globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis odmitl zodpovednost!
2.10.2014 v 19:51
Tak jsem dneska stal s otevrenou hubou dokoran. V utery jsem dal masinu na pravidelny servisni interval seridit, chodila uz trochu ucukane. Dnes jsem byl zpet protoze chodila jeste hure a chcipala. Problem se asi povedlo odstranit, ale o tomhle to ted neni. Je to o necem jinem a sice ze pri skladani zpet se podarilo mechosovi ulomit hrdlo na palivovou hadici na nadrzi je to plast a semtam se to stane. Mechos se mi omluvil, rikam jeste to je v pohode, jsme lidi to se stane. No zahy na to vsak prisel sok v podobe toho ze mi rekli ze jestli ten dil maji mit zitra musim priplatit 12.50€ rikam, jak jako priplatit? No, ten dil musime objednat. Rikam, no jasne a co? To to jako mam platit ja i ten dil?! Odpoved me poslala do kolen " no jasne, preci jsme to neudelali schvalne!"
Tak jsem naprazdno polkl a rikam, tak ja privezu motku na servis, vy neco znicite ac nechtene a ja to mam ted platit? Samozrejme, znela dalsi odpoved... A jeste tomu nasadil korunu tim ze rekl "kdyz se neco takoveho stane normalne pri servise tak se proste napise na fakturu ze to bylo rozbite a muselo se to i tak vymenit." Jinymi slovy, kdybys tu nesedel a nepil kafe, tak ses to ani nedovedel a muzes byt rad ze jsme ti to rekli.

Ja jsem tu masinu u nej koupil, vzdycky byl v pohode a vychazel mi vstric. I s pojistnou udalosti ted nedavno mi pomohl... Nechtel jsem delat rozruch a nechal je to objednat, masinu potrebuju denne auto jsem musel pujcit brachovi.

Tohle mi prijde jako nefer jednani, nejde vubec o tech ca 60€ ale o princip, dost me to zklamalo a uz k nemu na servis nikdy nic nedam. A nic na tom nezmeni ani fakt, ze mi nez to spravi pujcil fungloveho Scramblera 900 ...ktery je naprosto uchvatny...

PS: v CR by me to neprekvapilo, ale tady jsem to fakt necekal...prisel o staleho zakaznika...fakt skoda :(
Předchozí
1 2
Následující

Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:05 | Nahoru | #1
Tomu se mi ani nechce verit Nedal bych ani korunu.

Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:27 | Nahoru | #2
Však on nedal - platil v eurech :(

3 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:28 | Nahoru | #3
A teď z druhé strany: dovezeš motorku staršího data,kde ne všechno je nové. Plasty jsou staré,unavené,šrouby zarezlé.... Čistě hypoteticky: když se zlomí šroub,protože byl zarezlý a nebo zlomí plast,protože je unavený třeba od slunce/mění se vlastnosti takového plasu/, kdo by to měl zaplatit,když je nutná demontáž pro daný úkon?
Píšu to proto,protože to znám z praxe. Různé plastové čudlíky a příchytky jednorázového typu se prostě měnit musí a zákazníkovi se účtovat musí. Demontuji třeba termostat a ten se rozsype pod rukama - kdo by to měl zaplatit? Takže dvojí pohled na jednu věc..... j.

Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:38 | Nahoru | #4
opravdu zvláštní přístup.
a vzhledem k tomu,že se jedná o nějaké usmolené tři stovky,tak i velká hloupost majitele servisu

Naposledy editováno 02.10.2014 20:38:55

2 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:47 | Nahoru | #5
Benda1>

Nejsem mechanik. Tedy neživím se tím, ale práci si na svých motorkách dělám skoro všechnu sama. Paranoia, hluboký kapsy, ... je fuk proč. Nicméně tohle cos popsal bych řekla je chůze po tenkém ledě. Zrovna ty spojky o kterých se zmiňuješ jsou slabší článek na Tigeru a je otázka času, než ten plast zkřehne natolik, že se někomu rozsype pod rukou.

Můj názor je, že máš férového mechanika, který ti řekl co se stalo a nedělal mlhu. Že platíš €60 navíc za spojky? Jsou nové a je lepší, když se rozsypaly jemu pod rukama, než tobě kdesi na cestě. Pokud by se to stalo, už bys neplatil €60, ale ještě odtah.
Mohl byses hádat a třeba bys vyhádal, že ti ty spojky uhradí za své, ale pak by z jeho strany bylo fér tě poslat příště do háje.

Nevím co je tvou profesí, ale určitě bys z té své našel pár příkladů, které se dají přirovnat.

Zkus ten svůj postoj přehodnotit.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:49 | Nahoru | #6
Benda1> Dobře, když to vidíš takhle, a stává se že mechoš zkurví něco třeba za 15000kč co potom??? Nejsou NÁHODOU proti tomuhle pojištěni?
Máš trochu pravdu, ale srovnávat novou moto a starou vránu

Naposledy editováno 02.10.2014 20:51:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:56 | Nahoru | #7
Benda1> v urcitych pripadech si to umim predstavit. Ale tady moc ne. Ano, uznavam, vzadnem pripade to neudelal mechos schvalne. Ja s masinou prijedu po ose, ale ze servisu ji mam dostat poskozenou a nepojizdnou, kdyz to neuhradim? Ja nevim no. Ja mam taky firmu a kdyz klientovi neco znicim ac nechtene, jsem pojisteny. Od toho ma firma mit pojistku na blbost. Jsme jen lidi a kde se pracuje delaji se chyby. Ale tohle mi jde proste proti srsti. Neco jineho by bylo, kdybych pred prevzetim vozidla servisem dostal pouceni ze tyhle veci se mohou stat a ze za to nechteji nest odpovednost. Pak mam svobodnou vuli se rozhodnout jestli podstoupit riziko. Toto mi udelal mechanik kdyz mi odesly pistni krouzky na Mercedesu, rekl mi ze je muze vymenit, ale ze je vysoka samce ze se zalomi srouby az bude chtit sundat hlavu a ze pokud k tomu dojde je to na mou odpovednost a odvrtani si budu muset uhradit....takhle nejak by to melo byt...

Nebylo to jen tech 12.50 ale i ca 40 za soucastku ;)

Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:02 | Nahoru | #8
v čr by se to nestalo, použili by patex
toto je problém a u starých aut a motorek jsou hadičky a nátrubky zkřehlé a načaté časem a teplem, vždy je třeba majitele informovat o problematické demontáži
u novýho stroje bych jim nedal ani EE

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:06 | Nahoru | #9
když by to měli skladem měli ti to dát zadara a poučit se z toho
když to musí objednat musí s pravdou ven a dvakrát se poučit
řeš to s majitelem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:08 | Nahoru | #10
Clostridia> taky si delam vetsinu veci sam, ale do motoru jako takoveho se nehrabu. Nicmene, mas pravdu, tohle je Achilova pata tehle masiny, for je v tom, ze pri koupi se zjistilo ze jedna tahle spojka byla praskla. Rano v den predani byla pod ni kaluz benzinu. Tehdy ji bez mrknuti vymenili a nic navic me to nestalo. Ano, chtel mi predat stroj v dobrem stavu. Ne nadarmo jsem ji bral od dylera se servisni historii a extremne nizkym najezdem, na novou nebylo a neni a tohle byla skvela volba.

Nicmene, vedi ze tyhle motky na to trpi....o duvod vic klienta dopredu upozornit, nemyslis? O tom ze by meli byt obzvlast opatrni ani nemluve...

Proto mam firemni pojistku 120€/mesicne protoze kdybych neco klientovi znicil asi bych se citil jako debil kdybych mu to nenahradil a jeste si pak rekl o jinak plnou taxu za svou praci...asi jsem to podnikani jeste ani po letech spravne nepochopil.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:15 | Nahoru | #11
martin1> veskere tyto odpovedi pochazeji z ust majitele :(

Jo jinak, vzhledem k memu posledni,u prizpevku si asi ted reknete ze jsem to vedel taky, tak jsem to mel cekat, nebo pochopit.... Ja jsem mel letos nadrz dole asi 5x a vzdycky v pohode...

No co uz, zaplatim to i tak. Ale jak tu bylo receno, kdyby to byla nova motka dostali by ze me hoho.

PS: ten Scrambler je fakt pecka, uhel naklonu nula uz jsem mu po ceste dom stacil osoupat hlasice no a vykon .....no, chybi tomu jeden valec....ale citil jsem se jako Steve McQueen :))

Naposledy editováno 02.10.2014 21:33:32

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:16 | Nahoru | #12
[quote=Holandan76] Souhlas. Pokud o tom servis ví, že je problém, na který může narazit, je nutné na to zákazníka upozornit, přes to nejede vlak. Když upozorní, je to ok a může účtovat. Jinak si má počínat tak, aby k poškození nedošlo, tedy princip - tady vám dávám motorku a v minimálně stejném stavu ji chci zpět. Znám to z vlastní zkušenosti z "druhé strany". Zákazníka to prostě nezajímá, proč k tomu došlo a že by se mu to ulomilo taky, kdyby si to montoval sám. Zde je rozhodující, KDE k tomu došlo.

Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:20 | Nahoru | #13
Holandan76> Ano, stejně jako jsi popsal situaci s těmi kroužky a rizikem, že mechanik zalomí šrouby v hlavě. Měl tě upozornit, že se to může stát. Když pro někoho vyjimečně něco dělám, vysvětlím co a jak a jestli jsou případná rizika("bude to zarezlé","může se to zlomit", atp.).

Být na jeho místě, budu se vidět v prdeli a pokud by byl účet za servis velký, vzala bych těch €60 na sebe. Pokud by to byla práce třeba za €100, tak ne. Proto říkám tenký led. Možná, že to není úplně ideální přístup, ale ty jsi za těch €60 dostal přeci jen nějakou protihodnotu. Na druhou stranu neříkám, že ze strany mechanika je všechno v pořádku.

Nemám představu jaká je situace v Holandsku, ale v Čechách bych řekla, že mít dobrého mechanika je jako mít dobrého zubaře: je vzácný, pokud je, je chybou se ho zbavit kvuli lidskému selhání, které se nevyhne ani profesionálovi.

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:29 | Nahoru | #14
No, ten 20tkm interval me stal 380€ a to delali jenom vuli ventilu, serizeni klapek a kontrolu PC a novou mapu...
Veci jako brzdovka, oleje a filtry si delam sam, na to nepotrebuju servisaka. I repas brzdove pumpy jsem ted delal.

Naposledy editováno 02.10.2014 21:30:29

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:47 | Nahoru | #15
dva uhly pohledu...byl jsem opravar noteboku..jednou za cas se me podarilo nejakou soucastku znicit.Majitele jsem nato upozornil a nabidnul mu bud novou za penize nebo starsi zadarmo..podle me nejferovejsi reseni....tzn teoreticky byl servis v pravu a jestlize predtim delal vse dobre,nelhal a vychazel ti vstric..a ty sis toho nevazil a jeste zvysoval hlas...tak jim s tebou dosla trpelivost a nechaji te at zaplaces v prumernem servisu a poznas realitu kde se stebou nikdo nebude hadat o 40 ecek ale rovnou te natahnou o 200ecek

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #16
Benda1> já sem spravoval počítač. Sundal sem přední masku s vestavěným modrým displayem. Po opětovném nasazení masky byl displey v háji. Okamžitě, urgentně jsem za 500,- sehnal nový, namontoval, počítač předal zákazníkovi a neřekl ani slovo. Příště už tento typ bedny odmítam spravovat a opravu nepřijmu. Pokud by zákazník i přesto trval na opravě, poreferoval bych mu o možném dopadu, kterej si ale zacvaká sám, což by ho od opravy odradilo. Dal by si to k někomu jinýmu, kterej by mu to třeba nezkurvil, ikdyž to byla náhoda, a stalo by se to každýmu kdo by ten display odklopil

p.s.: jinak to vypadá na dobrej servis protože se "hloupě" přiznali což je férové a ještě mu pujčili náhradní motorku.

Naposledy editováno 02.10.2014 22:01:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:54 | Nahoru | #17
Holandan76> Docela ranec.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:58 | Nahoru | #18
Docela ranec za ten servis,taky brzo pojedu na ventily,už abych šetřil

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 22:17 | Nahoru | #19
Bramborovy_kral> s nikym jsem se nehadal a uz vubec nezvysoval hlas, nemam to zapotrebi. Jak rikam, doted se chovali slusne a korektne. Jen me to v tu chvili prekvapilo a lezi mi to v zaludku doted. Z jejich pohledu to chapu z toho meho uz mene. Jak jsem rekl, sam podnikam a pokud je mi riziko spojene s pozadovanym ukonem predem znamo, vzdy na nej klienta upozornim a provedu jen s jeho souhlasem prave proto abych pak predesel zbytecnym dohadum.
No, nejak to dopadne, asi to rozchodim a budem zase kamaradi....ale napred mu zitra vyjezdim nadrz, to ho nauci ;)

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 07:15 | Nahoru | #20
No,já bych to pochopil tak, že mechanik při omluvě dostal odpověď-reakci,že nevadí-stane se...
Tudíž majitel pochopil a zaplatí...
Pokud bys řekl mechanikovi,že to bohužel omluva nespraví a bude to muset uhradit,nebo se alespoň podílet na ceně opravy,pak by asi došlo k jednání a úhradě...

Podle mě klasické nedorozumění.
Nebyl jsem u toho(ani nikdo jiný tady)ale opravdu bych to nezaujatě viděl takto...

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 07:17 | Nahoru | #21
vyser se na ně. Zaplať 12,50 eura a rovnou jim tam řekni, že už tě tam nikdy neuvidí, s takovýmto přístupem

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 08:44 | Nahoru | #22
no sem po nocni a nevim jestli bych se nemel jit vyspat, protoze si nejsem tak uplne jistej, ze chapu situaci spravne a dost me zarazi ,ze i znami konzultanti tohoto fora, kteri vesmes maji shodne a rozumne nazory ted s tebou souhlasi, coz je dle mne spatne.

Protoze ja s tebou fakt souhlasit nemuzu.

Uz to tu zaznelo.

Mas starou motorku, spojka je vyhrata od tepla a proto se rozpadla, naferovku ti to rekli, a nedelali z tebe vola, Tu spojku muzes desetkart rozebrat a na pojedenacte se rozpadne. to proste neovlivnis, neni to nesikovnost, neni v tom umysl. Je v tom jenom tvoje stara motorka.
Misto toho aby si byl rad, ze mas feroveho mechanika, tak prskas kvuli par Eckum.
A presne kvuli takovejm jako ty to v pripade, ze jim clovek nesedi za prdeli ,proste nafakturuji a nebavi se o tom. Je to samozrejmost, je to spotrebni material. Mohli ti to slepit sekundovym lepidlem a kdyz by se ti to vysralo na ceste, tak by si byl treba stastnejsi.
Nebo ja fakt nevim co vic by si chtel. Mas perfektniho ferovyho mechanika a tobe se to nelibi. Nestiham zasnout. A jeste ti pujci na dobu opravy masinu. No to uz fakt ziram.
Maji bejt pojisteni? na co? na to ,ze jim dovezes starou vranu a chces ji opravit? A upozornovat na pripadne mozne riziko problemu? To je take uplne mimo. Na masine , obzvlaste stare masine je rizikovej kazdej sroubek, kazdej konektor, kazdej dratek, kazde tesneni, proste vsechno. Fakt sorry ,ale ses v tomhle uplne mimo.
vlezli se s tou soucastkou do 10% od odhadovane ceny opravy? Pokud ano tak pak je vse naprosto v poradku.
Ja to delam tak, ze vzdy reknu vyssi cenu, nez abych se pak s nekym dohadoval. A v pripade, ze na neco sahnu a ono se to rozpadne pod rukama tak mam aspon polstar do ktereho to schovam. Pokud se vysype neco zasadniho tak pak uz zakaznikovi volam, vysvetlim situaci, muze se prijet klidne podivat co ma za super masinu v TOP stavu a rozhodne se sam co dal. Pokud se rozhodne ze nechce platit rozbite dily, tak pak mu masinu nalozim na vozejk a odvezu mu ji kam si rekne. Cestu samozrejme zaplati. Muze si ji odvest i sam. To je mi samozrejme jedno. V pripade, ze je to nejaka prkotina tak zakaznikovi pak reknu, ze se menilo jeste tohle a tohle. Ukazumu ten jeho starej zazrak a jeste se mi nestalo, ze by nekdo neco namital. Problem u tebe byl opravdu jen v tom ,ze si jim tam smrdel za prdeli a pil kafe. A kdyz ti prisli na rovinu rict, kde je problem tak misto toho aby si byl rad se citis jeste ublizene a podvedene.
Uz se v tom nevrtej, uz to zkratka smrdi, moc si to hovno rozmatlal. Tenhle tvuj mylnej nazor proste neuhajis. Pekne jim podekuj a bud rad ,ze mas takoveho mechanika.

A tu nadrz jim dotankuj do stavu v jakem ti to dali. Je to slusnost. Nechovej se jako cech :D

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 09:06 | Nahoru | #23

Clostridia píše: Benda1>

Nejsem mechanik. Tedy neživím se tím, ale práci si na svých motorkách dělám skoro všechnu sama. Paranoia, hluboký kapsy, ... je fuk proč. Nicméně tohle cos popsal bych řekla je chůze po tenkém ledě. Zrovna ty spojky o kterých se zmiňuješ jsou slabší článek na Tigeru a je otázka času, než ten plast zkřehne natolik, že se někomu rozsype pod rukou.

Můj názor je, že máš férového mechanika, který ti řekl co se stalo a nedělal mlhu. Že platíš €60 navíc za spojky? Jsou nové a je lepší, když se rozsypaly jemu pod rukama, než tobě kdesi na cestě. Pokud by se to stalo, už bys neplatil €60, ale ještě odtah.
Mohl byses hádat a třeba bys vyhádal, že ti ty spojky uhradí za své, ale pak by z jeho strany bylo fér tě poslat příště do háje.

Nevím co je tvou profesí, ale určitě bys z té své našel pár příkladů, které se dají přirovnat.

Zkus ten svůj postoj přehodnotit.



2 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 09:55 | Nahoru | #24
Laik se divi,odbornik zasne!
koukam jak se tady utkavaji dve skupiny lidi z MCZ: opravari a ti co maji smulu a daji si [napriklad] motorku nekam spravit.
Je snad samozrejme, ze pri rijmu do opravy prejimaci technik udela prejimku zarizeni a to tak ze v nekterych servisech velmi porobnou vc.treba zkusebni jizdy. Potom vypise zakazku vcetne max. tolerance ceny.
Cokoli se s s opravovanym zarizenim stane v dobe od predani do opravy po jeho prevzeti jde pochopitelne k tizi servisu. Z tohoto duvodu jsou slusne servisy pojistene. V pripade takove udalosti zhoitovi fotodokumentaci a dalsi oprava nejde k tizi chudaka zakaznika ale je resena mezi servisem a pojistovnou!
Takze pani garazisti - nechte se pojistit a nehazejte vase silne ruce ktere trhaji srouby na bedra zakaznika!

a ted do me!!!

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 11:09 | Nahoru | #25
TY pyco to je huuusty. Jako ja jsem takovej pseudoservis, delam motorky kamaradum a jejich kamaradum atd,+ uz rok pneuservis, ale spis ve volnem case. Ale pojistku na sverenou vec mam uzavrenou, proste presne z tohodle duvodu, kdykoliv se tu muze stat ze neco poseres ikdyz nechces, jede ti ruka se srobovakem a ejhlem od toho ta pojistka je.

Osobne bych kokotovi nedal ani korunu. Je jina vec kdyz vorves / znicis neco co nejde povolit a musi se to nahradit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 11:10 | Nahoru | #26
sered> Aniz bych to celt tak si prakticky napsal to co rikam, jsem garazista co to dela pro zabavu a tu pojistku mam

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 12:25 | Nahoru | #27
cuir>

Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 12:30 | Nahoru | #28
A přesně proto se můžu na opravování motorek někomu kromě mě a pár vyjímek potvrzující pravidlo vysrat

1 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 13:33 | Nahoru | #29
Tam sa jednalo o čiastku, ako som pochopil 12,50 eura, Tigra som ani nevidel, ale o tých spojkách som tu čítal na fóre. Tomu mechanikovi si ešte mal dať tringelt 20 éčok a nie tu blbosti vypisovať pre posratých 12,50 eura. Držím palce, aby mašina fungovala a servis nemeň, to bude ako s rozvodom, skoro každý nakoniec povie, že tá prvá žena bola najlepšia.Ahoj

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

3.10.2014 v 13:36 | Nahoru | #30

krokoš píše: Tam sa jednalo o čiastku, ako som pochopil 12,50 eura, Tigra som ani nevidel, ale o tých spojkách som tu čítal na fóre. Tomu mechanikovi si ešte mal dať tringelt 20 éčok a nie tu blbosti vypisovať pre posratých 12,50 eura. Držím palce, aby mašina fungovala a servis nemeň, to bude ako s rozvodom, skoro každý nakoniec povie, že tá prvá žena bola najlepšia.Ahoj



"Nebylo to jen tech 12.50 ale i ca 40 za soucastku ;)"
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist