Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Spotřebu myslím JEN na cestě. Spotřeba v terénu je nic neříkající, a ta mě nezajímá.
Mám prostě takový "problém", že za 8 měsíců mám na DT najeto 310mth. Proto potřebuji řešit takové věci. (a DR-Z a podobné kladiva mi nic moc neříkají)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: To chci videt ktera ostra 450 bude jezdit za 5,5. I moje blbe DR-Z si pri offroadu bere tak 7 nebo 8. A u toho 2T pocitej s castejsi vymenou oleje nez jednou za 100 MTH.
Na cestě každá, o offroadu nemluvím. Tam spotřebu neřeším.
Proč bych měl olej měnit častěji? Vždyť maže jen převodovku.... (Change gear box oil, 4000km)
Naposledy editováno 03.07.2014 11:54:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: No moment moment.... Já řeším jen provoz, na údržbu a opravy je rozhodně levnější 2T. Takže řeším jen benzín a olej.
Spotřebu myslím JEN na cestě. Spotřeba v terénu je nic neříkající, a ta mě nezajímá.
Mám prostě takový "problém", že za 8 měsíců mám na DT najeto 310mth. Proto potřebuji řešit takové věci. (a DR-Z a podobné kladiva mi nic moc neříkají)
Myslis na silnici? A jak hodne chces jezdit po silnici? Na to jsou ostra endura nevhodna.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: Myslis na silnici? A jak hodne chces jezdit po silnici? Na to jsou ostra endura nevhodna.
Možná to vyzní divně, ale tak z 90%...
Ale nechci tupý kladivo co "nejede"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Možná to vyzní divně, ale tak z 90%...
Ale nechci tupý kladivo co "nejede"
Tak to si kup DR-Z 400 nebo nakou sestistovku. Protoze ostrou na silnici oddelas. Ver ze proti DT jedou i ta tupa kladiva jako svin
banzai píše: heavyrun> Jen tak mimochodem- ty po DT 125 na kterém počítáš mth /?/- chceš třeba Tm 300, nebo Husu 450 aptáš se kolik tě bude stát 1 mth? Odpovím ti- hodně. A můžu se přijet podívat na první jízdu po koupi,prosím- mám nějaký splín.
Neptám se kolik mě bude stát 1MTH. Ptám se jestli mě vyjde levněji 2T nebo 4T.
Jinak ano. V době koupě DT jsem si koupil otáčkoměr, kterej mimo jiné počítá taky mth.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: Tak to si kup DR-Z 400 nebo nakou sestistovku. Protoze ostrou na silnici oddelas. Ver ze proti DT jedou i ta tupa kladiva jako svin
Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě
Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila
Naposledy editováno 03.07.2014 12:11:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě
Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila
Tak hodne stesti az na te 450 budes tahat plnej po silnici, zajima me jak dlouho ti vydrzi
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: Tak hodne stesti az na te 450 budes tahat plnej po silnici, zajima me jak dlouho ti vydrzi
Nebudu tomu tahat plnej furt, ale když se budu chtět projet, tak se nechci nudit. Motorku mám taky jako dopravní prostředek. Jakože jo, chápu že je "blbý" mít něco ostrýho, že to není dobrá volba. Ale toho jsem si vědom. Mě jen zajímá jestli 2T nebo 4T. Co je levnější. Jedno z toho si koupím určitě.
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?
Naposledy editováno 03.07.2014 12:31:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
vikik píše: Tohle téma je o ničem. Ostrý endura na takovej provoz stavěný nejsou. Zakladatel tématu si to nenechá vymluvit , koupí , zadře , nebo jinak oddělá a nakonec stejně skončí u silnice / streeta....
edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?
Kvůli blbýmu zadření nebudu končit u silničky, to fakt neee
Právě to je ta otázka. Ale myslím si, že opravama je rozhodně lepší 2T, proto řeším ještě ten provoz. Pokud je to stejný, tak jdu do dvoutaktu, z toho důvodu že opravy jsou snadnější a zvládnu to sám
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
chiro2 píše: Já koupil Husaberga za 50k a jedna mth mě vyšla na 2500k. Pojebal se a prodělek činil 25000. Co tu mladej řeší je neskutečný. Jak je to s tou opicí??? 4T vs 2T, vyjde to ročně na stejno!! Pokud zakladatel řeší peníze na provoz, nemůže chtít ostrou....
Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.
Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..
heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.
Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..
Za prvé, nejsi na Fuckbuku. Za druhé, nevím kolik jsi najezdil, ale asi moc ne, takže pokud chceš rady, važ slova! A za třetí, jak již bylo zmíněno(ptáš se co je levnější) není to o benzínu a ani o tom, jestli 2T, nebo 4T! V tvé "sociální cenovce" je to o konkrétním kusu a s tím ti nikdo neporadí. Hawk....