Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: Tak to si kup DR-Z 400 nebo nakou sestistovku. Protoze ostrou na silnici oddelas. Ver ze proti DT jedou i ta tupa kladiva jako svin
Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě
Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila
Naposledy editováno 03.07.2014 12:11:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Já mám na DT kit 170, laděnej výfuk a kdovicoještě. Stavím to na zadní na čtyřku v 80ti. Prostě i když se svezu na 450, tak tomu tahám plnej, uvažoval jsem nad 520 nebo něco takovýho, ale něco tupýho ne-eeeee... To není pro mě
Chci "výkonovou rezervu" aby mě ta motorka nenudila
Tak hodne stesti az na te 450 budes tahat plnej po silnici, zajima me jak dlouho ti vydrzi