paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Servis odmitl zodpovednost!
2.10.2014 v 19:51
Tak jsem dneska stal s otevrenou hubou dokoran. V utery jsem dal masinu na pravidelny servisni interval seridit, chodila uz trochu ucukane. Dnes jsem byl zpet protoze chodila jeste hure a chcipala. Problem se asi povedlo odstranit, ale o tomhle to ted neni. Je to o necem jinem a sice ze pri skladani zpet se podarilo mechosovi ulomit hrdlo na palivovou hadici na nadrzi je to plast a semtam se to stane. Mechos se mi omluvil, rikam jeste to je v pohode, jsme lidi to se stane. No zahy na to vsak prisel sok v podobe toho ze mi rekli ze jestli ten dil maji mit zitra musim priplatit 12.50€ rikam, jak jako priplatit? No, ten dil musime objednat. Rikam, no jasne a co? To to jako mam platit ja i ten dil?! Odpoved me poslala do kolen " no jasne, preci jsme to neudelali schvalne!"
Tak jsem naprazdno polkl a rikam, tak ja privezu motku na servis, vy neco znicite ac nechtene a ja to mam ted platit? Samozrejme, znela dalsi odpoved... A jeste tomu nasadil korunu tim ze rekl "kdyz se neco takoveho stane normalne pri servise tak se proste napise na fakturu ze to bylo rozbite a muselo se to i tak vymenit." Jinymi slovy, kdybys tu nesedel a nepil kafe, tak ses to ani nedovedel a muzes byt rad ze jsme ti to rekli.

Ja jsem tu masinu u nej koupil, vzdycky byl v pohode a vychazel mi vstric. I s pojistnou udalosti ted nedavno mi pomohl... Nechtel jsem delat rozruch a nechal je to objednat, masinu potrebuju denne auto jsem musel pujcit brachovi.

Tohle mi prijde jako nefer jednani, nejde vubec o tech ca 60€ ale o princip, dost me to zklamalo a uz k nemu na servis nikdy nic nedam. A nic na tom nezmeni ani fakt, ze mi nez to spravi pujcil fungloveho Scramblera 900 ...ktery je naprosto uchvatny...

PS: v CR by me to neprekvapilo, ale tady jsem to fakt necekal...prisel o staleho zakaznika...fakt skoda :(

3 reakcí na tento příspěvek Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:28 | Nahoru | #1
A teď z druhé strany: dovezeš motorku staršího data,kde ne všechno je nové. Plasty jsou staré,unavené,šrouby zarezlé.... Čistě hypoteticky: když se zlomí šroub,protože byl zarezlý a nebo zlomí plast,protože je unavený třeba od slunce/mění se vlastnosti takového plasu/, kdo by to měl zaplatit,když je nutná demontáž pro daný úkon?
Píšu to proto,protože to znám z praxe. Různé plastové čudlíky a příchytky jednorázového typu se prostě měnit musí a zákazníkovi se účtovat musí. Demontuji třeba termostat a ten se rozsype pod rukama - kdo by to měl zaplatit? Takže dvojí pohled na jednu věc..... j.

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:49 | Nahoru | #2
Benda1> Dobře, když to vidíš takhle, a stává se že mechoš zkurví něco třeba za 15000kč co potom??? Nejsou NÁHODOU proti tomuhle pojištěni?
Máš trochu pravdu, ale srovnávat novou moto a starou vránu

Naposledy editováno 02.10.2014 20:51:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 20:56 | Nahoru | #3
Benda1> v urcitych pripadech si to umim predstavit. Ale tady moc ne. Ano, uznavam, vzadnem pripade to neudelal mechos schvalne. Ja s masinou prijedu po ose, ale ze servisu ji mam dostat poskozenou a nepojizdnou, kdyz to neuhradim? Ja nevim no. Ja mam taky firmu a kdyz klientovi neco znicim ac nechtene, jsem pojisteny. Od toho ma firma mit pojistku na blbost. Jsme jen lidi a kde se pracuje delaji se chyby. Ale tohle mi jde proste proti srsti. Neco jineho by bylo, kdybych pred prevzetim vozidla servisem dostal pouceni ze tyhle veci se mohou stat a ze za to nechteji nest odpovednost. Pak mam svobodnou vuli se rozhodnout jestli podstoupit riziko. Toto mi udelal mechanik kdyz mi odesly pistni krouzky na Mercedesu, rekl mi ze je muze vymenit, ale ze je vysoka samce ze se zalomi srouby az bude chtit sundat hlavu a ze pokud k tomu dojde je to na mou odpovednost a odvrtani si budu muset uhradit....takhle nejak by to melo byt...

Nebylo to jen tech 12.50 ale i ca 40 za soucastku ;)

(reakce na) Servis odmitl zodpovednost!

2.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #4
Benda1> já sem spravoval počítač. Sundal sem přední masku s vestavěným modrým displayem. Po opětovném nasazení masky byl displey v háji. Okamžitě, urgentně jsem za 500,- sehnal nový, namontoval, počítač předal zákazníkovi a neřekl ani slovo. Příště už tento typ bedny odmítam spravovat a opravu nepřijmu. Pokud by zákazník i přesto trval na opravě, poreferoval bych mu o možném dopadu, kterej si ale zacvaká sám, což by ho od opravy odradilo. Dal by si to k někomu jinýmu, kterej by mu to třeba nezkurvil, ikdyž to byla náhoda, a stalo by se to každýmu kdo by ten display odklopil

p.s.: jinak to vypadá na dobrej servis protože se "hloupě" přiznali což je férové a ještě mu pujčili náhradní motorku.

Naposledy editováno 02.10.2014 22:01:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 4 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam


TOPlist