globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 06:16 | Nahoru | #1
Před měsícem se tu o tom něco psalo

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 07:39 | Nahoru | #2
U ostrý motorky je spotřeba to poslední co bych řešil.
A tyhle výpočty jsou pouze teoretický

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 08:02 | Nahoru | #3
Teorie dobra, praxe bude kolem 20 - 25

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 08:22 | Nahoru | #4
To chci videt ktera ostra 450 bude jezdit za 5,5. I moje blbe DR-Z si pri offroadu bere tak 7 nebo 8. A u toho 2T pocitej s castejsi vymenou oleje nez jednou za 100 MTH.

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 08:28 | Nahoru | #5
Jinak ti vyslo, ze 1 MTH vyjde asi na 135 Kč. Moje zkusenost po dvou letech jezdeni je, ze je to asi trojnasobek Ale mel jsem fakt smulu na zavady, takze mozna to pujde jen za dvojnasobek.

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 08:29 | Nahoru | #6
Hele je to jednoduchý, když se chceš trochu hezky projet, tak to prostě stojí litr. A je jedno jestli máš 2T nebo 4T.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 09:18 | Nahoru | #7
v terénu 450 kolem 8, 300 kolem 11. terén, ne akce typu "dostávám se z louže půl hodiny"

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #8
DR650SE ktere si v klidu na silnici vezme 3.5 - 4l si v tom rezimu kterej popisuje Mariano bere 10 - 11l

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 09:55 | Nahoru | #9
Husar 570 spotřeba od 8 litrů vejš a to jezdím hodně po silnici až budu doma tak ti to spočítám kolik mě to stálo prachů

Naposledy editováno 03.07.2014 10:52:13

300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 10:33 | Nahoru | #10
řešíš kraviny. Bud chci jezdit, tak jezdím, nebo ne. Co tímto jako vyřešíš? Co si koupit bza motorku? Kupuju podle toho, co mi sedí a ne podle toho, kolik stojí provoz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 11:48 | Nahoru | #11
No moment moment.... Já řeším jen provoz, na údržbu a opravy je rozhodně levnější 2T. Takže řeším jen benzín a olej.
Spotřebu myslím JEN na cestě. Spotřeba v terénu je nic neříkající, a ta mě nezajímá.
Mám prostě takový "problém", že za 8 měsíců mám na DT najeto 310mth. Proto potřebuji řešit takové věci. (a DR-Z a podobné kladiva mi nic moc neříkají)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 11:53 | Nahoru | #12

SirIndy píše: To chci videt ktera ostra 450 bude jezdit za 5,5. I moje blbe DR-Z si pri offroadu bere tak 7 nebo 8. A u toho 2T pocitej s castejsi vymenou oleje nez jednou za 100 MTH.



Na cestě každá, o offroadu nemluvím. Tam spotřebu neřeším.
Proč bych měl olej měnit častěji? Vždyť maže jen převodovku.... (Change gear box oil, 4000km)







Naposledy editováno 03.07.2014 11:54:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 11:54 | Nahoru | #13

heavyrun píše: No moment moment.... Já řeším jen provoz, na údržbu a opravy je rozhodně levnější 2T. Takže řeším jen benzín a olej.
Spotřebu myslím JEN na cestě. Spotřeba v terénu je nic neříkající, a ta mě nezajímá.
Mám prostě takový "problém", že za 8 měsíců mám na DT najeto 310mth. Proto potřebuji řešit takové věci. (a DR-Z a podobné kladiva mi nic moc neříkají)



Myslis na silnici? A jak hodne chces jezdit po silnici? Na to jsou ostra endura nevhodna.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 11:56 | Nahoru | #14

SirIndy píše: Myslis na silnici? A jak hodne chces jezdit po silnici? Na to jsou ostra endura nevhodna.


Možná to vyzní divně, ale tak z 90%...
Ale nechci tupý kladivo co "nejede"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 11:59 | Nahoru | #15
heavyrun> Jen tak mimochodem- ty po DT 125 na kterém počítáš mth /?/- chceš třeba Tm 300, nebo Husu 450 aptáš se kolik tě bude stát 1 mth? Odpovím ti- hodně. A můžu se přijet podívat na první jízdu po koupi,prosím- mám nějaký splín.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:02 | Nahoru | #16

heavyrun píše: Na cestě každá, o offroadu nemluvím. Tam spotřebu neřeším.
Proč bych měl olej měnit častěji? Vždyť maže jen převodovku.... (Change gear box oil, 4000km)







Tak to je slusnej rozdil Gas Gas to ma psane kazde tri vyjete nadrze

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:04 | Nahoru | #17

heavyrun píše: Možná to vyzní divně, ale tak z 90%...
Ale nechci tupý kladivo co "nejede"



Tak to si kup DR-Z 400 nebo nakou sestistovku. Protoze ostrou na silnici oddelas. Ver ze proti DT jedou i ta tupa kladiva jako svin

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:08 | Nahoru | #18

banzai píše: heavyrun> Jen tak mimochodem- ty po DT 125 na kterém počítáš mth /?/- chceš třeba Tm 300, nebo Husu 450 aptáš se kolik tě bude stát 1 mth? Odpovím ti- hodně. A můžu se přijet podívat na první jízdu po koupi,prosím- mám nějaký splín.



Neptám se kolik mě bude stát 1MTH. Ptám se jestli mě vyjde levněji 2T nebo 4T.

Jinak ano. V době koupě DT jsem si koupil otáčkoměr, kterej mimo jiné počítá taky mth.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:10 | Nahoru | #19

SirIndy píše: Tak to si kup DR-Z 400 nebo nakou sestistovku. Protoze ostrou na silnici oddelas. Ver ze proti DT jedou i ta tupa kladiva jako svin



Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě

Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila

Naposledy editováno 03.07.2014 12:11:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:14 | Nahoru | #20

heavyrun píše: Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě

Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila



Tak hodne stesti az na te 450 budes tahat plnej po silnici, zajima me jak dlouho ti vydrzi

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:24 | Nahoru | #21
Já koupil Husaberga za 50k a jedna mth mě vyšla na 2500k. Pojebal se a prodělek činil 25000. Co tu mladej řeší je neskutečný. Jak je to s tou opicí??? 4T vs 2T, vyjde to ročně na stejno!! Pokud zakladatel řeší peníze na provoz, nemůže chtít ostrou....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:28 | Nahoru | #22

SirIndy píše: Tak hodne stesti az na te 450 budes tahat plnej po silnici, zajima me jak dlouho ti vydrzi



Nebudu tomu tahat plnej furt, ale když se budu chtět projet, tak se nechci nudit. Motorku mám taky jako dopravní prostředek. Jakože jo, chápu že je "blbý" mít něco ostrýho, že to není dobrá volba. Ale toho jsem si vědom. Mě jen zajímá jestli 2T nebo 4T. Co je levnější. Jedno z toho si koupím určitě.

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:30 | Nahoru | #23
Tohle téma je o ničem. Ostrý endura na takovej provoz stavěný nejsou. Zakladatel tématu si to nenechá vymluvit , koupí , zadře , nebo jinak oddělá a nakonec stejně skončí u silnice / streeta....

edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?

Naposledy editováno 03.07.2014 12:31:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:35 | Nahoru | #24

vikik píše: Tohle téma je o ničem. Ostrý endura na takovej provoz stavěný nejsou. Zakladatel tématu si to nenechá vymluvit , koupí , zadře , nebo jinak oddělá a nakonec stejně skončí u silnice / streeta....

edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?



Kvůli blbýmu zadření nebudu končit u silničky, to fakt neee

Právě to je ta otázka. Ale myslím si, že opravama je rozhodně lepší 2T, proto řeším ještě ten provoz. Pokud je to stejný, tak jdu do dvoutaktu, z toho důvodu že opravy jsou snadnější a zvládnu to sám

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:36 | Nahoru | #25

chiro2 píše: Já koupil Husaberga za 50k a jedna mth mě vyšla na 2500k. Pojebal se a prodělek činil 25000. Co tu mladej řeší je neskutečný. Jak je to s tou opicí??? 4T vs 2T, vyjde to ročně na stejno!! Pokud zakladatel řeší peníze na provoz, nemůže chtít ostrou....



Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:44 | Nahoru | #26
heavyrun>

Mě jen zajímá jestli 2T nebo 4T. Co je levnější. Jedno z toho si koupím určitě.



Tak nic jinýho ti asi nezbyde. Ten výběr jestli 2T/4T je tak nějak dost omezenej

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:48 | Nahoru | #27

heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..



Za prvé, nejsi na Fuckbuku. Za druhé, nevím kolik jsi najezdil, ale asi moc ne, takže pokud chceš rady, važ slova! A za třetí, jak již bylo zmíněno(ptáš se co je levnější) není to o benzínu a ani o tom, jestli 2T, nebo 4T! V tvé "sociální cenovce" je to o konkrétním kusu a s tím ti nikdo neporadí. Hawk....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:55 | Nahoru | #28
heavyrun>

jdu do dvoutaktu, z toho důvodu že opravy jsou snadnější a zvládnu to sám



Ještě jedna věc. Mohu mít jako "mladý a neskušený" dotaz, v čem jsou opravy na 2T snadnější, než u 4T ? Rád bych se nechal poučit. Předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:56 | Nahoru | #29
Kup si dvoutakt na cestování, kochačku je to jak děláné- trochu větší spotřeba, ale to uneseš když neřešíš servis. Shrnu to -jseš další moula který neví co to obnáší a honíš si triko u kompu.Zkušenosti na nule a poradit si nenecháš- kup si co chceš a neotravuj.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 13:03 | Nahoru | #30
banzai> Já nechtěl bejt tak krutej
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist