globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:30 | Nahoru | #1
Tohle téma je o ničem. Ostrý endura na takovej provoz stavěný nejsou. Zakladatel tématu si to nenechá vymluvit , koupí , zadře , nebo jinak oddělá a nakonec stejně skončí u silnice / streeta....

edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?

Naposledy editováno 03.07.2014 12:31:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:35 | Nahoru | #2

vikik píše: Tohle téma je o ničem. Ostrý endura na takovej provoz stavěný nejsou. Zakladatel tématu si to nenechá vymluvit , koupí , zadře , nebo jinak oddělá a nakonec stejně skončí u silnice / streeta....

edit. podle mě 4t na silnici odejde později... zas 2t vyjde na opravu levněji...tak kterou?



Kvůli blbýmu zadření nebudu končit u silničky, to fakt neee

Právě to je ta otázka. Ale myslím si, že opravama je rozhodně lepší 2T, proto řeším ještě ten provoz. Pokud je to stejný, tak jdu do dvoutaktu, z toho důvodu že opravy jsou snadnější a zvládnu to sám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist