Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
SirIndy píše: To chci videt ktera ostra 450 bude jezdit za 5,5. I moje blbe DR-Z si pri offroadu bere tak 7 nebo 8. A u toho 2T pocitej s castejsi vymenou oleje nez jednou za 100 MTH.
Na cestě každá, o offroadu nemluvím. Tam spotřebu neřeším.
Proč bych měl olej měnit častěji? Vždyť maže jen převodovku.... (Change gear box oil, 4000km)
Naposledy editováno 03.07.2014 11:54:07