodů. "
Z toho vyplývá, že pokud není motor v chodu, považuje se za provoz činnost bezprostředně před nebo po jízdě anebo pokud vozidlo tvoří překážku s bezprostředním nebezpečím kolize. Ani jedno není zaparkování vozidla.